dat mag je zomaar niet zeggen op dit (s)linkse forum, dus ik hou me maar weer stil.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:39 schreef Repeat het volgende:
En terugsturen naar hun eigen land!
wat hebben ze daar nog aan een vershredderde scooter dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:39 schreef Repeat het volgende:
En terugsturen naar hun eigen land!
Geen idee, maar het is het proberen waard!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat hebben ze daar nog aan een vershredderde scooter dan?
een ongeluk bij 40 kilometer per uur kun je nog overleven. Dat is bij 90km/h wel anders.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:45 schreef 14.gif het volgende:
De regels voor bromfietsen zijn belachelijk, laat ze gewoon 90 rijden, en op de weg.. en dan gewoon streng de regels handhaven, maar het is echt dodelijk irritant om nu als bromfiets-berijder je aan de regels proberen te houden![]()
wat is je punt?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:46 schreef S1nn3rz het volgende:
een ongeluk bij 40 kilometer per uur kun je nog overleven. Dat is bij 90km/h wel anders.
En aangezien de meesten binnen de bebouwde kom rijden is het maar 30 km/uquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
een ongeluk bij 40 kilometer per uur kun je nog overleven. Dat is bij 90km/h wel anders.
Het zou natuurlijk zonde zijn als een mooie jongedame daar het slachtoffer van zou worden.quote:
Hangt helemaal van het ongeluk af...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:46 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ook zo'n onzinregel, laat ze gewoon met het verkeer meerijden...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:47 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
En aangezien de meesten binnen de bebouwde kom rijden is het maar 30 km/u
Al zo'n Anita daar niet zelf over na kan denken, verdient ze niet beter!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:47 schreef S1nn3rz het volgende:
Het zou natuurlijk zonde zijn als een mooie jongedame daar het slachtoffer van zou worden.![]()
Dat denk ik niet. De kansen om te overleven bij 90km/h worden dusdanig klein dat we de onervaren bestuurders maar in bescherming moeten nemen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:47 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hangt helemaal van het ongeluk af...
right.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:47 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Hangt helemaal van het ongeluk af...
Ik zie maar weinig scooters die gewoon netjes 30 rijden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:48 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ook zo'n onzinregel, laat ze gewoon met het verkeer meerijden...![]()
Wat dat betreft ben ik het met je eens. Ik vind wel dat scooters/brommers 55 km/u zouden moeten kunnen en dan gewoon alleen op de weg (binnen de bebouwde kom) En dan vooral nu met de nummerborden ook flitsen en strenger controleren. Moet niet zo moeilijk zijn lijkt mij.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:48 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ook zo'n onzinregel, laat ze gewoon met het verkeer meerijden...![]()
Daar zeg je wel wat. Elke automobilist die ook maar 5 km te hard rijdt weten ze te vinden, maar het merendeel van al dat scootertuig rijdt gewoon onbestraft zo hardquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:49 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik zie maar weinig scooters die gewoon netjes 30 rijden.
Hier ligt een schone taak voor de elitetroepen van Mr. Spee.![]()
kan het topic nu dicht dan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:50 schreef S1nn3rz het volgende:
Nou ja, ze doen ook maar
ik ben weer weg![]()
een slotje van adelante is nooit erg,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
kan het topic nu dicht dan?
je ergert je er niet meer aan?
en je gaat toch weg?
Jezus, moet je zonodig een slotje plaatsenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
kan het topic nu dicht dan?
je ergert je er niet meer aan?
en je gaat toch weg?
Onzinquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:51 schreef Repeat het volgende:
[..]
Daar zeg je wel wat. Elke automobilist die ook maar 5 km te hard rijdt weten ze te vinden, maar het merendeel van al dat scootertuig rijdt gewoon onbestraft zo hard
ik heb een toet, toet, scooterquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:52 schreef S1nn3rz het volgende:
een slotje van adelante is nooit erg,
eerder lief dat is het frappante![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |