of mij wilt bijstaan - erg handig ben ik nietquote:Op zondag 26 maart 2006 12:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iemand hier die een kettingset kan+wil vervangen![]()
Aanbieding is zeker niet verkeerdquote:Op zondag 26 maart 2006 13:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
of mij wilt bijstaan - erg handig ben ik niet- want het is hard nodig
![]()
DID aanbieding lijkt me wel watof ik kan em wegbrengen en dan kost het incl. montage 219,- euro
![]()
preciesquote:Op zondag 26 maart 2006 13:16 schreef RB het volgende:
Aanbieding is zeker niet verkeerd![]()
Maar net wat de advertentie zegt,je hebt wel het juiste gereedschap nodig![]()
Denk dat er weinig zijn die een kettingpons ed hebbenquote:
Dan gooi ik hem wegquote:
Net als gisteren zeker, was ook geen wolkje aan de luchtquote:Op zondag 26 maart 2006 13:27 schreef worldpimber het volgende:
't zou toch keihard slecht weer worden vandaag
Geen Kwaak voor mijquote:Op zondag 26 maart 2006 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
niet doen, je weet nooit of je hem in de toekomst nog kunt gebruikenvoor een evt. kwaak in de toekomst
![]()
What the fok!quote:
Ik zou de deur uitgaan, maar er kwam weer eens wat tussen, dus heb de race daarna ook gezien.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:04 schreef BazzieK het volgende:
Wil het wel proberenGeef alleen geen garantie
Mooie laatste ronde in de 250cc trouwens.
Ik heb een kettingbreker, om een ketting in te korten.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:26 schreef worldpimber het volgende:
Maareeuh, heb je alleen een ketting in elkaar zet dingetje nodig of heb je ook speciaal gereedschap nodig om het voortandwiel eraf te sjeffen? Popijn heeft wel dat gereedschapje waar je de ketting mee uit elkaar sloopt, als er verder geen apart gereedschap nodig is lijkt me het vervangen niet eens zo moeilijk
Te mooi weer, of heb jij een wireless lappie en zit je in de tuin met een biertje?quote:
quote:
quote:of heb jij een wireless lappie
quote:en zit je in de tuin met een biertje?![]()
quote:Ik ga ook ff weer.![]()
De duc was idd prachtig om te zien rijden, ben wel benieuwd naar volgende race, hopelijk laat rossi dan ook wat zien en kan er een mooie race vooraan ontstaan.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
What the fok!![]()
[..]
Ik zou de deur uitgaan, maar er kwam weer eens wat tussen, dus heb de race daarna ook gezien.![]()
Pedrosa de eerste MotoGP debutant in 8 jaar die gelijk het podium mag beklimmen.![]()
Zelfs Rossi redde dat niet. Dani kon winnen, maar koos berekenend voor een tweede plaats.
Zijn voorwiel had ook weinig grip meer op het einde.
Magistraal gereden van roodkapje ook, die gaf niet om een beetje gripverlies.![]()
Bijna de complete race gewoon hele vette tweewiel slides met die Ducati.![]()
![]()
Dacht dat hij ieder moment een paar versleten banden zou hebben..al 25 ronden voor het einde.
Heb ook een draadloos netwerk maar gebruik mijn laptop eigenlijk alleen op mijn kamer, best zondequote:Op zondag 26 maart 2006 15:41 schreef RB het volgende:
[..]
![]()
[..]
Gisteren netwerk voorelkaar gemaakt
![]()
[..]
eerst de laatste dingen opruimen
[..]
![]()
Ik ga straks ff rijden![]()
Ja inderdaad, dat je niet met dat ding loopt te zwaaien als een cowboy ofzo .. Als de veiligheid goed is (aangeleerd) dan willen ze je soms wel mee nemen naar groot kaliber.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:58 schreef hollander172 het volgende:
Wat willen ze zien dan? Dat je de goede kant op schiet oid?Vandaag trouwens gemiddeld 32 geschoten, ben trots op mezelf.
![]()
Ik ben al weer terug van rijden. Ik kon maar heel even kort gaan i.v.m. eten koken. Maar ja nu is het ondertussen nog mislukt.quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 18:23 schreef CartWOman het volgende:
http://www.nu.nl/news/700(...)_op_zware_motor.html
Zag het in PTA nog nergens staan, dus dump ik 't linkje hier ff.
*weer wegsluipt*
Het was echt lekker vanmiddag. Zijn jullie hier op het industrieterrein geweest ? Was er snel even langs gegaan rond de klok van 3 maar niemand gezien dus toen de dijkjes maar weer opgezochtquote:Op zondag 26 maart 2006 18:11 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik ben al weer terug van rijden. Ik kon maar heel even kort gaan i.v.m. eten koken. Maar ja nu is het ondertussen nog mislukt.Motorrijden en eten opzetten is een slecht combi.
Ik moest nu eenmaal even testen of alles goed werkt.
![]()
Echt wel gaaf met die stalen remleidingen.Dankzij Mercy zitten ze er nu op.
![]()
Hier ook geen druppel regen gevallen, schijtzooi. Expres niets gepland voor vandaag met de motor, pech dus.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:46 schreef Gawaine het volgende:
Het was echt lekker vanmiddag. Zijn jullie hier op het industrieterrein geweest ? Was er snel even langs gegaan rond de klok van 3 maar niemand gezien dus toen de dijkjes maar weer opgezocht![]()
Gaan we volgend weekend ergens meten ?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hier ook geen druppel regen gevallen, schijtzooi. Expres niets gepland voor vandaag met de motor, pech dus.
Als dequote:Op zondag 26 maart 2006 18:49 schreef Gawaine het volgende:
Gaan we volgend weekend ergens meten ?
Tja bij de voorspellingen voor dit weekend zaten ze er ook gigantisch naast.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als devoorspellingen
goed zijn altijd natuurlijk.
Volgens mij was er ook wat met Scheveningen ofzo, maar goed, meten = weten
afhankelijk of faithy een route heeft + koffiequote:Op zondag 26 maart 2006 18:49 schreef Gawaine het volgende:
Gaan we volgend weekend ergens meten ?
Hoezo, tot nu toe kon je ermee rijden, nu toch ook nog steeds.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
afhankelijk of faithy een route heeft + koffie![]()
hoop wel dat ik voor het weekend een ander kettingsetje erop heb
Ik vind 't belachelijk, een gast van 21 kan zo op een R1 of Hayabusa stappen. De meesten rijden zich dan ook direct goed dood. Nu hetzelfde verhaal. Waarom niet gewoon voor íedere motorrijder eerst 2 jaar op klein. Zou een hoop dooien schelen denk ik zo.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Lekker dat gestuntel...
En dan te bedenken dat 25kW nog niet eens een jaar vol te houden is voor iemand die veel rijdt.
Vanaf oktober kan je toch al een bankpasformaat rijbewijs halen ofwa?
Je plôateke zorgt voor een inlogvenster als ik dit topic openquote:Op zondag 26 maart 2006 19:58 schreef RB het volgende:
Ook weer thuis![]()
Wat is het heerlijk om weer te rijden, en wat een temperatuur gewoon heerlijk
![]()
Ben mooi op tijd thuis.
[afbeelding]
Anders was ik mooi nat geworden bij mijn eerste ritje![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik vind 't belachelijk, een gast van 21 kan zo op een R1 of Hayabusa stappen. De meesten rijden zich dan ook direct goed dood. Nu hetzelfde verhaal. Waarom niet gewoon voor íedere motorrijder eerst 2 jaar op klein. Zou een hoop dooien schelen denk ik zo.
Maargoed, Europese samenwerking enzo![]()
RBquote:Op zondag 26 maart 2006 19:58 schreef RB het volgende:
Ook weer thuis![]()
Wat is het heerlijk om weer te rijden, en wat een temperatuur gewoon heerlijk
![]()
Ben mooi op tijd thuis.
http://overheid.knmi.nl/c(...)lt.gif?1143395348987
Anders was ik mooi nat geworden bij mijn eerste ritje![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 20:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je plôateke zorgt voor een inlogvenster als ik dit topic open
okéquote:Op zondag 26 maart 2006 20:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
RB
Je plaatje is ff weggehaald ivm password pop-upje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |