Ja ze spreken half zingend.quote:
Friezen lijken op Hollanders (lang, blond), Limburgers lijken op kabouters en laven.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Limburgers en Friezen ze zullen altijd strijden om wie het minste op Den Ollanders lijken
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:44 schreef Tazattaque het volgende:
[..]
Limburgers lijken op kabouters en laven.
Ik nuanceer het even:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:45 schreef Sextreme het volgende:
Limburgers: chill
Friezen: egotrippende klootzakken
nuff said
Omdat de Waddenzee ongeveer net zo diep is als die paar heuvels bij jullie hoog zijn lijkt mij je voorstel niet of nauwelijks haalbaar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:23 schreef Sextreme het volgende:
Kut Friezen, afzinken in de waddenzee die zooi.
Limburgquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:48 schreef Sextreme het volgende:
Met jou kan ik praten,
uit welke provincie kom jij btw?![]()
quote:Omdat de Waddenzee ongeveer net zo diep is als die paar heuvels bij jullie hoog zijn lijkt mij je voorstel niet of nauwelijks haalbaar.
quote:Kut Friezen, afzinken in de waddenzee die zooi.
Ik zie perspectieven voor dit plan. Lekker dicht bij Amsterdam en flink ver verwijderd van die achterlijke Groningers.quote:Omdat de Waddenzee ongeveer net zo diep is als die paar heuvels bij jullie hoog zijn lijkt mij je voorstel niet of nauwelijks haalbaar.
En verrekte handig als de Russen, geholpen door de SP, deze kant op komenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:18 schreef Tazattaque het volgende:
[..]
[..]
Ik zie perspectieven voor dit plan. Lekker dicht bij Amsterdam en flink ver verwijderd van die achterlijke Groningers.
[afbeelding]
En ik ben daar een vanquote:Op zondag 26 maart 2006 05:04 schreef Raat het volgende:
Gelukkig zijn er in Friesland ook mensen geboren die niet Fries zijn opgevoed, het wel verstaan maar in/uit principe niet spreken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |