De tekst was triest, lange frans is triest.. dan vraag je er omquote:Op zondag 26 maart 2006 12:43 schreef Nega het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op. Die tekst die die rapte, ging toch niet over geweld.
En als je je normaal gedraagt in het publiek, dan is er ook niks aan de hand.
Brace was boos geworden omdat iemand een punaise in zn kin had gedrukt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:21 schreef Duiveltja het volgende:
Brace had een tijd geleden ook iemand in elkaar gemept.
Lange Frans slaat scholier in elkaar
Nee doe maar niet, dan krijg je van die vragen: "Onder welke steen....... etc etc"quote:Op zondag 26 maart 2006 20:25 schreef boekenworm het volgende:
Ik vraag maar niet wie in hemelsnaam "Lange Frans" is.
Ja daaromquote:Op zondag 26 maart 2006 20:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee doe maar niet, dan krijg je van die vragen: "Onder welke steen....... etc etc"
Ze ziet er uit als een hoer.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:20 schreef doppelgänger het volgende:
Onze zelfuitgeroepen publiekslieveling staat juist uitgerekend deze week in vara magazineMet grote foto d'r bij van hem en zn vriendinnetje Rowena Baierl (relatie sinds maart 2004)
[afbeelding]
Alleen ze zijn altijd zo krom als de neten. Lastig bij het ophangen van een Plasma-scherm enzoquote:Op zondag 26 maart 2006 20:36 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Ja daarom
(stenen zijn trouwens wel lekkel koel om onder te wonen hoor!)
Lijkt net Mickeal Jackson, alleen die heeft een ander soort relatie met kinderen.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:41 schreef Maisnon het volgende:
Mijn post, wat doe je
Dan link ik het plaatje wel
http://members.home.nl/liebregts.t/fransgunmaisnon.gif
Frans gunned hier even een boze toeschouwer neer
Wat een vergelijkquote:Op zondag 26 maart 2006 20:45 schreef Economist het volgende:
[..]
Lijkt net Mickeal Jackson, alleen die heeft een ander soort relatie met kinderen.![]()
De ene gestoorde rapper slaat ze en de andere mislukte neger verkracht ze.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |