Ow sorry, ik dacht dat inderdaad dat je achterlijk of blind was.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:43 schreef jp84 het volgende:
ja ik ben niet achterlijk, maar ik kan als ik ingelogd ben niet vinden waar ik het kan invoeren
edit: ik bedoel dus die pincode die je opgestuurd krijgt, voor je eerste echte betaling.
Kanalen zijn inderdaad erg leuk om bij te houden wat je per site verdient. En ook om te kijken welek ads op een pagina het goed doen en welke niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:51 schreef jp84 het volgende:
ja, je kan met hetzelfde account meerdere sites gebruiken voor adsense, en als je dan ook nog voor kanalen kiest, kan je ook al je stats bijhouden per site
ik bedoel, als ik meerdere sites wil gebruiken met adsensequote:Op donderdag 20 april 2006 22:09 schreef YoshiBignose het volgende:
maar ik kan niet vinden waar ik die sites invul, of kjan ik plaatsen waar ik wil?
Als je eenmaal in het programma toegelaten bent, kun je adsense op elke site die je wilt gebruiken. Wel moet elke site natuurlijk aan de voorwaarden van Google voldoen: geen adult content, geen verborgen tekst etc.quote:Op vrijdag 21 april 2006 08:20 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
ik bedoel, als ik meerdere sites wil gebruiken met adsense![]()
Hoeveel was mijn click voor vandaag waard?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:04 schreef M3CABRIO het volgende:
Nergens, dat is het grote google geheim.
Maar met nuchter nadenken kom je een eind.
Iemand die zijn gratis blog aan het promoten is zal maar 0,01 dokken en een aanbieder van hypotheken zou wel eens $1+ kunnen geven.
Hoe duurder het geadverteerde product is hoe groter de vermoedelijke opbrengst per click.
Totaal +- 70.000, forum gemiddeld 25.000 (onderschrift, dat is het forum)quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:35 schreef muhammad_ali het volgende:
Met hoeveel views per week??
Welke gebruik jij?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:38 schreef Johnns het volgende:
mn website is nog niet bekend, zelf nog niet eens af, en heb nu in 2 dagen al 5 $ verdient
me happy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |