Bloedpropjes zijn dat toch?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:25 schreef Sakura het volgende:
Ik weet wel dat onder stroom staan, trombose kan veroorzaken.
Als je het op je matties op het schoolplein wil gaan proberen: niet doen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:18 schreef GSi het volgende:
Hoi, ik had een vraagje.
Als je zo een stun gun/ tazer gun daadwerkelijk op iemand gebruikt en je prikt dat ding in iemands nek of ergens anders op bare skin. Wat zijn dan de gevolgen. Kan zo iemand doodgaan? Of verlamd raken voor de rest van zijn leven? Of is het vrij veilig om op iemand te gebruiken.
Op zich jaag je 100.000 volt door iemand heen maar omdat er een 9 volt batterij in zit, lijkt het mij dat het amperage laag is. Is dat zo?
Hoop dat iemand hier wat verstand van heeft.
Ja inderdaad, hilarisch. Effe een nieuwe broek aantrekken hoor.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:30 schreef B-Fifty-Two het volgende:
electrische vliegenmeppers ontmantelen en op mensen gebruiken is leuker
Hé?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:18 schreef GSi het volgende:
Hoi, ik had een vraagje.
Als je zo een stun gun/ tazer gun daadwerkelijk op iemand gebruikt en je prikt dat ding in iemands nek of ergens anders op bare skin. Wat zijn dan de gevolgen. Kan zo iemand doodgaan? Of verlamd raken voor de rest van zijn leven? Of is het vrij veilig om op iemand te gebruiken.
Op zich jaag je 100.000 volt door iemand heen maar omdat er een 9 volt batterij in zit, lijkt het mij dat het amperage laag is. Is dat zo?
Hoop dat iemand hier wat verstand van heeft.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:34 schreef Repeat het volgende:
iemands hart kan er wel mee stoppen? Denk ik?
Ja, ben ook niet van plan zo een ding te kopen ofzo hoor.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je het op je matties op het schoolplein wil gaan proberen: niet doen.
Als je er bang van bent, kun je het beter niet doen. Want het is lang niet altijd erg gevaarlijk, maar als je er toevallig WEL een keer dikke schade mee aanricht zitten jullie allebei met het gezeik.
Ik wel. Een stungun of pepperspray kan best handig zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:39 schreef GSi het volgende:
[..]
Ja, ben ook niet van plan zo een ding te kopen ofzo hoor.
Jee!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik wel. Een stungun of pepperspray kan best handig zijn
Kan je in duitsland zo bestellen.
Voor politie is het wel handig, ze hebben een bereik van ongeveer 3 meter.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:54 schreef Gebleekte het volgende:
Wat heb je daar nou aan![]()
Moet je eerst die gast te pakken zien te krijgen voordat je 'm kan mollen, terwijl hij lekker z'n gun op je staat af te blaffen![]()
Echt? Oh ik dacht dat ze zo'n ding bedoelde die je echt eerst op het lichaam moet plaatsen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:11 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Voor politie is het wel handig, ze hebben een bereik van ongeveer 3 meter.
Die zijn er ook ja, maar een tazer gun schiet twee pijltjes af waardoor via dunne draden een hoog voltage loopt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:32 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Echt? Oh ik dacht dat ze zo'n ding bedoelde die je echt eerst op het lichaam moet plaatsen.
Ik denk dat ze wel een groter bereik hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:11 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Voor politie is het wel handig, ze hebben een bereik van ongeveer 3 meter.
dat zeg ik toch ook nergens. Maar ik zal echt geen medelijden hebben met de malloot waarop ik dat ding mik als die me probeert aan te vallen hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:10 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Jee!Dat maakt het minder illegaal?
Je bent wel strafbaar als je hem gebruiktquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat zeg ik toch ook nergens. Maar ik zal echt geen medelijden hebben met de malloot waarop ik dat ding mik als die me probeert aan te vallen hoor
Maar da's dus een ander probleem: 'n land moet er op staan dat ze een beschaafd politiekorps willen hebben, en de lompe boeren er acuut uitgooien. In dat opzicht zit je in amerika niet echt OK.quote:Op zondag 26 maart 2006 09:07 schreef Tobz het volgende:
Meer informatie betreffende doden door politiemisbruik van taser. Sommige gevallen zijn echt te gek voor woorden. Mensen die echt een tiental tientallen schokken krijgen toegedient, mensen die al in de boeien zitten en niet volledig meewerken etc.
Je houdt er wel brandwondjes/schroeiplekjes aan over..quote:Op zondag 26 maart 2006 12:31 schreef JosvG het volgende:
Het is logisch dat als je van 9 volt 100000 volt maakt, dat het amperage dan ontzettend laag is. Het amperage neemt namelijk evenredig af met het voltage, en andersom.
Lijkt me niet dat je van zo'n taser op een blokbatterijtje ernstige schade kunt aanrichten, maar ik zou het ook niet gaan proberen eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |