Trust me, you dont want to knowquote:Op maandag 24 april 2006 18:24 schreef static het volgende:
Welke?
Uh? Mailtje? Waar heb je het over? Maar goed, laat maar, had geen kwade bedoelingen.quote:Op woensdag 26 april 2006 16:10 schreef editor2 het volgende:
Ik zag in een mailtje wat het probleem was. Dus waarom provoceren als het niet hoeft.
Nigeria. Het eten is best goed, maar ik eet dan ook alleen maar in de hotels en wat duurdere restaurants omdat het anders simpelweg niet te vertrouwen is, zelfs in de supermarkt moet je uitkijken met wat je koopt; het is soms al dagen over de houdbaarheidsdatum heen, vooral met vlees e.d., veel collega's zijn verschrikkelijk ziek geworden nadat ze in de lokale toko's wat hebben gegeten.quote:Nog wat anders thais eetliefhebber in crime Hoe is het met je maag daar in
Uzbeki..Nigeria? geen last van maagloop ofzo vanwege het eten?
Ohw, die ONZ meet dus.quote:
Tsja, airco hè.quote:En zit ie in de bloedhete zon, heeft ie nog een verkoudheid
moet de TT worden aangepast in: "static wordt opgevreten door muggen"?quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:51 schreef static het volgende:
Een raampje open laten staan is geen goed idee, muggen all over the place.
quote:International Powerlifting Federation (IPF)
quote:African Power Lifting Federation
Backstage dus. Heb hem gezegd dat ik een klap op zijn smoel zou geven om hem op te naaien.quote:Cordially invite <mijn naam> the pleasure of attending.
krijg je dat daar ook?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:57 schreef static het volgende:
Mijn jaarlijkse voorhoofdsholteontsteking heeft zich gepresenteerd.
Bad timing.
Natuurlijk !quote:
Eeeh, je hebt iemand kunnen vinden zónder aids?quote:
jah, vertel eens watquote:
zuipse manquote:Op maandag 1 mei 2006 00:46 schreef static het volgende:
Ik ga de kroeg in, internetverbinding is zo slecht op dit moment dus Fokken is er niet bij.
De dag van de arbeid. En juist die dag wordt er niet gewerktquote:Op maandag 1 mei 2006 00:42 schreef static het volgende:
Nope.
Doen we wel eens in de kroeg ofzo.
Ben blij dat ik om een wake-up call vroeg voor morgenochtend; het blijkt een feestdag te zijn.
Dat is gelukt.quote:
Waarom maken operators er altijd een zooi van als ik er achteraan moet gaan?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:06 schreef static het volgende:
En ik ben gewoon om 07:00 gewekt om te werken, vrije dagen bestaan niet voor contractors..
Files in Lagos? Die bestaan niet.quote:Op woensdag 3 mei 2006 19:11 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Goh, ze kennen daar zelfs files zo te zien.
Jammer, dat mag dus niet van de security. Veel te grote mensenmassa.quote:Op zaterdag 29 april 2006 03:28 schreef static het volgende:
De uitsmijter van de Ynot is een van de sterkste mensen in Nigeria en ook een vriendje van me.
Heb van hem backstage passes gekregen om zijn titel te verdedigen op 6 mei in het National Stadium van Lagos.
doe maar!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:10 schreef static het volgende:
Zal zo een foto plaatsen van ons, eerst mijzelf even zwartbalken.
doet u maarquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:10 schreef static het volgende:
Zal zo een foto plaatsen van ons, eerst mijzelf even zwartbalken.
nou en?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:32 schreef static het volgende:
hij is erg onduidelijk, maar goed.
musquote:Op zaterdag 6 mei 2006 00:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou en?
beter dan een dooie muts...
hij ziet er inderdaad uit als mike tyson.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 01:07 schreef static het volgende:
[afbeelding]
Het is een klein opdondertje, maar onder dat shirt zit me toch een partij spieren waarvan je denkt 'dat moet wel een enge ziekte geweest zijn'.
Vre-se-lijk aardige vent overigens
Ja, nogal. Misschien dat ik hem vanavond zie, ben benieuwd of hij heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 08:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij ziet er inderdaad uit als mike tyson.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:25 schreef static het volgende:
Ja, nogal. Misschien dat ik hem vanavond zie, ben benieuwd of hij heeft gewonnen.
Er was stel Marokkaanse vrouwen gisteren in de Ynot, dat was ook een erg prettig uitzicht.
neuksequote:Op zondag 7 mei 2006 01:26 schreef static het volgende:
Ik ga weer naar de Ynot, de vrouwen op de VIP bevallen me heel goed.
Nou static, dat bordje betekende dus 'niet roken'quote:-- Explosion reported near oil pipeline on outskirts of Lagos, Nigeria, the Nigerian Red Cross tells CNN. There are conflicting reports on casualties.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou static, dat bordje betekende dus 'niet roken'.
Jaja, heb foto's van die explosie. Nou ja, de rookwolken dan. Zijn er maar twee gelukt.quote:
je post een foto van een lekkere negerin en ik ben er weer hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:27 schreef static het volgende:
Speciaal voor laffer.
[afbeelding]
Waar is die flapdrol eigenlijk?
voor sommige negerinnen aldaar zal dat best wel laag zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:02 schreef static het volgende:
De mode - and now for something completely different- hier is om je stropdas ongeveer ter hoogte van je tepels te dragen. Geen gezicht.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:05 schreef laffer het volgende:
[..]
voor sommige negerinnen aldaar zal dat best wel laag zijn![]()
Ach, het is weer eens wat anders dan hem als een mislukte Rambo om je hoofd knopenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:02 schreef static het volgende:
De mode - and now for something completely different- hier is om je stropdas ongeveer ter hoogte van je tepels te dragen. Geen gezicht.
Hoe lang is 'even' en wanneer in welke kroegquote:
Oh, je zit hier dus wel evenquote:Op zondag 14 mei 2006 21:27 schreef static het volgende:
Vier juni vlieg ik waarschijnlijk terug; moet nog boeken.
En wanneer in welke kroeg bespreken we nog wel.
ideetje?quote:Op zondag 14 mei 2006 21:27 schreef static het volgende:
En wanneer in welke kroeg bespreken we nog wel.
quote:Op maandag 15 mei 2006 00:36 schreef static het volgende:
Alleen als jouw suggestie er daadwerkelijk is.
*ril*quote:Op zondag 14 mei 2006 23:37 schreef laffer het volgende:
[..]
ideetje?
ONZ Baggermeet / Amsterdam deeltje
lijkt me wel leuk![]()
*ril* was genoeg. Als samenvatting voor static, zeg maarquote:Op maandag 15 mei 2006 12:21 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ken er bijna niemand en dat is nog niet zo erg op zich, maar ik wíl er ook bijna niemand van kennen.
ook goedquote:Op maandag 15 mei 2006 09:37 schreef static het volgende:
Zullen we eerst zaterdag een bierje bij mij doen? Moet weer helemaal wennen denk ik.
Indeed.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
*ril* was genoeg. Als samenvatting voor static, zeg maar.
Ik ben er nog steeds niet achter wanneer ik nou wél terug kan. Eigenlijk dacht ik aanstaande vrijdag, maar dat loopt ook weer gevaar.quote:
we zien wel, als je zekerheid hebt over de datum kunnen we wat plannenquote:Op maandag 15 mei 2006 23:52 schreef static het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet achter wanneer ik nou wél terug kan. Eigenlijk dacht ik aanstaande vrijdag, maar dat loopt ook weer gevaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |