niet vanzelf in ieder gevalquote:Op maandag 3 april 2006 21:16 schreef kikisantema het volgende:
Hier heb ik dus last van..... Gaat het over?

Zodat je achter MSN kunt hangen, tig keer dezelfde (andere) site bezoeken, je kamer schoon kan maken, tv kan kijken, ....... etc....... ?quote:Op maandag 3 april 2006 23:11 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ook last van studie ontwijkend gedrag... komende week een hertentamen, denk dat ik maar gewoon een ban aanvraag hier op fok![]()

MSN? ik ben geen BrEeZaH-sletquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:23 schreef Kauki het volgende:
[..]
Zodat je achter MSN kunt hangen, tig keer dezelfde (andere) site bezoeken, je kamer schoon kan maken, tv kan kijken, ....... etc....... ?![]()

Dat werkt echt niet, staan een heleboel leuke of interessante boeken in zo'n ding. Die moeten ook gelezen wordenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:25 schreef JedaiNait het volgende:
Volgens mij is er maar één ding dat echt werkt en dat is in de bibliotheek gaan zitten (in een stil hoekje uiteraard!). Enige gevaar wat je dan nog loopt is dat je te veel en of te lange pauzes neemt...

Het irritante vind ik juist dat ik tijdens het SOGgen alleen maar bezig met zaken waar ik normaal nóóit zoveel tijd mee bezig zou zijn, namelijk tv kijken of internetten (fok, nieuwssites, beautyfora, klerenwebsites etc). Als ik me vooraf een dag 'vrij' gegeven zou hebben daarentegen, dan was ik wat met vrienden gaan afspreken etc... Dus eigenlijk is het allemaal doodzonde van m'n tijdquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:13 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik vertoon al best lang studieontwijkend gedrag: forummen, msn'en, muziek luisteren, tv kijken, praten met huisgenoten tijdens het studeren is meer regelmaat dan uitzondering, maar op die manier blijft het studeren nog een beetje leuk. Bovendien werkt het voor mij. Dus ieder zijn ding. Ook met studieontwijkend gedrag kan je je vakken halen (ik wel tenminste).

Dan ga je in de studieruimte zitten, niets dan kale muren om je heenquote:Op dinsdag 4 april 2006 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat werkt echt niet, staan een heleboel leuke of interessante boeken in zo'n ding. Die moeten ook gelezen worden![]()

ga dan iig iets leuks doenquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:10 schreef kwakveense het volgende:
nou eh...ik ben ok student en t eerste wat ik de als sog is mijn kamer schoonmaken...tot ramen lappen aan toe...

Is het niet gesogd ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:22 schreef Viking84 het volgende:
Muv het weekend heb ik 3 dagen achter elkaar niet gesogt...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |