uiteraard, anders heb je straks allemaal pubers voor de deurquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:34 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Totaal niet!
Het begon allemaal als 1 grote grap en dat is het eigenlijk nog steeds. Mensen moeten het niet zo serieus nemen.
En omdat het een grap is, willen we ook niet teveel naar buiten komen met onze prive-gegevens.
Dat heeft toch wel iets begrijpelijks of niet?![]()
Dan zouden we nog op bezoek moetenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef renz0r het volgende:
Deel 7
Gaat dit de kankerkachel reeks verslaan?
No waiquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef renz0r het volgende:
Deel 7
Tja, Kees heeft ook actief FOK gepromootquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef renz0r het volgende:
Nou ja ...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat begrijpelijk, zoals je ziet nemen we het ook niet 100% serieus.![]()
P.S. Wat is je pincode?![]()
Of belgische jumper stylequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
uiteraard, anders heb je straks allemaal pubers voor de deur
gaan jullie trouwens binnenkort nog nieuwe filmpjes doen? misschien iets metal-achtigs ofzo![]()
En een filmpje beloven en het nooit laten zienquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:36 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Dan zouden we nog op bezoek moeten![]()
Het zou zomaar eens kunnenquote:
Nou ja .. je kunt me toch ook hier vragen stellen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:36 schreef leejow het volgende:
[..]
Tja, Kees heeft ook actief FOK gepromoot
De dames willen vast geen interview a lá kees doen voor de reeks hier op FOK?
Tis heel simpel:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Die is echt super, dankjewel!!![]()
![]()
Ik zal wel een keertje met die Icons gaan prutsen
Ik heb ze gezien hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En een filmpje beloven en het nooit laten zien.
*ik zou wel een kelly pop aanschaffen*quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
ja, maar je kan het ook serieus nemenuitbuiten die handel, pomme en kelly promoshop
!
Je moet dequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:36 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Nou ja ...
als jullie het niet zo serieus zouden nemen zouden jullie toch ook niet de hele zaterdag besteden aan het zoeken van mijn achternaam?
Niet helemaalquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:38 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je moet desmiley leren kennen, da's de sarcasmesmiley
Kelly en Pomme video game!quote:
Ik bedoelde het een beetje sarcastisch, maar dat is via internet natuurlijk nogal moeilijk duidelijk te makenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:36 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Nou ja ...
als jullie het niet zo serieus zouden nemen zouden jullie toch ook niet de hele zaterdag besteden aan het zoeken van mijn achternaam?
Kelly realdollquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:37 schreef Magno het volgende:
[..]
*ik zou wel een kelly pop aanschaffen*
*of een kelly broodtrommel*
*of een kelly dekbed*
*of een etc. etc. etc.*
Ja en voor nog 67 andere doeleinden ookquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef Extend het volgende:
Hoi
quote:
Forum Opties | |
---|---|