Mijn chatlog, wat doe je?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Noir666: Kelly ik vind je geil
Kelly : O RLY
Noir666: YA RLY
quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
done:
https://pommekelly.wordpress.com/2006/03/25/finals/
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:01 schreef Koenz0r het volgende:
Our opponents in the Grand Final are The Back Dormitory Boys, they are really great too, but although we still consider this as one big joke; we would love to become the very first Google Idols!
Meh kelly, die jappen zuigen
En dan heb ik haar niet eens op mijn MSN!quote:
als ik kelly was zou ik eerst een foto vanjezelf in je fotoboek zettenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:03 schreef Noir666 het volgende:
[..]
En dan heb ik haar niet eens op mijn MSN!![]()
!
*hint*hint* richting Kelly![]()
Sryquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:02 schreef PommeKelly het volgende:
Zie je?
Dat heb ik allang veranderd man.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:04 schreef Mastertje het volgende:
[..]
SryTis dat asskicker je wachtwoord weet
*hoei bertonius*quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:02 schreef PommeKelly het volgende:
Zie je?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:05 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Dat heb ik allang veranderd man.
Je bedoelt: Als jij Kelly was, dan zou je eerst wachten tot er een foto van mij (Noir666) in het fotoboek stond?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
als ik kelly was zou ik eerst een foto vanjezelf in je fotoboek zetten
wie dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:08 schreef faberic het volgende:
Er zit nu al iemand met een Deel #7 klaar om te versturen constant te refreshen of het al zo ver is
gektequote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:08 schreef faberic het volgende:
Er zit nu al iemand met een Deel #7 klaar om te versturen constant te refreshen of het al zo ver is
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:07 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Je bedoelt: Als jij Kelly was, dan zou je eerst wachten tot er een foto van mij (Noir666) in het fotoboek stond?![]()
weet ik veel. Iemand die van de TS eer houdtquote:
Meeste filmpjes zijn 1 of 2 keer geoefend, en in 1 of 2 keer opgenomen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:06 schreef HuHu het volgende:
Maar beantwoord eens wat vragen van fans Kelly:
Oefenen jullie veel voordat jullie het opnemen?
Bij wie nemen jullie het op?
Hoe lang doen jullie over 1 zo'n filmpje?
Ik heb net je Deviantart gezien, jij kunt echt mooi tekenenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:05 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Dat heb ik allang veranderd man.
Komen er nog TV-Optredens de komende tijd?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:09 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Meeste filmpjes zijn 1 of 2 keer geoefend, en in 1 of 2 keer opgenomen.Alleen door sommige blunders kan het langer duren (ik heb bij Toxic bijv. een keer met mijn politiepet Pomme's lens uit haar oog gemept
).
Een paar filmpjes zijn bij Pomme opgenomen en een paar bij mij.
Zoals ik al zei wordt het liedje in totaal een paar keer geplaybacked![]()
.
Dankjewel!!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:09 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik heb net je Deviantart gezien, jij kunt echt mooi tekenen. Je doet C&M hoorde ik? Van dat soort vakken kan ik niks, ik doe N&G
Of je doet het zoals ik; je wacht tot het topic dicht is, dan kopieer je de OP, maak je een nieuw topic, en besteedt de eerste 3 pagina's aan het editten en verbeteren van de OPquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:09 schreef faberic het volgende:
[..]
weet ik veel. Iemand die van de TS eer houdt
denken jullie erover om naakt in de playboy te staan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:09 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Meeste filmpjes zijn 1 of 2 keer geoefend, en in 1 of 2 keer opgenomen.Alleen door sommige blunders kan het langer duren (ik heb bij Toxic bijv. een keer met mijn politiepet Pomme's lens uit haar oog gemept
).
Een paar filmpjes zijn bij Pomme opgenomen en een paar bij mij.
Zoals ik al zei wordt het liedje in totaal een paar keer geplaybacked![]()
.
Geen in de planningquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Komen er nog TV-Optredens de komende tijd?
Het niveau van humor hier is echt tè hoog gegrepen voor mij. Jammer.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
denken jullie erover om naakt in de playboy te staan?
Waarom niet?quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:11 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Het niveau van humor hier is echt tè hoog gegrepen voor mij. Jammer.![]()
Geheim van de chefquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:11 schreef hp22 het volgende:
En kijken jullie nou steeds naar de tekst in die filmpjes?
Soms vind ik de manier waarop we hier op Fok! informatie krijgen zelf ook engquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:10 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Dankjewel!!![]()
Hallo, hoe weet jij nou wat voor profiel ik doe?![]()
Als je ooit eens tijd teveel hebt, zal de komende tijd wel nietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:11 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Het niveau van humor hier is echt tè hoog gegrepen voor mij. Jammer.![]()
Dat is het ook.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:12 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Soms vind ik de manier waarop we hier op Fok! informatie krijgen zelf ook eng![]()
Ik doe trouwens ook C&M![]()
Weinig jongens die C&M doenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:12 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Soms vind ik de manier waarop we hier op Fok! informatie krijgen zelf ook eng![]()
hehe Perter R de Vries kan inpakken..... Fok! Info Squat weet toch alles alquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:12 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Jammer.quote:
Als je een beetje oplet moet je eens kijken hoe vaak we wel niet in de lach schieten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:12 schreef HuHu het volgende:
Gaaf.
De filmpjes zien er redelijk spontaan uit, dat is wel leuk. Vooral die ene stukje dat de zonnebril van Pomme per ongeluk omlaag valt. Dat gebeurd maar 1 keer lijkt me en ik vind het knap dat jullie dan niet in de lach schieten.
Je hebt vaak dat mensen MSNadressen van vriendinnen ofzo vinden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:13 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Dat is het ook.![]()
Maar hoe weten jullie zoiets nou?? Er staat toch echt nèrgens op internet iets over mijn profiel, toch ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |