Plaatje is van nu.nl en in een fout kleurenschema.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:29 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Plaatje is van nu.nl en in een fout kleurenschema.
's wel een beetje sneu... vechten met een pistool.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:31 schreef thefunny het volgende:
Zo zien we maar weer, net als in de natuur, mannetjes vechten om de vrouwtjes. De ene had deze keer helaas een pistool.
Fluimde?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
's wel een beetje sneu... vechten met een pistool.
vroegah... vroegah fluimde je je tegenstander nog gewoon omver.
Precies. Vroegah stampte je je concurrent in een steegje in mekaar en dan was het over.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
's wel een beetje sneu... vechten met een pistool.
vroegah... vroegah fluimde je je tegenstander nog gewoon omver.
't lijkt anders nogal 'n onbetrouwbare slettebak.quote:
Jah, boeie...quote:Op zondag 26 maart 2006 00:38 schreef thefunny het volgende:
Het was een Iraan ofzo? Dan kan ik het ergens nog wel begrijpen.
Andere cultuur enzo.
gvd echt niet!quote:Op zondag 26 maart 2006 00:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jah, boeie...
Hij's in Nederland en 't is hier niet de bedoeling dat je iemand bij 't eerste de beste akkefietje gelijk een kogel door z'n flikker jaagt.
Er staat nergens iets over de afkomst van de dader hoor, zou ook een Nederlander kunnen zijn!quote:Op zondag 26 maart 2006 00:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jah, boeie...
Hij's in Nederland en 't is hier niet de bedoeling dat je iemand bij 't eerste de beste akkefietje gelijk een kogel door z'n flikker jaagt.
Zou je denken? Ik geloof er geen reet van.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:40 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Er staat nergens iets over de afkomst van de dader hoor, zou ook een Nederlander kunnen zijn!
't was iets met 'n kale relnicht... en toen ging het ineens verkeerd.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
gvd echt niet!
watskeburt met Nederland?????????????
hoe is dit mogelijk??????????????????????????????????
jezus wat was het hier in ons land 6 jaar geleden nog normaal en rustig
wat is er gebeurd met ons land????????
Ik ook niet, maar het staat er nietquote:Op zondag 26 maart 2006 00:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik geloof er geen reet van.
jammer dat je gelijk hebt...quote:Op zondag 26 maart 2006 00:42 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het staat er niet
Morgenochtend komt er vast wel een aanvullingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |