PCP.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:10 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Iedereen zou drugs moeten gebruiken!
Meisjes hebben zelfs diezelfde nacht al niks meer aan je.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:08 schreef Conflict het volgende:
en de volgende dag heb je niks aan ze want dan hebben ze een kater
Jij wel aan hen, als je het slim aanpakt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:14 schreef Pool het volgende:
Meisjes hebben zelfs diezelfde nacht al niks meer aan je.![]()
ohh wat gemeenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:14 schreef Pool het volgende:
[..]
Meisjes hebben zelfs diezelfde nacht al niks meer aan je.![]()
Mafketel. Geef mij maar keta.quote:
Van 1 lijntje keta ben ik gelijk dronken, dus wel ontopic.quote:
Ok, excuses.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:38 schreef teknomist het volgende:
[..]
Van 1 lijntje keta ben ik gelijk dronken, dus wel ontopic..
Gaat het lekker met je hersencellen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:41 schreef brood_korst het volgende:
Conflicttttt is een homo... HOMO (8)
Heb je gister teveel bacardi breezers gedronken heb je hoofdpijnMoet je maar normaal doen en niet drank de schuld geven.
Sletje
dan schop ik je helemaal lens!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:58 schreef remlof het volgende:
en als ik me nou bij vrienden laat vollopen en dan op weg naar huis de spiegel van jouw auto op mijn weg vind?
grapjas!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
ik zou em er niet afschoppen hoor![]()
ik gedraag me zelfs verantwoordelijk wanneer dronken
Helemaal eens !quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:08 schreef Conflict het volgende:
Heel erg dronke mensen schoppen namelijk spiegels van auto's af, lopen lallend over straat, ze stinken naar alcohol, kotsen alles onder en de volgende dag heb je niks aan ze want dan hebben ze een kater
En de helft van wat ze zeggen is niet te begrijpen
Laat ze maar lekker thuis alcohol gaan drinken!
ik heb heul geen auto, man!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
nou ja, misschien, als ik zeker wist dat het jouw auto was...![]()
drugs is beter dan drugsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Helemaal eens !![]()
. Thuis drinken hoeft ook niet .
Gewoon helemaal afschaffen is de beste oplossing.
Drugs is zóóóóveel beter.![]()
Drugs is beter dan alcohol.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
drugs is beter dan drugs
die snap ik even niet helemaal...
alcohol ís een drugquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Drugs is beter dan alcohol.
hoezo? het is (i.m.o.) een gevaarlijkere drug dan THC, wat in de meeste landen verboden is!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:01 schreef Quiestisia het volgende:
Toch is het een beetje drastisch als je dan alcohol verbied, vind je zelf niet??
Maar er zijn genoeg mensen die alcohol drinken, die heel rustig blijven en waar je totaal geen last van hebt!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hoezo? het is (i.m.o.) een gevaarlijkere drug dan THC, wat in de meeste landen verboden is!
er zijn ook genoeg mensen die te hard rijden waar ik geen last van heb.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:20 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
Maar er zijn genoeg mensen die alcohol drinken, die heel rustig blijven en waar je totaal geen last van hebt!!
haha ja dat klopt maar daar gaat t nu niet overquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
er zijn ook genoeg mensen die te hard rijden waar ik geen last van heb.
ja idd dat zou wel heel bijzonder zijn....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:25 schreef Starbuck84 het volgende:
dude![]()
ik denk dat ze jouw moeten verbannen uit de uitgaansgelegenheden![]()
zie je het al voor je, in een druk cafe iedereen aan de...
![]()
Niet danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:26 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
ja idd dat zou wel heel bijzonder zijn....
ja dan zal er ook wel een erg gezellige stemming zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:28 schreef Starbuck84 het volgende:
[..]
Niet dan![]()
ga je uit .. staat iedereen aan de kant, niemand doet meer gek, allemaal met.. gezellig
![]()
zijn wátquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:25 schreef Starbuck84 het volgende:
dude![]()
ik denk dat ze jouw moeten verbannen uit de uitgaansgelegenheden![]()
zijn hoofd... als je zulke gedachten hebt zal dat wel moeten!!!quote:
ik dacht nog, moet ik het vetgedrukt maken of snaptie het zo wel...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:39 schreef Starbuck84 het volgende:
Ik zie niet in wat ik fout gespeld zou hebben,
Ís.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:42 schreef Chowi het volgende:
Ik zou toch zweren dat dit een lemming was.
lieverd, ik zag ook wel dat je dat vet gedrukt had hoor, maar ik faal om in te zien hoe ik het anders had moeten spellen. Maar soms heb je van die mensen die daar moeilijk over doen ..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik dacht nog, moet ik het vetgedrukt maken of snaptie het zo wel...
Ik zou zeggen gnoes, maar ach de overheid zal wel weer slinkse wegen vinden om die ook uit te bannen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:51 schreef Starbuck84 het volgende:
ROFLjah joh, haal de koala's ook maar weg, wat houden we dan nog over?
![]()
we hebben altijd nog de frituurquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:51 schreef Starbuck84 het volgende:
ROFLjah joh, haal de koala's ook maar weg, wat houden we dan nog over?
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:54 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik zou zeggen gnoes, maar ach de overheid zal wel weer slinkse wegen vinden om die ook uit te bannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |