quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:58 schreef gammapooka het volgende:
Oma die achterop het houten hobbelpaard van kleinkind gaat zitten en achterover flikkert met haar kop tegen de verwarming....... en een lol dat ze zelf heeft....
Nee, ik ben veel eniger.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:56 schreef gammapooka het volgende:
Ben ik nu de enigste die niet kan lachen om de filmpjes die ingezonden zijn door de Nederlanders ?
Bob Fagot herhaalt te veel filmpjesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Het zou stukken leuker zijn als Bob Saget het zou presenteren.....
Maar hij heeft wél het hoofd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:04 schreef gammapooka het volgende:
[..]
Bob Fagot herhaalt te veel filmpjes
Zo'n video heeft het humor-niveau van Bob Saget vernoemen naar Bob Faggetquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:03 schreef FrankyMcG het volgende:
Het zou stukken leuker zijn als Bob Saget het zou presenteren.....
50.000 euro to winquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:07 schreef Devlinsect het volgende:
Zelf een keer een filmpje maken. Beetje visdraad gebruiken en je kind van vier over de vensterbank laten lopen. Dan heel hard aan het draadje trekken. Kind op zijn muil en huilen.![]()
![]()
Wat je zegt, kinderen en baby's en dieren. Het is alleen grappig als de oude mensen op hun plaat gaanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik vind zulke filmpjes eigenlijk alleen maar leuk als het over kinderen gaat of dieren.
En dan wel de Amerikaanse versie want de Nederlandse inzendingen zijn belabberd.![]()
Damn, ik heb die driewieler gemist.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:17 schreef Henno het volgende:
Er zitten ook vaak van die hele zeldzame filmpjes bij... bijvoorbeeld een klein kind dat van z'n slee of driewieler valt... megamooi man, dat gebeurt bijna nooit namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |