Yupquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:34 schreef GummyGadGet het volgende:
[..]
Klopt het dat jij karate doet? (shotokan) ?
Serenity is wel een uiterst puike film trouwensquote:
Idd! \o/ Heb je de series ook? Zijn er een stuk of tien, kweetniet of je usenet hebt, kan ze wel uppen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Serenity is wel een uiterst puike film trouwens![]()
't valt jou ook al opquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:34 schreef MrBean het volgende:
[..]
Hypocriet.
Sinds die PommeKelly in dit topic is doen jullie opeens strontbraaf.
Ben niet hypocriet, ik maak alleen een grapje.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:34 schreef MrBean het volgende:
[..]
Hypocriet.
Sinds die PommeKelly in dit topic is doen jullie opeens strontbraaf.
MrBean... need I say morequote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:40 schreef Magno het volgende:
Woei, pomme en kelly ook in dit topic? Super!(overigens heb ik het vorige deel half gemist
)
Kelly: De films die jij als favoriete films hebt, zijn allemaal leuk hoorEn jouw favo drankje... safari-cola... is dat lekker?:P nog nooit gehad :\ EEEEN, je kan heel goed tekenen!
En Pomme: Hoooi
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:40 schreef Svensational het volgende:
Ik heet nog steeds geen svensationeel.
tering.....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is Pomme trouwens voor een aparte naam? Is dat Fries?
Euh, safari-cola is best lekker, maar ik ben echt geen zuiperd ofzo.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:40 schreef Magno het volgende:
Woei, pomme en kelly ook in dit topic? Super!(overigens heb ik het vorige deel half gemist
)
Kelly: De films die jij als favoriete films hebt, zijn allemaal leuk hoorEn jouw favo drankje... safari-cola... is dat lekker?:P nog nooit gehad :\ EEEEN, je kan heel goed tekenen!
En Pomme: Hoooi
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:37 schreef Noir666 het volgende:
Zo, de grootste schade van de ramp die voor OP moest doorgaan is opgeruimd, maar suggesties over dingen die ik ben vergeten zijn welkom![]()
Dat is die lieve user met dat smurfje in z'n avatarquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:42 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
MrBean ?!
Hoe kom je daar nou bij![]()
Je hebt nog steeds geen avatar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:42 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
MrBean ?!
Hoe kom je daar nou bij![]()
Ik zet 10 euro op 14 topicsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:44 schreef Prior het volgende:
'k ben benieuwd hoe lang deze hype zal aanhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |