Kun je me ook vertellen waarom? Want het is toch beetje een 'andere' cultuur die niet aan je inherent is. Niet racistisch bedoeld hoor.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:14 schreef Monidique het volgende:
Nee hoor, ik voel me er niet ongemakkelijk bij.
sorry, ik snap je post niet helemaal denk ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
allochtonie moet een groot land zijn...
Welke cultuur? En waarom zou ik mij ongemakkelijk moeten voelen bij wezenlijk andere culturen? Alleen als ze ongemakopwekkend zijn, lijkt mij.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:16 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
Kun je me ook vertellen waarom? Want het is toch beetje een 'andere' cultuur die niet aan je inherent is. Niet racistisch bedoeld hoor.
ik ook niet maar het heeft vast iets met dat woord 'allochtoons' te maken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:17 schreef The_Dijkstra het volgende:
[..]
sorry, ik snap je post niet helemaal denk ik.
Als je niks tegen allochtonen hebt, waarom zit het je dan niet lekker?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:13 schreef The_Dijkstra het volgende:
Voor duidelijkheid, ik heb er weinig tegen jullie (allochtonen dus), toch zit dit mij niet helemaal lekker...
Begrijp je je post dus niet?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ik ook niet maar het heeft vast iets met dat woord 'allochtoons' te maken.
omdat ik vrij weinig te maken heb met zulke grote aantallen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je niks tegen allochtonen hebt, waarom zit het je dan niet lekker?![]()
Ja, dat zul jij je inderdaad afvragen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:31 schreef gelly het volgende:
Hoe zie je of iemand allochtoon is vraag ik me dan af.
Niet muggenziften graag, ik sprak namelijk over niet-Westerse allochtoon. Die kun je regelmatig herkennen aan hun samen met elkaar toetrekken, hun tint, enz. No offence trouwensquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:31 schreef gelly het volgende:
Hoe zie je of iemand allochtoon is vraag ik me dan af.
Nou, het is een Marokkaans koffiehuis midden in Nederland. Nog nooit iets anders dan Marokjes gezien daar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:26 schreef DennisMoore het volgende:
*voorspelbaar topic-verloop*.
Mensen die geen Nederlands willen spreken, vind ik geen Nederlander. Dat zijn in mijn ogen buitenlanders. En wanneer je omringd wordt door veel van zulke mensen, dan waan je je dus in het buitenland.
Overigens woon ik vlakbij een 'Multicultureel Koffiehuis'.
Wat er multicultureel aan is? Ehm... geen idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |