Van de week ook al een stuk van gezienquote:
Dank je welquote:Op zondag 26 maart 2006 21:22 schreef Geqxon het volgende:
richardgie, je hebt een geweldige motor in je avatar
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:26 schreef Geqxon het volgende:
O, en ik zal hier de komende 7 jaar niet meer komen. Mensen die motornieuws in de gaten houden weten wel waar ik het over heb
Nu zal het overigens wel weer in mijn voordeel zijn (aangezien er hier een 30kw motor voor de deur staat), maar wel erg jammer van deze regel.
Gaat waarschijnlijk pas in in 2013quote:Op zondag 26 maart 2006 21:26 schreef Geqxon het volgende:
O, en ik zal hier de komende 7 jaar niet meer komen. Mensen die motornieuws in de gaten houden weten wel waar ik het over heb
Nu zal het overigens wel weer in mijn voordeel zijn (aangezien er hier een 30kw motor voor de deur staat), maar wel erg jammer van deze regel.
Wat ik er de laatste keer van gezien heb tijdens de meet is hij gewoon echt op. Maar goed...who am iquote:Op zondag 26 maart 2006 21:30 schreef hicham het volgende:
OPM, is die ketting echt op of is het kettingspannen je gewoon niet gelukt![]()
Zo jammer dat het een Honda is![]()
Heb je je tandwielen ook al eens bekeken?Als die ook versleten zijn kan je na elke rit wel gaan stellenquote:Op zondag 26 maart 2006 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben bij dealer geweesthij had em in 2 min zo strak gespannen als maar kon - mompelde iets van zit met 10kg strak, 7 is meer dan genoeg... - en nog hangt ie te los dus die is echt helemaal op.
Bij een dealer... even wachten tot Pepijn weer met zijn verkooppraatanalyse (3x woordwaarde) komtquote:Op zondag 26 maart 2006 21:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben bij dealer geweesthij had em in 2 min zo strak gespannen als maar kon - mompelde iets van zit met 10kg strak, 7 is meer dan genoeg... - en nog hangt ie te los dus die is echt helemaal op.
Dat vroeg ik me ook al af, stel je even voorquote:
Die ken je toch wel?Is die knaap met die eh...eh...krakende kettingquote:Op zondag 26 maart 2006 21:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij een dealer... even wachten tot Pepijn weer met zijn verkooppraatanalyse (3x woordwaarde) komt![]()
Maar zal wel goed zijn, jij hebt toch geld teveelAls je het aandurft kun je bij Louis een DID set kopen en zelf je ketting erop pleuren. Oude doorzagen of slijpen, nieuwe erop zetten en de klinkschakel erop sjeffen met behulp van een hamer aan de ene kant en een moker aan de andere kant. Klinkt heel makkelijk, zag er ook makkelijk uit maar ik weert niet of jij / een Fok!MC'er dat ook kan zonder 200 km verderop een ketting in je nek te krijgen
![]()
Weet ook niet of ze bij Louis eindeloze kettingen verkopen. Dan moet je de achterbrug loshalen en kun je de oude ketting eraf halen en de nieuwe erop zetten zonder zelf te moeten klinken
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, stel je even voor![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Bij een dealer... even wachten tot Pepijn weer met zijn verkooppraatanalyse (3x woordwaarde) komt![]()
Wat een werruk man, heeft OPM wel zoveul tijd, én een studie, tochquote:Maar zal wel goed zijn, jij hebt toch geld teveelAls je het aandurft kun je bij Louis een DID set kopen en zelf je ketting erop pleuren. Oude doorzagen of slijpen, nieuwe erop zetten en de klinkschakel erop sjeffen met behulp van een hamer aan de ene kant en een moker aan de andere kant. Klinkt heel makkelijk, zag er ook makkelijk uit maar ik weert niet of jij / een Fok!MC'er dat ook kan zonder 200 km verderop een ketting in je nek te krijgen
![]()
Weet ook niet of ze bij Louis eindeloze kettingen verkopen. Dan moet je de achterbrug loshalen en kun je de oude ketting eraf halen en de nieuwe erop zetten zonder zelf te moeten klinken
[..]
quote:Dat vroeg ik me ook al af, stel je even voor![]()
Er zaten al wat schakels bij die vast zaten + als je de ketiing hebt gespannen en hij hangt na een ritje alweer slap dan is hij dus echt wel versleten.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:39 schreef hicham het volgende:
[..]
Maar zal wel goed zijn, jij hebt toch geld teveelAls je het aandurft kun je bij Louis een DID set kopen en zelf je ketting erop pleuren. Oude doorzagen of slijpen, nieuwe erop zetten en de klinkschakel erop sjeffen met behulp van een hamer aan de ene kant en een moker aan de andere kant. Klinkt heel makkelijk, zag er ook makkelijk uit maar ik weert niet of jij / een Fok!MC'er dat ook kan zonder 200 km verderop een ketting in je nek te krijgen
![]()
[..]
Ik ben die gast die vandaag WEL gereden heeftquote:Dat vroeg ik me ook al af, stel je even voor![]()
bij mij gaat er altijd een alarm af bij dit soort dingen, maar hoe kun je zien dat een ketting op is? hij had hem zo ver mogelijk naar achteren gesteld en nog heeft ie te veel speling, de ketting maakt na het het stellen nog 'klappen' en hij tilde hem met gemak van het tandwiel af...quote:Op zondag 26 maart 2006 21:39 schreef hicham het volgende:
Bij een dealer... even wachten tot Pepijn weer met zijn verkooppraatanalyse (3x woordwaarde) komt
quote:Maar zal wel goed zijn, jij hebt toch geld teveel
denk dat het met het juiste gereedschap + evt hulp van mijn oom dat het wel moet lukken...alleen dan zal ik dat gereedschap moeten kopen van 55 euro.quote:Als je het aandurft kun je bij Louis een DID set kopen en zelf je ketting erop pleuren. Oude doorzagen of slijpen, nieuwe erop zetten en de klinkschakel erop sjeffen met behulp van een hamer aan de ene kant en een moker aan de andere kant. Klinkt heel makkelijk, zag er ook makkelijk uit maar ik weert niet of jij / een Fok!MC'er dat ook kan zonder 200 km verderop een ketting in je nek te krijgen![]()
bij die dealer kostte ie 169 + 1 uur arbeid a 50 euro = 219 tegen 160 plus 55 (gereedschap) zal het wel die dealer wordenquote:Op zondag 26 maart 2006 21:43 schreef hicham het volgende:
Artikelnummer 10041617 @ Louis.de = eindeloze DID kettingset voor ZX-7R. Inclusief verzendkosten iets van 160 euro. Ga ervoor
damn, was echt lekker vandaag of nietquote:Op zondag 26 maart 2006 21:50 schreef Gawaine het volgende:
Ik ben die gast die vandaag WEL gereden heeft![]()
Was super lekker weertje vandaag, best warm ! Denk dat de voering wel weer uit m'n pak kanquote:Op zondag 26 maart 2006 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
damn, was echt lekker vandaag of nietheb maar niet te veel naar buiten gekeken
![]()
Zal je niet al te lekker maken, maar de bandjes kwamen echt wel op temperatuur.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
damn, was echt lekker vandaag of nietheb maar niet te veel naar buiten gekeken
![]()
'Officieel' meet je de afstanden tussen je schakels, als die over een bepaalde marge heen zitten dan is het tijd om te vervangen. Maar ik kan me voorstellen dat als je aan het einde van je kettingspanners zit en hij hang nog te slap, dat het dan tijd is om te vervangen jaquote:Op zondag 26 maart 2006 21:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
bij mij gaat er altijd een alarm af bij dit soort dingen, maar hoe kun je zien dat een ketting op is? hij had hem zo ver mogelijk naar achteren gesteld en nog heeft ie te veel speling, de ketting maakt na het het stellen nog 'klappen' en hij tilde hem met gemak van het tandwiel af...
en verder
quote:[..]
![]()
*burp*,quote:[..]
denk dat het met het juiste gereedschap + evt hulp van mijn oom dat het wel moet lukken...alleen dan zal ik dat gereedschap moeten kopen van 55 euro.
Ik ben zelf iemand die zoveel mogelijk zelf wil doen. Het is je eigen motor, daar hoort niet alleen rijden bij maar ook onderhoud. Alleen heb ik het gemak niet van een tuintje dus wijk ik liever uit naar beunhazen. Heb ik toch nog het gevoel betrokken te zijn aangezien ik mee kan kijkenquote:[..]
bij die dealer kostte ie 169 + 1 uur arbeid a 50 euro = 219 tegen 160 plus 55 (gereedschap) zal het wel die dealer worden
Ok, dan begrijp ik het wel weerquote:ik zit ook met tentamens deze weken en tijd is niet iets waar ik te veel van heb nueven wegbrengen, uurtje later nwe set erop is dan wel erg makkelijk
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:57 schreef hicham het volgende:
[..]
'Officieel' meet je de afstanden tussen je schakels, als die over een bepaalde marge heen zitten dan is het tijd om te vervangen. Maar ik kan me voorstellen dat als je aan het einde van je kettingspanners zit en hij hang nog te slap, dat het dan tijd is om te vervangen ja
[..]
[..]
*burp*,
Wat ik dus zei, optie 1 = met flinke hamer plus kleine hamer en hulp van iemand anders. optie 2 = eindeloze ketting kopen. Niks 55 euro
[..]
Ik ben zelf iemand die zoveel mogelijk zelf wil doen. Het is je eigen motor, daar hoort niet alleen rijden bij maar ook onderhoud. Alleen heb ik het gemak niet van een tuintje dus wijk ik liever uit naar beunhazen. Heb ik toch nog het gevoel betrokken te zijn aangezien ik mee kan kijkenen de oren van z'n kop af te vragen over andere dingen
![]()
![]()
![]()
[..]
Ok, dan begrijp ik het wel weer
en wat doe je trouwensquote:![]()
quote:
Voering zit alleen nog maar in m'n nylon jas, de voering voor de broek is niet nodig geweest afgelopen week.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Was super lekker weertje vandaag, best warm ! Denk dat de voering wel weer uit m'n pak kan
18 geloof ik eigenlijk best wel. Ben net nog even wezen tanken en het is echt nog lekker buiten nu.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:07 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Voering zit alleen nog maar in m'n nylon jas, de voering voor de broek is niet nodig geweest afgelopen week.
En vanvond gewoon m'n leren pakkie aan, helemaal niet koud of zo![]()
de temp. langs de weg gaf 18 graden aan, maar dat vond ik wel een beetje overdone![]()
Precies, temperatuur gaat de goede kant op !quote:Op zondag 26 maart 2006 22:07 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Voering zit alleen nog maar in m'n nylon jas, de voering voor de broek is niet nodig geweest afgelopen week.
En vanvond gewoon m'n leren pakkie aan, helemaal niet koud of zo![]()
de temp. langs de weg gaf 18 graden aan, maar dat vond ik wel een beetje overdone![]()
het klinkt zo simpelquote:Op zondag 26 maart 2006 22:09 schreef Makster het volgende:
Avond
En ik ga gelijk neer. Moe van het gekutklus en morgen weer werken
@ OPM. Ketting kan je makkelijk zelf. Ik heb hem er bij de KLX ook zelf omgelegd. Alleen uit elkaar halen van de ketting is een kettingbreker ideaal. 20 euro's ofzo. Erop doe je inderdaad met een hamer en een stuk ijzer. Bijvoorbeeld een flinke botte steenbijtel. Ff het "visje" goed parkeren en hop hop hop kettign erop floppen
Naja, ik ga neer
Ik kan niet geloven er op OPM z'n motor een kettingschakel met een visje sluiting zit.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:09 schreef Makster het volgende:
Avond
En ik ga gelijk neer. Moe van het gekutklus en morgen weer werken
@ OPM. Ketting kan je makkelijk zelf. Ik heb hem er bij de KLX ook zelf omgelegd. Alleen uit elkaar halen van de ketting is een kettingbreker ideaal. 20 euro's ofzo. Erop doe je inderdaad met een hamer en een stuk ijzer. Bijvoorbeeld een flinke botte steenbijtel. Ff het "visje" goed parkeren en hop hop hop kettign erop floppen
Naja, ik ga neer
Vond 't zoveel al. Vorige week vroor het nog gewoon. Het is ook echt hartstikke lekker buiten, nu nog ff nog wat langer licht, tot een uurtje of 22.00quote:Op zondag 26 maart 2006 22:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
18 geloof ik eigenlijk best wel. Ben net nog even wezen tanken en het is echt nog lekker buiten nu.
Ik denk dat je een komma over het hoofd hebt gezien.Kijk je nogal snel over heen als je er langs blaastquote:Op zondag 26 maart 2006 22:07 schreef FemaleRebbel het volgende:
Kan me niet snel genoeg gaan.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Vond 't zoveel al. Vorige week vroor het nog gewoon. Het is ook echt hartstikke lekker buiten, nu nog ff nog wat langer licht, tot een uurtje of 22.00![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:13 schreef FemaleRebbel het volgende:
Vond 't zoveel al. Vorige week vroor het nog gewoon. Het is ook echt hartstikke lekker buiten, nu nog ff nog wat langer licht, tot een uurtje of 22.00![]()
Dáár hou ik me egwel aan de snelheid. Eind vorig jaar hebben ze daar ook een motorrijder gepakt met 69 km te hardquote:Op zondag 26 maart 2006 22:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik denk dat je een komma over het hoofd hebt gezien.Kijk je nogal snel over heen als je er langs blaast.Was vandaag inderdaad echt lekker weer.
't zou kunnen jah, maar we wonen allemaal nogal divers ey, maar als we de meeste stemmen laten gelden, die van de BB komen we tuurlijk uit in DBquote:
Stel voor dat jullie voor mijn huis meeten, heb ik ook nog wat te zienquote:Op zondag 26 maart 2006 22:25 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
't zou kunnen jah, maar we wonen allemaal nogal divers ey, maar als we de meeste stemmen laten gelden, die van de BB komen we tuurlijk uit in DB![]()
Oh ja, dood aan die gastenquote:Op zondag 26 maart 2006 22:26 schreef BazzieK het volgende:
Net ff mijn ketting gesmeerd en een rondje parkeerterein gedaan, was echt heerlijk nog buiten, weerbericht zat er echt falikant naast heel het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |