Dan neem ik Pomme!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:49 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wil graag de rest even voor zijn:
Kelly, wil je met me trouwen?![]()
over een jaar of 10.
Niet volgens dat radio interview.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
huilie ik ben 4 jaar ouder dan jou met je tetsen verkopen... pas op of ik roep je moeder!
Kelly en Pomme ..... kunnen jullie ook echt zingen?
Welk lettertype heb je gebruikt?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:33 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, hier nog maar een keer.
Hé Kelly, wanneer ga je nou eens een icoontje nemen?
Hier, speciaal voor jullie gemaakt.
[afbeelding]
Lief zijn hequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
huilie ik ben 4 jaar ouder dan jou jij met je tetsen verkopen... pas op of ik roep je moeder!
Ik eerst!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar voor mij is het legaal. [afbeelding]
Tss, mijn moeder is geen hondquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
huilie ik ben 4 jaar ouder dan jou met je tetsen verkopen... pas op of ik roep je moeder!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:49 schreef Yeahinho het volgende:
Ik wil graag de rest even voor zijn:
Kelly, wil je met me trouwen?![]()
over een jaar of 10.
Te laat!quote:
Met domquote:
Iets met Banana ofzo....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:50 schreef Kroen het volgende:
Pomme & Kelly ftw![]()
[..]
Welk lettertype heb je gebruikt?
quote:
Tegenwoordig kan allesquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:51 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Aldus iemand van 22 jaar. Wat ben je een ranzige pedo
13.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
jij eerst wat?? je bent 12~!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |