abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 maart 2006 @ 21:10:13 #101
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_36388017
Najib op radio 2
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_36388117
James Bond op Veronica en Ice Age op RTL5

pi_36388356
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:10 schreef ondeugend het volgende:
Najib op radio 2
Van de week ook al een stuk van gezien .Echt leuk .Heb Rowwen Heze er nu zelfs even voor uit gezet.
pi_36388413
richardgie, je hebt een geweldige motor in je avatar
pi_36388448
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:22 schreef Geqxon het volgende:
richardgie, je hebt een geweldige motor in je avatar
Dank je wel .
pi_36388526
O, en ik zal hier de komende 7 jaar niet meer komen. Mensen die motornieuws in de gaten houden weten wel waar ik het over heb

Nu zal het overigens wel weer in mijn voordeel zijn (aangezien er hier een 30kw motor voor de deur staat), maar wel erg jammer van deze regel.
pi_36388565
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:26 schreef Geqxon het volgende:
O, en ik zal hier de komende 7 jaar niet meer komen. Mensen die motornieuws in de gaten houden weten wel waar ik het over heb

Nu zal het overigens wel weer in mijn voordeel zijn (aangezien er hier een 30kw motor voor de deur staat), maar wel erg jammer van deze regel.
Ga je soms ook naar Zuid Afrika
Ja ik volg geen motornieuws.

[ Bericht 5% gewijzigd door richardgie op 26-03-2006 21:33:13 ]
pi_36388630
Het wordt niet per direct ingevoerd hoor .. Zal minstens tot 2007/2008 duren
pi_36388642
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:26 schreef Geqxon het volgende:

Gaat waarschijnlijk pas in in 2013
pi_36388645
OPM, is die ketting echt op of is het kettingspannen je gewoon niet gelukt

Zo jammer dat het een Honda is
pi_36388725
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:30 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Gaat waarschijnlijk pas in in 2013
Hij loopt geestelijk nog een paar jaar achter en dat weten ze bij de overheid
pi_36388745
ben bij dealer geweest hij had em in 2 min zo strak gespannen als maar kon - mompelde iets van zit met 10kg strak, 7 is meer dan genoeg... - en nog hangt ie te los dus die is echt helemaal op.
pi_36388798
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:30 schreef hicham het volgende:
OPM, is die ketting echt op of is het kettingspannen je gewoon niet gelukt

Zo jammer dat het een Honda is
Wat ik er de laatste keer van gezien heb tijdens de meet is hij gewoon echt op. Maar goed...who am i
pi_36388972
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben bij dealer geweest hij had em in 2 min zo strak gespannen als maar kon - mompelde iets van zit met 10kg strak, 7 is meer dan genoeg... - en nog hangt ie te los dus die is echt helemaal op.
Heb je je tandwielen ook al eens bekeken?Als die ook versleten zijn kan je na elke rit wel gaan stellen ,en kraakt die ketting niet vrezelijk?Bij de ZXR was het echt wel te merken en te horen als de ketting en/of tandwielen op waren .
pi_36388980
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Bij een dealer... even wachten tot Pepijn weer met zijn verkooppraatanalyse (3x woordwaarde) komt

Maar zal wel goed zijn, jij hebt toch geld teveel Als je het aandurft kun je bij Louis een DID set kopen en zelf je ketting erop pleuren. Oude doorzagen of slijpen, nieuwe erop zetten en de klinkschakel erop sjeffen met behulp van een hamer aan de ene kant en een moker aan de andere kant. Klinkt heel makkelijk, zag er ook makkelijk uit maar ik weert niet of jij / een Fok!MC'er dat ook kan zonder 200 km verderop een ketting in je nek te krijgen

Weet ook niet of ze bij Louis eindeloze kettingen verkopen. Dan moet je de achterbrug loshalen en kun je de oude ketting eraf halen en de nieuwe erop zetten zonder zelf te moeten klinken
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:34 schreef Gawaine het volgende:

[..]
Maar goed...who am i
Dat vroeg ik me ook al af, stel je even voor
pi_36389077
Tis weer humor op laag water zoeken hier ..
pi_36389095
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:39 schreef hicham het volgende:

[..]

Bij een dealer... even wachten tot Pepijn weer met zijn verkooppraatanalyse (3x woordwaarde) komt

Maar zal wel goed zijn, jij hebt toch geld teveel Als je het aandurft kun je bij Louis een DID set kopen en zelf je ketting erop pleuren. Oude doorzagen of slijpen, nieuwe erop zetten en de klinkschakel erop sjeffen met behulp van een hamer aan de ene kant en een moker aan de andere kant. Klinkt heel makkelijk, zag er ook makkelijk uit maar ik weert niet of jij / een Fok!MC'er dat ook kan zonder 200 km verderop een ketting in je nek te krijgen

Weet ook niet of ze bij Louis eindeloze kettingen verkopen. Dan moet je de achterbrug loshalen en kun je de oude ketting eraf halen en de nieuwe erop zetten zonder zelf te moeten klinken
[..]

Die ken je toch wel?Is die knaap met die eh...eh...krakende ketting .
pi_36389101
Artikelnummer 10041617 @ Louis.de = eindeloze DID kettingset voor ZX-7R. Inclusief verzendkosten iets van 160 euro. Ga ervoor
pi_36389189
quote:

[..]

, maar hij ken ut wel duzzzz.....Wie rijdt hier nou in een Merc
quote:

[..]
Wat een werruk man, heeft OPM wel zoveul tijd, én een studie, toch en werruk tuurlijk
quote:
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_36389312
quote:

[..]

[..]
Er zaten al wat schakels bij die vast zaten + als je de ketiing hebt gespannen en hij hangt na een ritje alweer slap dan is hij dus echt wel versleten.
Ook kan je het merken als je hem aan de achterkant van achtertandwiel op kan lichten
quote:
Ik ben die gast die vandaag WEL gereden heeft
pi_36389315
quote:
bij mij gaat er altijd een alarm af bij dit soort dingen, maar hoe kun je zien dat een ketting op is? hij had hem zo ver mogelijk naar achteren gesteld en nog heeft ie te veel speling, de ketting maakt na het het stellen nog 'klappen' en hij tilde hem met gemak van het tandwiel af...

en verder
quote:
Maar zal wel goed zijn, jij hebt toch geld teveel
quote:
Als je het aandurft kun je bij Louis een DID set kopen en zelf je ketting erop pleuren. Oude doorzagen of slijpen, nieuwe erop zetten en de klinkschakel erop sjeffen met behulp van een hamer aan de ene kant en een moker aan de andere kant. Klinkt heel makkelijk, zag er ook makkelijk uit maar ik weert niet of jij / een Fok!MC'er dat ook kan zonder 200 km verderop een ketting in je nek te krijgen

denk dat het met het juiste gereedschap + evt hulp van mijn oom dat het wel moet lukken...alleen dan zal ik dat gereedschap moeten kopen van 55 euro.
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:43 schreef hicham het volgende:
Artikelnummer 10041617 @ Louis.de = eindeloze DID kettingset voor ZX-7R. Inclusief verzendkosten iets van 160 euro. Ga ervoor
bij die dealer kostte ie 169 + 1 uur arbeid a 50 euro = 219 tegen 160 plus 55 (gereedschap) zal het wel die dealer worden

ik zit ook met tentamens deze weken en tijd is niet iets waar ik te veel van heb nu even wegbrengen, uurtje later nwe set erop is dan wel erg makkelijk
pi_36389382
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:50 schreef Gawaine het volgende:
Ik ben die gast die vandaag WEL gereden heeft
damn, was echt lekker vandaag of niet heb maar niet te veel naar buiten gekeken
pi_36389478
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Was super lekker weertje vandaag, best warm ! Denk dat de voering wel weer uit m'n pak kan
pi_36389479
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

Zal je niet al te lekker maken, maar de bandjes kwamen echt wel op temperatuur.
En de temperatuur.....het leek wel zomer
pi_36389500
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

bij mij gaat er altijd een alarm af bij dit soort dingen, maar hoe kun je zien dat een ketting op is? hij had hem zo ver mogelijk naar achteren gesteld en nog heeft ie te veel speling, de ketting maakt na het het stellen nog 'klappen' en hij tilde hem met gemak van het tandwiel af...

en verder
'Officieel' meet je de afstanden tussen je schakels, als die over een bepaalde marge heen zitten dan is het tijd om te vervangen. Maar ik kan me voorstellen dat als je aan het einde van je kettingspanners zit en hij hang nog te slap, dat het dan tijd is om te vervangen ja
quote:
[..]

quote:
[..]

denk dat het met het juiste gereedschap + evt hulp van mijn oom dat het wel moet lukken...alleen dan zal ik dat gereedschap moeten kopen van 55 euro.
*burp*,

Wat ik dus zei, optie 1 = met flinke hamer plus kleine hamer en hulp van iemand anders. optie 2 = eindeloze ketting kopen. Niks 55 euro
quote:
[..]

bij die dealer kostte ie 169 + 1 uur arbeid a 50 euro = 219 tegen 160 plus 55 (gereedschap) zal het wel die dealer worden
Ik ben zelf iemand die zoveel mogelijk zelf wil doen. Het is je eigen motor, daar hoort niet alleen rijden bij maar ook onderhoud. Alleen heb ik het gemak niet van een tuintje dus wijk ik liever uit naar beunhazen. Heb ik toch nog het gevoel betrokken te zijn aangezien ik mee kan kijken en de oren van z'n kop af te vragen over andere dingen
quote:
ik zit ook met tentamens deze weken en tijd is niet iets waar ik te veel van heb nu even wegbrengen, uurtje later nwe set erop is dan wel erg makkelijk
Ok, dan begrijp ik het wel weer

i
pi_36389560
1e echte warme dag waar elke motorrijder al weken op zit te wachten naja, volgende week weer een mogelijkheid meeting @ Faithy's toch
pi_36389567

Hicham je lult
pi_36389616
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:57 schreef hicham het volgende:

[..]

'Officieel' meet je de afstanden tussen je schakels, als die over een bepaalde marge heen zitten dan is het tijd om te vervangen. Maar ik kan me voorstellen dat als je aan het einde van je kettingspanners zit en hij hang nog te slap, dat het dan tijd is om te vervangen ja
[..]

[..]

*burp*,

Wat ik dus zei, optie 1 = met flinke hamer plus kleine hamer en hulp van iemand anders. optie 2 = eindeloze ketting kopen. Niks 55 euro
[..]

Ik ben zelf iemand die zoveel mogelijk zelf wil doen. Het is je eigen motor, daar hoort niet alleen rijden bij maar ook onderhoud. Alleen heb ik het gemak niet van een tuintje dus wijk ik liever uit naar beunhazen. Heb ik toch nog het gevoel betrokken te zijn aangezien ik mee kan kijken en de oren van z'n kop af te vragen over andere dingen
[..]

Ok, dan begrijp ik het wel weer
je lult

begreep ik net
quote:
i
en wat doe je trouwens tis pas 21.00 uur
pi_36389707
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:59 schreef worldpimber het volgende:

Hicham je lult

REPLAY
Er zaten al wat schakels bij die vast zaten + als je de ketiing hebt gespannen en hij hangt na een ritje alweer slap dan is hij dus echt wel versleten.
Ook kan je het merken als je hem aan de achterkant van je achtertandwiel op kan lichten
pi_36389818
quote:
Op zondag 26 maart 2006 21:56 schreef kratjuh het volgende:

[..]

Was super lekker weertje vandaag, best warm ! Denk dat de voering wel weer uit m'n pak kan
Voering zit alleen nog maar in m'n nylon jas, de voering voor de broek is niet nodig geweest afgelopen week.

En vanvond gewoon m'n leren pakkie aan, helemaal niet koud of zo

de temp. langs de weg gaf 18 graden aan, maar dat vond ik wel een beetje overdone
  zondag 26 maart 2006 @ 22:09:30 #131
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_36389867
Avond

En ik ga gelijk neer. Moe van het gekutklus en morgen weer werken

@ OPM. Ketting kan je makkelijk zelf. Ik heb hem er bij de KLX ook zelf omgelegd. Alleen uit elkaar halen van de ketting is een kettingbreker ideaal. 20 euro's ofzo. Erop doe je inderdaad met een hamer en een stuk ijzer. Bijvoorbeeld een flinke botte steenbijtel. Ff het "visje" goed parkeren en hop hop hop kettign erop floppen

Naja, ik ga neer
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_36389872
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:07 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Voering zit alleen nog maar in m'n nylon jas, de voering voor de broek is niet nodig geweest afgelopen week.

de temp. langs de weg gaf 18 graden aan, maar dat vond ik wel een beetje overdone
18 geloof ik eigenlijk best wel. Ben net nog even wezen tanken en het is echt nog lekker buiten nu.
pi_36389911
quote:

[..]

Precies, temperatuur gaat de goede kant op !

18 graden is wel wat ongeloofwaardig, niet ? Veel zon geweest daar of gewoon een bug ?
pi_36389939
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:09 schreef Makster het volgende:
Avond

@ OPM. Ketting kan je makkelijk zelf. Ik heb hem er bij de KLX ook zelf omgelegd. Alleen uit elkaar halen van de ketting is een kettingbreker ideaal. 20 euro's ofzo. Erop doe je inderdaad met een hamer en een stuk ijzer. Bijvoorbeeld een flinke botte steenbijtel. Ff het "visje" goed parkeren en hop hop hop kettign erop floppen

Naja, ik ga neer
het klinkt zo simpel moet ook de tandwielen vervangen

im off to

i
pi_36389952
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:09 schreef Makster het volgende:
Avond

Naja, ik ga neer
Ik kan niet geloven er op OPM z'n motor een kettingschakel met een visje sluiting zit.
pi_36389958
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:09 schreef Gawaine het volgende:

[..]

18 geloof ik eigenlijk best wel. Ben net nog even wezen tanken en het is echt nog lekker buiten nu.
Vond 't zoveel al. Vorige week vroor het nog gewoon. Het is ook echt hartstikke lekker buiten, nu nog ff nog wat langer licht, tot een uurtje of 22.00
pi_36390034
quote:

Ik denk dat je een komma over het hoofd hebt gezien.Kijk je nogal snel over heen als je er langs blaast .Was vandaag inderdaad echt lekker weer.
pi_36390074
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:13 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Vond 't zoveel al. Vorige week vroor het nog gewoon. Het is ook echt hartstikke lekker buiten, nu nog ff nog wat langer licht, tot een uurtje of 22.00
Kan me niet snel genoeg gaan.
pi_36390079
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
avondmeet

pi_36390156
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

avondmeet

Vorig jaar het plan, nooit echt wat van gekomen
Ik geef het een herkansing.

zondag 26 maart 2006 @ 22:22:44 #141
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_36390281
OPM, Motozoom heeft alleen eindloze kettingen, dat is gekut want dan moet je achterbrug eraf. Gewoon naar dealer, D.I.D. halen met eind en tandwielen. Achter wiel eraf en tandwiel erop, voor tandwiel is ook niet zo moeilijk, dan ketting erop, vastzetten met visje, daarmee naar dealer rijden en die laten klinken. Niks geen speciaal gereedschap nodig, alleen iets om door die ketting heen te komen en elke slijptol kan dat

Of je doet als ik en rijdt gewoon 20K met een visje als schakel, 200 kunnen ze best hebben als ze de goeie kant op staan
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_36390301
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:16 schreef richardgie het volgende:

[..]

Ik denk dat je een komma over het hoofd hebt gezien.Kijk je nogal snel over heen als je er langs blaast .Was vandaag inderdaad echt lekker weer.
Dáár hou ik me egwel aan de snelheid. Eind vorig jaar hebben ze daar ook een motorrijder gepakt met 69 km te hard , I know who, je mag daar maar 70 km, dus dan doet Rebbel dat ook.

@ Kratjuh: , 't was geen bug......en ook geen flying bug want die zijn er nog niet of nauwelijks, 't stond er eggie wel
pi_36390377
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:

[..]

avondmeet

't zou kunnen jah, maar we wonen allemaal nogal divers ey, maar als we de meeste stemmen laten gelden, die van de BB komen we tuurlijk uit in DB
pi_36390404
Net ff mijn ketting gesmeerd en een rondje parkeerterein gedaan, was echt heerlijk nog buiten, weerbericht zat er echt falikant naast heel het weekend
pi_36390473
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:17 schreef Gawaine het volgende:

[..]

Kan me niet snel genoeg gaan.
Niet te snel he
pi_36390528
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:25 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

't zou kunnen jah, maar we wonen allemaal nogal divers ey, maar als we de meeste stemmen laten gelden, die van de BB komen we tuurlijk uit in DB
Stel voor dat jullie voor mijn huis meeten, heb ik ook nog wat te zien
pi_36390714
Ik hoop dat het weerbericht ook komende week ernaast zit... Tis wederom regen, regen, regen volgens hun ...
pi_36391203
Tot volgende week weer

@ OPM, laat het gewoon door de dealer doen, die paar tientjes die je bespaart door het nu op het laatste moment zonder de juist kennis te gaan zitten prutsen zijn niets tegenover de minimaal 20.000 km die je toch met zo een set doet.

Smart thinking huH

pi_36391212
quote:
Op zondag 26 maart 2006 22:26 schreef BazzieK het volgende:
Net ff mijn ketting gesmeerd en een rondje parkeerterein gedaan, was echt heerlijk nog buiten, weerbericht zat er echt falikant naast heel het weekend
Oh ja, dood aan die gasten
pi_36391224
Ik ben ook weer weg .. Morgen vroeg op

Slaap lekker allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')