quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Opgezwolle, Raymzter, Duvel Duvel.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:40 schreef Dada het volgende:
De rapmuziek heeft de wereld alleen maar verziekt. Het is een ‘cultuur’ die respect eist maar verder zelf niets respecteert. Ik durf te zeggen dat de rap deels verantwoordelijk is voor al die verziekte sekspraktijken van Nederlandse jongeren. Tuurlijk zijn de ouders verantwoordelijk, maar de rap plant de ideeën. Rap zorgde ervoor dat zwarten elkaar nikker gingen noemen en maakte het voor de massa aantrekkelijk om een pooier of drugsdealer te zijn.
Wat gaan wij als samenleving doen om de rappers aan te pakken. De gewelddadige nederhop ‘community’ moet massaal worden geboycot. Stelletje domme poëzie freaks die elkaar bedreigen en aanvallen, zoniet elkaar dan wel omstanders, doen zij zelf niets dan wel hun fans.
Het is weer eens tijd voor waarden en normen. Tijd voor het soort respect waar men het in de zwart wit tijd over had. Weg met de holle woorden van een Lange Frans en armoedevertroeteling van nepmarokkaan Ali B. Aanpakken die zooi.
Je vergeet the Prince Extince nogquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Opgezwolle, Raymzter, Duvel Duvel.
Nederlandse metaforen/punchlines die verder gaan danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
![]()
Ik ben geen die-hard rap fan, maar af en toe mag ik deze taal kunstwerken .. in.. den.. ore nemen.. eh ja![]()
Ghostbusters was idd veel beter dan Doorgaan. Maar ik vind Extince wel van een niveautje hoger dan Brainpowerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die bestaat niet meer sinds Brainpower 'm gekilled heeft.
Götterdämmerung (de avond / ondergang van de Goden), Bach - Tocatta et Fuga.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
![]()
Noem eens wat nummers die in jouw straatje passen
40+quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Götterdämmerung (de avond / ondergang van de Goden), Bach - Tocatta et Fuga.
Ga lekker naar het NRC forum ofzo. Misschien dat er nog een fijn topic loopt over de teloorgang van de puike normen en waarden van de jaren 50quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Götterdämmerung (de avond / ondergang van de Goden), Bach - Tocatta et Fuga.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
en ik maar denken dat rap morsdood is.
Als ik ermee klaar ben wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:53 schreef zoalshetis het volgende:
en ik maar denken dat rap morsdood is.
Rap roeit zichzelf wel uit, en gelukkig maar, tijd voor echte kunst.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Als ik ermee klaar ben wel.
Ga je er heel boos naar kijken?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Als ik ermee klaar ben wel.
* bookmarkt.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:04 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Rap roeit zichzelf wel uit, en gelukkig maar, tijd voor echte kunst.
Jup als ze zich allemaal gaan afknallen...quote:Op zondag 26 maart 2006 00:04 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Rap roeit zichzelf wel uit, en gelukkig maar, tijd voor echte kunst.
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:18 schreef Champloo het volgende:
[..]
Jup als ze zich allemaal gaan afknallen.... Als we het nu toch over sechte muziek hebben. Kan R&B ook niet weg??? Ik haat dat gejank ook
![]()
Goed, mag jij me uitleggen waar hippies en rock elkaar standaard raken...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over hippies
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |