Ik ken iemand die door een soortgelijk ongeluk in eerste instantie beide benen heeft verloren en later er aan is overleden....quote:Op donderdag 6 april 2006 18:37 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hehe die met die ladder tegen dat stuk wat hij omzaagd![]()
Ik snap al jullie argumenten. Zelf denk ik er toch anders over. Het is waar je voor kiest. Ik hoop echt voor clauwheee dat het door gaat, maar ik zou zelf niet aan die frauduleuze gekte meedoen. Ik zou mezelf dat vrij slecht kunnen vergeven als ik weet dat er moedwillig aan prijsopdrijving is gedaan en ik het gekocht zou hebben.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan (een Gronings-jaren-30-huis-op-een-gewilde-locatie-bewoner) dat het eniszins slikken of stikken is hier (op de genoemde markt - een nieuwbouwhut buiten het centrum is zo geregeld.)
Dat is vreselijk frustrerend, en zeker corrupt en oneerlijk, maar.... wel de praktijk. Er zijn te veel mensen die heel graag in dat soort woningen op die locaties willen wonen. En daar moet je al dan niet wat geld voor over hebben.
Het aparte is dat het hier een welhaast Randstedelijk dringen is rond die huizen. Alleen vallen in het westen hele groepen mensen af omdat dergelijke huizen op dergelijke locaties maar voor weinigen te betalen zijn. Hier kan je er ' nog net bij', en dat maakt de belangstelling zo groot.
Je bent in verhouding nog altijd voordelig uit in het noorden (prijs-kwalitatatief), dat is een kleine troost. Maar het is dringen en voordringen.
Dit is absoluut niet gezegd.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:27 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik snap al jullie argumenten. Zelf denk ik er toch anders over. Het is waar je voor kiest. Ik hoop echt voor clauwheee dat het door gaat, maar ik zou zelf niet aan die frauduleuze gekte meedoen. Ik zou mezelf dat vrij slecht kunnen vergeven als ik weet dat er moedwillig aan prijsopdrijving is gedaan en ik het gekocht zou hebben.
Neemt niet weg dat je wel gelijk hebt, ALS je er wilt wonen MOET je aan die gekte meedoen.
Jeusus. Maar hoezo er ook aan overleden, als ik vragen mag? Extra complicaties erbij?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:23 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik ken iemand die door een soortgelijk ongeluk in eerste instantie beide benen heeft verloren en later er aan is overleden....![]()
Bloedverlies?quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jeusus. Maar hoezo er ook aan overleden, als ik vragen mag? Extra complicaties erbij?
Wat een verhaal zeg![]()
Bronquote:Veel vrouwen komen aan nadat ze met een mannelijke partner samenwonen of getrouwd zijn. Mannen daarentegen gaan juist gezonder leven. Dat blijkt uit een onderzoek van voedingsdeskundigen van de universiteit van Newcastle.
Volgens de Britse onderzoekers verandert het eetpatroon van mannen en vrouwen als ze samenwonen, omdat de partners elkaar met hun eetgedrag proberen te plezieren.
Mannen gaan vaak lichtere maaltijden nuttigen, pakken vaker een stuk fruit en eten minder vlees. Vrouwen gaan juist meer romige gerechten en pasta met sauzen eten.
Heel waar!quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:45 schreef Shark.Bait het volgende:
dames....lees:moderatorinnen
[..]
Bron
hoe waar is dit?
Volgens mij klopt het wel aardig.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Bron
hoe waar is dit?
Je kunt van te voren toch al wel bekijken dat dat no way op zo'n manier goed kan gaanquote:Op donderdag 6 april 2006 22:23 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik ken iemand die door een soortgelijk ongeluk in eerste instantie beide benen heeft verloren en later er aan is overleden....![]()
Het ging in dat filmpje toch ook goed? Ervanuit gaande dat het instorten de bedoeling wasquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:30 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Je kunt van te voren toch al wel bekijken dat dat no way op zo'n manier goed kan gaan![]()
Ladder staat tegen het huis aan, en is weggeschoven. De man op de ladder zakt met beide benen tussen de sporten door en heeft aan beide benen gecompliceerde botbreuken. 1 been wordt direct afgezet, het andere wordt dan nog gespaard.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jeusus. Maar hoezo er ook aan overleden, als ik vragen mag? Extra complicaties erbij?
Wat een verhaal zeg![]()
Nou, daar heb je ook weer gelijk in. Het wekt alleen niet de indruk dat het helemaal eerlijk verloopt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 01:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dit is absoluut niet gezegd.
Sterker, ik denk dat ze dat soort trucjes niet eens nodig zouden hebben.
Ik bereid me altijd goed voor.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Bron
hoe waar is dit?
Ik ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit te wachten op nieuws van Clauwheee eigenlijk
Das niet best voor de zenuwen he!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ook
Na vier uur. Ze maken het wel spannend
Ik ben afgevallen sinds ik samenwoon met Noca![]()
Nog drie minuten!!quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik ook
Na vier uur. Ze maken het wel spannend
Ik ben afgevallen sinds ik samenwoon met Noca![]()
Oh jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:58 schreef clauwheee het volgende:
Na 16 uur Dude. Dat kan ook 17 uur zijn
Nee als in: Bod niet geaccepteerd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |