Ik vond het vrij ongepast wat hij daar zat te rappen... over bejaardenpijpen en zo...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:46 schreef peter.k het volgende:
Al die Lange Franzen, Baas B'en en Brace'en vind ik echt zo ONTZETTEND triest. Dat filmpje van Lange Frans, WAT 'IE ZINGT ALLEEN AL. Te kansloos. En gewoon ranzig. En triest! En... En...
Wat voegt dat nou toe aan de maatschappij![]()
Wat voegt muziek uberhaupt toe aan de maatschappij?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:46 schreef peter.k het volgende:
Al die Lange Franzen, Baas B'en en Brace'en vind ik echt zo ONTZETTEND triest. Dat filmpje van Lange Frans, WAT 'IE ZINGT ALLEEN AL. Te kansloos. En gewoon ranzig. En triest! En... En...
Wat voegt dat nou toe aan de maatschappij![]()
Niet zomaar vrij ongepast, gewoon kansloos.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:47 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik vond het vrij ongepast wat hij daar zat te rappen... over bejaardenpijpen en zo...
Nou, muziek kan wel tof zijn. Leuk deuntje kan je stemming helemaal makenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat voegt muziek uberhaupt toe aan de maatschappij?
dat is ook echt het eerste wat ik dacht toen ik het filmpje zag... waarom doen al die maten nix al schelden met kankerlijer .. leuke maten heb je danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:19 schreef yogidrink het volgende:
Als dat bij mijn oude school was gebeurt. Had die frans alleen nog maar uit een rietje kunnen eten.
5 beveiligers kunnen echt geen 100 man aan.
Minder saaie schooldagen/werkdagen enz.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat voegt muziek uberhaupt toe aan de maatschappij?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:08 schreef Bismarck het volgende:
Misschien kan Lange Frans nu voor geld pik zuigen. Met twee handen, veel spuug en zonder tanden wel te verstaan.
Welke carriere?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:50 schreef SubTOP het volgende:
Haha stoere Fransie!Goed voor je carriere!
![]()
Iedereen heeft een carriere, ik zei niet dat ie succesvol was toch?quote:
Jaja, die Thijs, was hij maar een negerquote:Op woensdag 29 maart 2006 12:57 schreef FallenAngel666 het volgende:
Vijf pagina's zonder Thijs Bosma vermeldingen in een topic over een kansloze rapper/wigger.
Is dat een record?
Thijs Bosma wordt vaak geportretteerd als iemand die nog kanslozer is dan de persoon die in het topic wordt beschreven. Zelfs dat is bij Lange Frans niet het geval.quote:Op woensdag 29 maart 2006 12:57 schreef FallenAngel666 het volgende:
Vijf pagina's zonder Thijs Bosma vermeldingen in een topic over een kansloze rapper/wigger.
Is dat een record?
Hij heeft nooit een voorbeeldfunctie gehad. Hij is beroemd geworden over de rug van de moord van Theo van Gogh en een paar andere slachtoffers. Dat is pas echt triest.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Hebben jullie voor mij de categorie 'BN'ers die hun voorbeeldfunctie niet waar zijn'?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |