Jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:11 schreef clauwheee het volgende:
Dude ( en de rest)! Woensdag gaan we ergens kijken!
![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:11 schreef clauwheee het volgende:
Dude ( en de rest)! Woensdag gaan we ergens kijken!
![]()
Nog nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij komt maar niet door![]()
* Ongeduldig is
Ik dacht het later verdorie alquote:
Ja hè? We willenum willenum willenum willenum willenum!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:53 schreef Duderinnetje het volgende:
O Clau wat issie gaaf!
Mens! Heel veel succes
En een leuke buurt!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:55 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja hè? We willenum willenum willenum willenum willenum!
Schouwen
Tuin
Openslaande tuindeuren
Die schouwenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:23 schreef clauwheee het volgende:
Ow die heb ik vandaag ook nog maar 50 keer gezien ofzo![]()
Och die schouwen geven toch wel helemaal die oude sfeer aan de huiskamer, ook zonder suitedeuren!quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:27 schreef clauwheee het volgende:
De suitedeuren zijn wel spoorloosMaar ja je kunt niet alles hebben
![]()
Ik heb de brochure al, als het goed is is de vloer helemaal vernieuwd. Een zorg minder. Ja wachten duurt lang, dat kan ik dus écht niet!
Verkopende partij kon niet eerder. Ofzo. Maar we zijn wél de eersten/één van de eerstenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och die schouwen geven toch wel helemaal die oude sfeer aan de huiskamer, ook zonder suitedeuren!
Waarom kon je niet eerder kijken dan![]()
Ah oké, niet dat jullie zelf niet eerder konden en dan numero 18 zijn of zo!quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Verkopende partij kon niet eerder. Ofzo. Maar we zijn wél de eersten/één van de eerstenLang leve de zoekopdracht
Vriendlief is er nog niet gerust op, die wil maandag bellen
![]()
Nee joh, ik kan elke minuut van de dagquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ah oké, niet dat jullie zelf niet eerder konden en dan numero 18 zijn of zo!
Ik zou maandag ook bellen voor de zekerheid hoor!![]()
![]()
Jeetje Vonkiebonkie toch!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:23 schreef Vonkenboer het volgende:
Zo Vonkie heeft zijn vermaak voor de komende paar weken wel gevonden hoor
Moet veel rust houden vanwege een galoperatie die ik afgelopen dinsdag gehad heb, vanwege de vorming van galstenen en de bijbehorende galsteenkolieken waar ik al een jaar last van had...
Nu paar weken uitgeschakeld maar ik heb er in ieder geval nooit meer last van![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:57 schreef Brighteyes het volgende:
Vonkie!
Beterschap ook van deze zijde!
Waarom is dat verboden?quote:Op zaterdag 1 april 2006 16:43 schreef speknek het volgende:
Om maar eens alles te combineren wat verboden is (CUL+UVT+Utrecht),
dit is een leuke site over eten/uitgaan in Utrecht:
http://www.maarhoewashet.nl/
Ik vind hem grappigquote:Op zondag 2 april 2006 19:24 schreef Oversight het volgende:
Hoofdpagina Wiki aangepast, eindelijk een toepasselijk plaatsje gevonden voor KLW..
Laat me even weten of ie kan blijven staan, of hebben jullie iets beters?
http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpagina
Och loffie, da's toch ook logischquote:Op zondag 2 april 2006 19:29 schreef gurlie het volgende:
Ik mis Banjer.
Sorry dat moest ik even kwijt.
Ik wil hem terug.quote:Op zondag 2 april 2006 19:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och loffie, da's toch ook logisch![]()
Een huisdier is gewoon een soort familie en als een hond doodgaat is dat ontzettend kloterig naar kut verdrietig shit rot.
![]()
En ik zou je wat ik bezit erbij meegeven, maar het zal geen nut hebbenquote:Op zondag 2 april 2006 19:38 schreef gurlie het volgende:
[..]
Ik wil hem terug.Ik zou echt alles wat ik bezit inruilen als ik hem terugkreeg.
Het is hier gewoon veel te kaal en stil.
Het verbouwen van die tieten was een doe-het-zelf-klus bedoel je?quote:Op zondag 2 april 2006 20:05 schreef Saabmobiel het volgende:
%$#@$!! om te horen gurlie. Een hond is idd net familie en zo zal het verlies waarschijnlijk ook aanvoelen. Veel sterkte.
Iets totaal anders:
Is dit geen goed plaatje voor de FOKWiki K&W??
[afbeelding]
![]()
Ons IQ is te hoog??quote:Op zondag 2 april 2006 20:29 schreef Saabmobiel het volgende:
Waarom heeft Gamma Nederland niet van deze reclames ?
Ja dat hoop ik maar.quote:Op zondag 2 april 2006 20:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En ik zou je wat ik bezit erbij meegeven, maar het zal geen nut hebben![]()
Gekke beestje zit nu aan een paar lekkere varkensoortjes en een schaal pens in de HH (HondenHemel) denk ik hoor![]()
Ja wat dachie dan. Dat gave hondjes floeps weg zijn?? Nee joh. Die worden boven verzameld. Gaat met poezen ook zoquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 21:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja wat dachie dan. Dat gave hondjes floeps weg zijn?? Nee joh. Die worden boven verzameld. Gaat met poezen ook zo![]()
En ze eten er de hele dag verse vis en hart en pens en daarna worden ze eindeloos gekroeld en geborsteld en daarna gaan ze nog even een ommetje doen en dan begint het weer opnieuw bij de verse vis![]()
Ja want dat is goed voor zijn tandjes.quote:Op zondag 2 april 2006 21:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vergat nog: elk uur een vers bot![]()
Maar toch wil ik hem terug,quote:Op zondag 2 april 2006 21:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar vooral: keilekker
Want hij hoeft niets verstandigs meer te doen qua tandjes of zo, want ze mogen daar gewoon onwelriekend uit de bek geuren en tandsteen krijgen ze niet en zo, dat is allemaal niet aan de orde, snappie?
Dat is juist het coole van de HH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |