Dat weten ze niet. Ze zien denk ik alleen dat IP nummer xxx.xxx.xxx.xxx wel érg systematisch blijft klikken op één specifieke adsense-providerquote:Op zondag 23 april 2006 23:40 schreef ARKON het volgende:
[..]
Hoe weten ze nou eigenlijk of je een virend bent :S
Nouja, ik blijf erbij: adengagequote:Op maandag 24 april 2006 00:05 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat weten ze niet. Ze zien denk ik alleen dat IP nummer xxx.xxx.xxx.xxx wel érg systematisch blijft klikken op één specifieke adsense-provider.
Misschien als Google me definitief weigert dat ik die probeer.quote:Op maandag 24 april 2006 00:29 schreef ARKON het volgende:
[..]
Nouja, ik blijf erbij: adengageheb binnen een ruime week al 50 dollar :S
Als het zo doorblijft gaan haal ik met gemak de 80 dollar voor het einde van de maand.
[afbeelding]
Ik kriojg alles via paypal.. en die maken het over naar mijn rekening..quote:Op maandag 24 april 2006 00:48 schreef meeloper het volgende:
Einnndelijk staan de banners bij mij op een betere plaats. Het aantal clicks en de bedragen per dag zijn meteen een stuk hoger geworden.
Clicks per dag zijn 240, 223, 251, 249
Bedragen zijn 33,64, 29,39, 33,18, 25,58
Vraagje voor de webmasters die aardig veel verdienen per maand dmv adsense: Betalen jullie belasting over je inkomsten? Mijn server staat in de US en mijn bezoekers komen daar voornamelijk vandaan. Hoe werkt het met belasting betalen? Heb daar eerlijk gezegd nog niet echt research naar gedaan.
Paypal en Adsense lijkt me sterkquote:Op maandag 24 april 2006 00:57 schreef ARKON het volgende:
[..]
Ik kriojg alles via paypal.. en die maken het over naar mijn rekening..
ja ik gebruik geen google adsense.quote:Op maandag 24 april 2006 01:43 schreef Stretto het volgende:
[..]
Paypal en Adsense lijkt me sterk![]()
Jij doelt zeker op Adengage........
Google doet niets met de belastinggegevens als je in het 'buitenland' woont (buiten de States dus).quote:Op maandag 24 april 2006 00:48 schreef meeloper het volgende:
Einnndelijk staan de banners bij mij op een betere plaats. Het aantal clicks en de bedragen per dag zijn meteen een stuk hoger geworden.
Clicks per dag zijn 240, 223, 251, 249
Bedragen zijn 33,64, 29,39, 33,18, 25,58
Vraagje voor de webmasters die aardig veel verdienen per maand dmv adsense: Betalen jullie belasting over je inkomsten? Mijn server staat in de US en mijn bezoekers komen daar voornamelijk vandaan. Hoe werkt het met belasting betalen? Heb daar eerlijk gezegd nog niet echt research naar gedaan.
Iedere cent die je bijverdient moet je in principe opgeven aan de belastingdienst. De kosten die je gemaakt hebt, kun je aftrekken.quote:Op maandag 24 april 2006 03:01 schreef Stretto het volgende:
Zolang je niet al teveel ermee verdient hoef je er ook geen zorgen over te maken.
Je mag bijverdienen zoveel je wilt. Zolang je maar belasting erover betaalt.quote:Op maandag 24 april 2006 11:12 schreef jp84 het volgende:
volgens mij is het rond de 10K euro netto per jaar wat je mag bijverdienen
aaaah ok, dan begrijp ik het.quote:Op maandag 24 april 2006 17:52 schreef jp84 het volgende:
als ze een hoger bedrag bied op een keyword, kom je hoger in de lijst
Hoeveel views en clicks had je voor die $50 nodig?quote:Op maandag 24 april 2006 00:29 schreef ARKON het volgende:
[..]
Nouja, ik blijf erbij: adengageheb binnen een ruime week al 50 dollar :S
Als het zo doorblijft gaan haal ik met gemak veel meer voor het einde van de maand.
[afbeelding]
http://www.adengage.com/create_ad.cfm?site_id=5448quote:Op maandag 24 april 2006 22:34 schreef M3CABRIO het volgende:
[..]
Hoeveel views en clicks had je voor die $50 nodig?
Adbrite schopt ook wel kont, alleen het levert veel minder op per klikquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:34 schreef JortK het volgende:
Ik ben het met Adbrite aan het proberen.. eens kijken wat het word
Verwacht je nu serieus dat zo'n website geld opbrengt?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:14 schreef PiRANiA het volgende:
Spannend... ik heb het geinstalleerd...
eerst dacht ik dat het niet werkte. Stond me adblock aan.![]()
Ik vraag me alleen af of het nou werkt... Binnen hoeveel tijd wordt het bijgewerkt (de betaling)?
Misschien kunnen jullie ff kijken naar mijn site?
Bedankt!
idd, niet om je hoop de grond in te schoppen maar van een clan website zal je niet rijk worden. Misschie dat een clansite als die van SK met zn vele bezoekers veel kliks op zal brengen, maar de gemiddelde clansite zal niet genoeg generen om uitbetaald te krijgen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:45 schreef Stretto het volgende:
[..]
Verwacht je nu serieus dat zo'n website geld opbrengt?![]()
Dat het een clansite is maakt niet zozeer uit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:51 schreef Johnns het volgende:
[..]
idd, niet om je hoop de grond in te schoppen maar van een clan website zal je niet rijk worden. Misschie dat een clansite als die van SK met zn vele bezoekers veel kliks op zal brengen, maar de gemiddelde clansite zal niet genoeg generen om uitbetaald te krijgen.
en ik kan het weten, vroeger ook clansite gehad![]()
De ads lijken mij goed geintegreerd, weinig op aan te merkenquote:Op woensdag 26 april 2006 00:31 schreef ARKON het volgende:
niet om het een en ander te spammen ofzo, maar omdat degene voor mij ook zijn site heeft neergezet en commentaar kreeg hoe hij het kon verbeteren wou ik dat ook even vragen.
www.happyserver.be dsu geen spam!
Van het happyserver domein wordt niets geindexeerd, ik zie nu dat het een frame is voor een ander domein waar het forum opstaat.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:05 schreef ARKON het volgende:
1) hoezo kunnen de search engines niks met de source?
2) hoezo kunnen crawlers de content niet lezen?
thanks![]()
header.phpquote:Op woensdag 26 april 2006 18:45 schreef muhammad_ali het volgende:
De ads zitten er in nu. Ik weet alleen nog niet waar ik de metatags kan aanpassen in een wordpress weblog
Je zou het heel simpel kunnen oplossen door bij elke (of een groot deel) van de foto's te voorzien van commentaar.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:30 schreef M3CABRIO het volgende:
Hi Ernest, ik zie dat je meer van websites weet dan ik
Zou je kunnen kijk wat mijn site aan optimalisatie kan doen in de header tags om in de search engines te komen, ik heb zo'n 300 visitors per dag, maar ik schat dat er maar een stuk of 10 via een engine binnen komen.
vooral de gallery zelf heeft geen enkel zoekwoord en omdat ik niet te veel durf te kloten in zo'n template hoor ik graag hoe het moet.
Overigens denk ik volgende maand weer te stoppen met Adsense, 200.000x 2 banners vertonen voor nog geen $100 gun ik de adverteerders van Google niet.
Thanks
Main Site: http://www.kuikens.com
Gallery: http://www.kuikens.com/pictures/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |