Community danquote:
Nee de huilie uithangen omdat je een tikkie hebt gekregenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Even het volgende:
[..]
Nou vette huilie.. Moet je maar niet op een podium gaan staan met dat soort kut muziek, dat is vragen om moeilijkheden of niet?
"Ik wil mn pik zien glimmen door het vocht van je kut"![]()
Je hebt gelijk, het zou me niets verbazen als het een kamper is oidquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:36 schreef faberic het volgende:
het is gewoon een aso-hollander, zoals er meer zijn. Ik haat dat soort mensen.
Krijg deze error:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:46 schreef SolidasRock het volgende:
Filmpje is absoluut niet down, ik heb het zojuist nog bekeken...
Oh, ik wel.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had dit niet gauw verwacht van Lange Frans![]()
Ik kon het filmpje ook goed zienquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:46 schreef SolidasRock het volgende:
Filmpje is absoluut niet down, ik heb het zojuist nog bekeken...
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:35 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hij dacht waarschijnlijk dat het "probleem" zo wat rapper uit de wereld was.
Vind het nog als buiten verhouding eigenlijk ...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:37 schreef IllI het volgende:
[..]
Nee de huilie uithangen omdat je een tikkie hebt gekregen![]()
![]()
Als je dan zo stoer bent doe je geen aangifte
"Kijk mij kijk mij, ik durf ijskontjes te gooien" ... "Mammieehiee die grote meneer heeft me een tikkie gegeven"
Je bent pas echt tha bomb wanneer je van al die coupletten laat gaan over de complete nederhop scene (Lange Frans, Raymzter, Ali B ... )quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een scholier uit Meppel
Die zat tijdens een optreden maar wat te klooien
Hij stak zijn middelvinger op en zou zelfs een ijsklontje gooien
En of het nodig was, hij vond zelf van wel
Maar Lange Frans niet en die kwam aangesneld
In plaats van er op een volwassen manier iets van te zeggen
Deelde hij klappen uit, hoe is dat uit te leggen?
Ik hoop dat die jongen dit alles vandaag nog bij de politie meldt
En Lange Frans...die zong toch ooit een lied over zinloos geweld?
D'r wordt aan gewerkt...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:57 schreef MrBean het volgende:
[..]
Je bent pas echt tha bomb wanneer je van al die coupletten laat gaan over de complete nederhop scene (Lange Frans, Raymzter, Ali B ... )
Hoeveel moeten er nog komen?
Hoeveel moeten nog aan het rappen gaan?
Wie zijn toch deze kneuzen?
Hoe kunnen ze bestaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |