In Maastricht schijnt nog een auto rond te rijden die ik er niet op heb.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:14 schreef estranged het volgende:
heb jij nou echt van elke auto in nederland een foto, of mis je er nog een paar?![]()
Die wilde ik ook net gaan postenquote:Op zondag 26 maart 2006 11:49 schreef Scalle-- het volgende:
Een gaaf bestelbusjes topic zonder A-Team van, schandalig
[afbeelding]
De enige die er nog mee doorkan is die blauwe GMC, rest mag gesloopt worden
Zelf overgeschilderdquote:Op zondag 26 maart 2006 11:49 schreef Scalle-- het volgende:
Een gaaf bestelbusjes topic zonder A-Team van, schandalig
[afbeelding]
De enige die er nog mee doorkan is die blauwe GMC, rest mag gesloopt worden
Maar allen wel gebaseerd op bestelbussen...quote:Op zondag 26 maart 2006 23:53 schreef RealZeus het volgende:
@ Alexxx: Schaam jij je niet als PTA-mod?
In jouw OP staan zeker drie voertuigen die niet met een B rijbewijs bestuurd mogen worden.
De Citybus is voor D rijbewijs,die KLM auto en die Mascott hebben een GVW van meer dan 3500 kg dus dat zijn vrachtwagens.![]()
En ik kom hier nog terug,moet in het kader van dit topic even wat foto's maken op mijn werk,bestelbussen te over daar.
Nep, bestaan niet eens volgens mij.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:05 schreef Pony-Lover het volgende:
bussies
Is die Alfa-Fiat echt of heeft men er zelf dat ding op geplakt?
Deze specifieke Alfa is gewoon een Fiat met een ander logo... 25 meter verderop stond er nog een, in de Scudeira ferrari uitvoering.quote:Op maandag 27 maart 2006 00:05 schreef Pony-Lover het volgende:
bussies
Is die Alfa-Fiat echt of heeft men er zelf dat ding op geplakt?
Die zwarte rookwolk als ie opschakeltquote:Op maandag 27 maart 2006 11:44 schreef Hugster het volgende:
Ik vind onze milieudelict T4 zeker wel een gaaf busje
Gemaakt voor de Zweedse posterijen vor zover ik weet. De DAF-Kalmar is hier de opvolger van als ik het goed heb.quote:
doe dat anders ff over de mail. Adres staat in zijn profiel.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:28 schreef The_Dijkstra het volgende:
@Alexx, nogmaals heb je http://groups.msn.com/_Se(...)o*!DTRg/PA021873.JPG ook in groot formaat?
die auto zien, en dan je sig : ga je mee naar dakarquote:Op maandag 27 maart 2006 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gemaakt voor de Zweedse posterijen vor zover ik weet. De DAF-Kalmar is hier de opvolger van als ik het goed heb.
[afbeelding]
ik heb wel meer fotos va het dingquote:Op maandag 27 maart 2006 17:28 schreef The_Dijkstra het volgende:
@Alexx, nogmaals heb je http://groups.msn.com/_Se(...)o*!DTRg/PA021873.JPG ook in groot formaat?
nope.quote:Op maandag 27 maart 2006 19:15 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Dank je, maar je hebt 'm dus niet in groot formaat?
Oei, de Zweedse posterijen weet ik niet. In elk geval voor de Duitse en de Zwitserse.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gemaakt voor de Zweedse posterijen vor zover ik weet. De DAF-Kalmar is hier de opvolger van als ik het goed heb.
[afbeelding]
staat toch een waarschuwing in de TT?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:21 schreef B_BOY het volgende:
56k alert?
kwestie van afstellen, zie je bij heel veel Transporters die achteraf gechiped zijn...quote:Op maandag 27 maart 2006 11:44 schreef Hugster het volgende:
Ik vind onze milieudelict T4 zeker wel een gaaf busje
Is dat zo?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
kwestie van afstellen, zie je bij heel veel Transporters die achteraf gechiped zijn...
Daarom dus.Eindelijk wat plaatjes geschoten.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:53 schreef RealZeus het volgende:
En ik kom hier nog terug,moet in het kader van dit topic even wat foto's maken op mijn werk,bestelbussen te over daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |