Geilquote:Op zondag 26 maart 2006 00:49 schreef Economist het volgende:
volgens mij zijn die meisjes minderjarig
mensen diequote:Op zondag 26 maart 2006 00:53 schreef VASND het volgende:
Idd, tonks en ik waren de eerste 2 met die avatar. stelletje na apers![]()
tis toch zoquote:Op zondag 26 maart 2006 00:56 schreef Mrln het volgende:
[..]
mensen diegebruiken en anderen betichten van na aperij...
![]()
jij geilt op K3. Zegt genoeg over jou.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:00 schreef __Saviour__ het volgende:
-edit-
ik zeg helemaal niet dat ik die meiden lelijk vind ofzo, maar ze zijn wel irri!!quote:Op zondag 26 maart 2006 01:00 schreef __Saviour__ het volgende:
-edit-
Dat kan echt niet neequote:Op zondag 26 maart 2006 00:47 schreef Mitrumothy het volgende:
ik vind dat je avatar niet maag bewegen.. ik erger me er deaud aan xD
maar dan toch...quote:Op zondag 26 maart 2006 01:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik zeg helemaal niet dat ik die meiden lelijk vind ofzo, maar ze zijn wel irri!!
geen homo dus
juistem!!quote:Op zondag 26 maart 2006 01:27 schreef -Wolf- het volgende:
smerige aandachtsgeile HOEREN!
Epilepsie?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:47 schreef Mitrumothy het volgende:
ik vind dat je avatar niet maag bewegen.. ik erger me er deaud aan xD
Ik heb m al vaker gehoord ja.quote:Op zondag 26 maart 2006 05:37 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Maakt mij dat een slecht mens?.
Of is het gewoon de algemene mening van 't volk?
Ik denk zelf dat laatste.
Sorry guitarist.nl maar klaagtopics met zo'n OP verworden binnen no time tot adoratie-topic, wacht maar tot de rest wakker wordt.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ik wordt echt gek van die 2 playback meisjes,
kelly en pomme ofzo??
leuk 1 clipje, maar om nu je hele playlist te gaan playbacken, nou sorry hoor, ga dan midden in de nacht kut topics openen op fok ofzo!!
en dan klacht nummer 2: DIE AVATARS @%^#$^&%&$^%*&
wat $%#$% irritant
oké dat 1 kutuser zown avatar heeft vind ik niet erg, maar nu hebben (bijna) alle kut users en kloontjes zown avatar
Maar Guitarist.nl heeft wel gelijk.quote:Op zondag 26 maart 2006 06:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Sorry guitarist.nl maar klaagtopics met zo'n OP verworden binnen no time tot adoratie-topic, wacht maar tot de rest wakker wordt.
'leuk, Jaco, 'n nummertje bassen, maar om nou je hele playlist op een basgitaar te doen....'![]()
* Barbaaf moet toch echt gaan pitten
edit: en dank dat je mijn avatar (c Boes-Poes) ook in je OP hebt![]()
Je er helemaal groen en geel aan ergeren, er zelfs een topic over openen met redelijke OP en dan nonchalant doen alsof je hun namen niet eens kent... Rot toch op man... Wat ben jij nep zeg...quote:Op zondag 26 maart 2006 00:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ik wordt echt gek van die 2 playback meisjes,
kelly en pomme ofzo??
Beg to differquote:Op zondag 26 maart 2006 07:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar Guitarist.nl heeft wel gelijk.![]()
Ratten zijn ook schattig.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:08 schreef Tha_Killer het volgende:
Dat nieuwe wijf op die avatar.. was niet goed genog voor je ? Of had je al door dat dat al meer een adoratie topic is geworden ? Nahja zal deze ook wel worden.
Kelly en Pomme zijn schattig![]()
Ja.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:39 schreef Skazminko het volgende:
Zou ik een ban krijgen als ik Kelly's msn adres hier post?
Zou ik een ban krijgen als ik een linkje geef naar haar msn adres?quote:
Het zou mooi zijn als je de link aan een modje of FA geeft, zodat zij het adres kunnen weghalen.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:45 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Zou ik een ban krijgen als ik een linkje geef naar haar msn adres?
Iemand heeft haar msn adres hier op FOK! al gepost namelijk...
Zal ik doen.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:46 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als je de link aan een modje of FA geeft, zodat zij het adres kunnen weghalen.
Kelly heeft duidelijk aangegeven dat zij dat niet wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |