Ja die methode kende ik, maar dat wordt me wat TE therapeutischquote:Op woensdag 5 april 2006 18:54 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wat je ook kan doen is een ruitmotief over je orginele A4tje maken. Laten we zeggen ruitjes van 5 bij 5 mm. Als je dan op je muur een ruitmofief maakt van laten we zeggen 5 bij 5 cm dan is het heel simpel om het over te tekenen. Je kan dan per ruitje tekenen.
Snap je wat ik bedoel??
[subOh, in dit voorbeeld wordt het op de muur dus 10x zo groot als het orgineel[/sub]
Vriendin van me heeft dat gedaan met d'r man, en toen hadden ze het! Maar het was idd wel een enorm bedrag. Dus nu moeten ze wel met zijn 2 blijven werken.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Je kan ervoor kiezen hop tegen het plafond van je budget te gaan zitten.
Als je het echt wilt. Ik bedoel niet het plafond dat je zou kunnen lenen (want dat is vaak absurd), maar het plafond zoals jullie dat zelf in gedachten hadden.
Die grenzen bedoel ik dus ook. Je hoopt dat je daar onder kan blijven (altijd leuk), maar als je het huis echt wilt kun je overwegen tegen die persoonlijke grens aan te gaan zitten.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:04 schreef clauwheee het volgende:
Nou, wij willen sowieso niet tegen de top van ons budget hoor, daar houden we in onze zoektocht gewoon rekening mee. Ik wil het heel graag, maar wel binnen onze grenzen. Ik wil naast mijn vaste lasten ook nog leuke dingen kunnen doen. Niet dat we in de problemen komen, mocht een van ons inkomen onverhoopt een keer wegvallen. En dat we dan aan de top van 'onze onze' grens aan gaan dat vind ik geen probleem. Ook in dat opzicht hebben we nu nog wel wat ruimte bij dit huis, maar ja je weet niet wat de andere partijen hebben geboden, dat is zo vervelend.
Weet je eigenlijk al iets meer?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:35 schreef clauwheee het volgende:
Er is door twee mensen (boven) de vraagprijs geboden. Morgenochtend moeten ze een tegenbod van ons hebben.
Het is wel zo dat ze al tamelijk vaak net achter het net gevist hebben in Groningen.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:41 schreef Marsepein het volgende:
Zelf zou ik aan zulke perikelen nietr meewerken. Het is echt niet het enige huis wat in jullie smaak valt wat te koop staat/komt. Met geduld verdien je meer geld dan door nu net even te veel te bieden dan wat het je eigenlijk waard is.
Ik wnes jullie succes met het tegenbod.
Neem maar van mij aan (een Gronings-jaren-30-huis-op-een-gewilde-locatie-bewoner) dat het eniszins slikken of stikken is hier (op de genoemde markt - een nieuwbouwhut buiten het centrum is zo geregeld.)quote:Op donderdag 6 april 2006 15:31 schreef Marsepein het volgende:
Dat is dan ook weer waar. Je wilt zo graag op een gegeven moment, maar juist dan moet je niet uit het oog verliezen dat door zulke spelletjes de prijs vaak oneerlijk hoog opgedreven wordt.
(Wie zegt bijvoorbeeld dat het bod wat hoger dan de vraagprijs is wel een echt bod is, en niet een vriendje die de prijs helpt opschroeven?)
De beslissing is daarom niet makkelijk...
Dan heb je in elk geval afleiding morgen! (Van de kies. Of van het huis... wat maar het spannendste blijkt te zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 17:41 schreef clauwheee het volgende:
Wat BE en Dude hierboven zeggen...
We hebben vandaag een tegenbod gedaan. Ze bekijken nu alle biedingen plus bijv. snelle aanvaarding (wat wij hebben gezegd). Aangezien ze al weg zijn komen we ze dan tegemoet. Wij huren nu, dus dat is een voordeel. Morgen horen we meer...
Spannende dag morgen want ik moet ook voor het eerst sinds 2 jaar naar de tandarts, er is een kies afgebroken
Dat overkomt mij nou nóóóit!!!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:50 schreef kroegtijger het volgende:
K&W in actie
zie hier de home-video's van de K&W'ers in actie
klik
Die laatste lijkt me wel bijzonder pijnelijk...quote:Op donderdag 6 april 2006 16:50 schreef kroegtijger het volgende:
K&W in actie
zie hier de home-video's van de K&W'ers in actie
klik
Precies. Oe en die bitterballen...zal ik die morgen alweer kunnen eten?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:48 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan heb je in elk geval afleiding morgen! (Van de kies. Of van het huis... wat maar het spannendste blijkt te zijn) Jullie hebben nu in elk geval gedaan wat jullie konden. Het bod ligt er, de rest is aan de Hogere Machten (de verkopers dus).
Wordt het 'm niet: even heel hard vloeken maar weten dat je het zo goed mogelijk hebt gespeeld.
Wordt het 'm wel: bier, champie, bitterballen![]()
Nee ik denk het nietquote:Op donderdag 6 april 2006 17:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Precies. Oe en die bitterballen...zal ik die morgen alweer kunnen eten?![]()
Hehe die met die ladder tegen dat stuk wat hij omzaagdquote:Op donderdag 6 april 2006 17:50 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Die laatste lijkt me wel bijzonder pijnelijk...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |