Inderdaad, het zou best een goede kunnen worden. Scandinaviers rijpen altijd perfect bij SC Heerenveen, en ook Nilsson lijkt zijn draai te vindenquote:
Riemer, nog wel, en consorten hebben er aardig de wind onder.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:40 schreef WeebI het volgende:
En de volgende Heerenveen speler die veel centjes gaat opleveren.
Gaat lekker daar boven in Friesland
In principe als spits in een twee-spitsensysteem. In een drie-spitsensysteem kan hij prima van links of rechts komen. In het centrum vind ik hem dan wat minder, komt hij fysiek nog wat tekort voor.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
Maar wat is nou eigenlijk zijn beste positie? Dat is nog een beetje onduidelijk.
Op het veldquote:Op zondag 26 maart 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
Maar wat is nou eigenlijk zijn beste positie? Dat is nog een beetje onduidelijk.
Dat is verbazingwekkend. Op de bank had hij toch ook wel waarde??quote:
Tweede spits naast een pure afmaker dacht ik.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:13 schreef methodmich het volgende:
In Zweden was ie toch wel centrumspits?
Lichter, zowel letterlijk als figuurlijk. Maar dat is natuurlijk mijn meningquote:Op maandag 27 maart 2006 17:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vraag me af: is Beasley nu lichter of net iets zwaarder dan deze blonde dolly? Het zal niet veel schelen iig.
Nilsson heeft wel wat meer bodey hoor, verkijk je er niet op.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vraag me af: is Beasley nu lichter of net iets zwaarder dan deze blonde dolly? Het zal niet veel schelen iig.
quote:Op zondag 2 april 2006 13:42 schreef MaxPower het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar Van der Doelen mee bezig is..
quote:AZ bereidt bod voor op Nilsson
05 april 2006, 09:29
Door: Jelmer Geerds
Heerenveen dreigt Lasse Nilsson te verliezen aan het kapitaalkrachtige AZ, zo melden diverse Zweedse respecteerde media. De Alkmaarders zouden naar verluidt zo'n vijf miljoen euro over hebben voor de vleugelspits.
Nilsson heeft zich na de winterstop ontwikkelt tot absolute blikvanger in het Abe Lenstra Stadion. Dat is AZ niet ontgaan, dat zich reeds heeft gemeld bij sc Heerenveen. Nilsson bevestigt de belangstelling maar weigert er verder woorden aan vuil te maken.
Het Zweedse Elfsborg IF spint bij de geruchten over een op handen zijnde transfer. Bij de overgang van Elfsborg naar Heerenveen is in de overeenkomst opgenomen dat zijn voormalig werkgever een percentage van het latere verkoopbedrag opstrijkt. Naar schatting zal dat tussen de 10 en 15 procent zijn, meldt Abe Lenstra.com.
Waarom niet? 5 miljoen euro is een mooie prijs voor Nilsson. Dan haalt Heerenveen gewoon Dembele en Elia terug of zo.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:58 schreef Nywuob het volgende:
Ik zou het niet zo slim vinden om Nilsson nu ook al te verkopen.
Voor de scouting van Heerenveen wel ja.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:09 schreef Nywuob het volgende:
Net alsof goede spelers voor het oprapen liggen.
Inderdaad.quote:Op zondag 2 april 2006 13:42 schreef MaxPower het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar Van der Doelen mee bezig is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |