Of je kopieert 'm van de Wiki.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:10 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Of je doet het zoals ik; je wacht tot het topic dicht is, dan kopieer je de OP, maak je een nieuw topic, en besteedt de eerste 3 pagina's aan het editten en verbeteren van de OP![]()
Jullie kijken nogal eens opzij naar het beeldscherm. Staat daar de tekst soms? Of kijk je dan wat er op dat moment op de webcam te zien is?quote:
Ja, dan moet je mij niet aankijken, ik ben niet achter je profiel gekomen, ik hoefde het zelfs niet per sé te wetenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:13 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Dat is het ook.![]()
Maar hoe weten jullie zoiets nou?? Er staat toch echt nèrgens op internet iets over mijn profiel, toch ?!
Gek hoe dat per klas zo kan verschillen, bij ons echt bijna iedereen N&G. Niemand N&T en een paar E&M.quote:
Je kan goed tekenen. Dan is een gokje snel gemaakt en dan afwachten of ze hapt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:13 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Dat is het ook.![]()
Maar hoe weten jullie zoiets nou?? Er staat toch echt nèrgens op internet iets over mijn profiel, toch ?!
Hij wil je op FOK! Radio dusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:15 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wel op de radio, maar dan moet eerst de mail gelezen worden
link?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:15 schreef MaxMark het volgende:
Dr zit ook een gast kansloos te doen in de reacties op pommekelly.com
Heb je ze uitgenodigd voor op Fok!Radioquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:15 schreef Nolius het volgende:
[..]
Wel op de radio, maar dan moet eerst de mail gelezen worden
Same here!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:16 schreef HuHu het volgende:
[..]
Heb je ze uitgenodigd voor op Fok!Radio
Dat gaat dan de eerste keer worden dat ik luister.
mangaddict.deviantart.comquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:16 schreef Svensational het volgende:
Waar kan je die tekeningen zien dan?
Wat flauw van haarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar Kelly zit alles weg te editten
Zie mijn waarschuwing eerder in dit topic. Mochten jullie prive informatie of iets dergelijks tegenkomen gebruik dan dezequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:13 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Dat is het ook.![]()
Hee wij hebben onze site gemaakt voor de lol, mensen die het leuk vinden kunnen ernaar kijken en mensen die het niet leuk vinden hoeven er niet naar te kijken, maar het is niet de bedoeling dat het wordt volgepleurd met scheldpartijen.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:22 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
We laten onze site niet verpesten door (op z'n Fokkeliaans) "kansloze gasten"
Ik denk wel dat jullie het daar mee eens kunnen zijn of niet?![]()
Heb je het mailtje al gezien van FOK! Radio?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:22 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Hee wij hebben onze site gemaakt voor de lol, mensen die het leuk vinden kunnen ernaar kijken en mensen die het niet leuk vinden hoeven er niet naar te kijken, maar het is niet de bedoeling dat het wordt volgepleurd met scheldpartijen.
Terecht.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:22 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Hee wij hebben onze site gemaakt voor de lol, mensen die het leuk vinden kunnen ernaar kijken en mensen die het niet leuk vinden hoeven er niet naar te kijken, maar het is niet de bedoeling dat het wordt volgepleurd met scheldpartijen.
Nou, ik denk niet dat 90% van de FOK!kers op die site gaat klooien...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:23 schreef HuHu het volgende:
[..]
Terecht.
Al valt 90% van de Fok!kers waarschijnlijk ook onder de 'kansloze gasten'
Uiteraard, ik bedoelde het dan ook niet serieus.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:22 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Jij hebt ook een boterhamdoos met een computer er inquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:24 schreef leejow het volgende:
Hmm, ik zit op 't Walterbosch maar ik ben geen van beide ooit tegengekomen...
Maandag eens beter kijken danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:24 schreef leejow het volgende:
Hmm, ik zit op 't Walterbosch maar ik ben geen van beide ooit tegengekomen...
Dat heet een DSquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:24 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Jij hebt ook een boterhamdoos met een computer er in![]()
huh wtf is dat?quote:
WTF is dat?!quote:
Mijn toestemming heb je.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:24 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Uiteraard, ik bedoelde het dan ook niet serieus.![]()
"Fokkeliaans", geweldig![]()
Dat woord ga ik ook gebruiken![]()
met uw toestemming, uiteraard![]()
hoeveel bezoekers hebben jullie eigenlijk per dag op jullie website?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:22 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Jullie winnen toch welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:26 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Mijn toestemming heb je.
Als je maar wel elke keer als je het gebruikt het volgende erbij zet:
"Met toestemming gebruikt van de originele bedenker van dit woord, Kelly, die ene van Kelly en Pomme van Google Idols, wel even op ze stemmen natuurlijk"
Jup, heb hem al klaarstaanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:28 schreef Mastertje het volgende:
Heb ik toch nog wat inhoud he!
Btw maakt iemand alvast even een nieuw (niet verneukt) topic? Dank.
Wat zit er in?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:28 schreef leejow het volgende:
Heeey niet mijn boterhammendoos belachelijk makenHet is btw geen 'DS'.. gewoon van tupperware
vernueckt ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:28 schreef Mastertje het volgende:
Heb ik toch nog wat inhoud he!
Btw maakt iemand alvast even een nieuw (niet verneukt) topic? Dank.
Neequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:25 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maandag eens beter kijken dan
Ben jij trouwens leejow van leejow.nl?
Is wel een leuke naam iddquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:29 schreef Mastertje het volgende:
merci bien. En ja, ze wou in FoK radio zijn, alleen moest ze d8 ik nog aan Pomme vragenCoole naam Pomme
Als je het op z'n frans uitspreekt that is.
Kaasquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:30 schreef leejow het volgende:
[..]
Meestal bruin brood met kaas gesmeerd door moeders
Vele duizenden, en in een weekend zo'n 70.000. (dat is dan niet per dag maar het hele weekendquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
hoeveel bezoekers hebben jullie eigenlijk per dag op jullie website?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |