abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 2 april 2006 @ 23:50:22 #251
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_36595427
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:39 schreef NanKing het volgende:

[..]

Misschien ben jij wel een rustgevende factor .
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_36595480
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:38 schreef paultjuhhh het volgende:
De homo's die ik ken zijn altijd heel rustig en raken nooit gestresst enzo vond ik wel opvallend
ik zie dat inderdaad ook bij veel jongere homo's alleen niet bij van die pisnichten
ik dnek uit eigen ervaring (ben bi) dat je je niet meer zo nodig hoet te bewijzen op zoiaal vlak, als je hiermee hebt kunnen omgaan
pi_36599736
quote:
Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het liefste lees ik de Attitude
Die bedoelde ik, prachtblad.
pi_36600317
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:31 schreef MrBean het volgende:

[..]

Wat een anticlimax.
Romantisch verhaal over halfgoden en opeens dat er tussendoor.
Prostitutie heeft niet in alle culturen een negatieve connotatie (bijv. de Japanse geisha's hadden een hoge status)
alias Capriccio Dieu Donné
pi_36616350
effe vraagje:
waarom hebben veel homo's zo'n hoge homo stem???
  maandag 3 april 2006 @ 19:00:57 #256
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36616367
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:00 schreef Originele_Naam het volgende:
effe vraagje:
Je kent er veel?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_36616457
Jah redelijk, zo'n 15 homo's. En zeker de helft of meer heeft zo'n hoge homo stem
  maandag 3 april 2006 @ 19:06:12 #258
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36616569
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:03 schreef Originele_Naam het volgende:
Jah redelijk, zo'n 15 homo's. En zeker de helft of meer heeft zo'n hoge homo stem
Hm, apart, want het aantal dat ik ken hebben eigenlijk geen van alle zo'n stem. Misschien heeft SCH wel een antwoord .
Hoogachtend,
Erik.
pi_36616619
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:00 schreef Originele_Naam het volgende:
effe vraagje:
Beste Originele_Naam,

Ik vraag me eerlijk gezegd af of dat waar is of dat het toeval is dat jij toevallig wat meer homo's kent met een hoge stem, ik heb die indruk eigenlijk niet zo en als het zo is dan lijkt me het toeval

groet SCHomo
pi_36616624
ach moet je eens de gaybar binnenlopen . En dan luisteren
pi_36616633
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Hm, apart, want het aantal dat ik ken hebben eigenlijk geen van alle zo'n stem. Misschien heeft SCH wel een antwoord .
* SCH is bariton
  maandag 3 april 2006 @ 19:10:45 #262
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36616711
SCHtje negeert mn vraag?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_36616729
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Beste Originele_Naam,

Ik vraag me eerlijk gezegd af of dat waar is of dat het toeval is dat jij toevallig wat meer homo's kent met een hoge stem, ik heb die indruk eigenlijk niet zo en als het zo is dan lijkt me het toeval

groet SCHomo
Ik bedoel niet alleen een hoge stem, maar ook zo'n stem waaraan je bij iemand gelijk weet dat hij homo is? Of hebben jullie dat nooit opgemerkt
pi_36616736
quote:
Op zondag 2 april 2006 23:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zijn homo's altijd zo releaxed ?
Gekkie
pi_36616756
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SCHtje negeert mn vraag?
Nee lieverd, ik was het net aan het nalopen, brokje ongeduld van me
pi_36616774
Miss ben je een vrouw
  maandag 3 april 2006 @ 19:12:58 #267
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36616788
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee lieverd, ik was het net aan het nalopen, brokje ongeduld van me
Ah, omdat je die al eerder had gequote
pi_36616793
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:11 schreef Originele_Naam het volgende:

Ik bedoel niet alleen een hoge stem, maar ook zo'n stem waaraan je bij iemand gelijk weet dat hij homo is? Of hebben jullie dat nooit opgemerkt
Oh zeker, veel homo's herken ik aan de stem of de manier van praten of het taalgebruik, is vaak een beetje subcultuur, ik herken ook veel boeren of voetbalsupporters of brommerliefhebbers aan hun manier van praten.
pi_36616848
Jah das waar, maar jullie doen dus dit beetje expres
pi_36616906
quote:
Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Denk jij dat homo's automatisch meer aanleg hebben voor zelfspot en sarcasme? En zoja waarom.
Ik merk namelijk dat homo's die ik ontmoet toch wel heel erg veel van die 2 zaken gebruik maken.

kus CDP-tje
Lief CDP-tje,

Daar zit wel wat in ja. Het heeft aan de ene kant te maken denk ik met het opene, het wat makkelijker praten over alles en vooral seksualiteit en relaties en gevoelens en elkaar daar ook lekker een beetje in afzeiken. Mijn collega's staan soms versteld wat mijn homo-collega M. en ik allemaal tegen elkaar zeggen.

Het heeft wellicht ook te maken met de route die veel homo's afleggen. Die hele comin-out moet je niet onderschatten, dat is een gevoelige en heftige fase die homo's kwetsbaar maakt maar ze uiteindelijk ook ziets kan geven van: jullie kunnen me wat, ik doe lekker waar ik zin heb.

Niet zelden zit er ook veel verdriet en een zekere vorm van leed tussen de regels door.

Uw eigen huispsycholoog,

SCH
pi_36616923
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:14 schreef Originele_Naam het volgende:
Jah das waar, maar jullie doen dus dit beetje expres
Nou jullie, ik heb er zelf geen last van maar ik kan het wel als het moet, ik denk inderdaad dat het voor een gedeelte express is en voor een gedeelte onbewust en voor een gedeelte gewoon gewoon.
pi_36616939
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Lief CDP-tje,

Daar zit wel wat in ja. Het heeft aan de ene kant te maken denk ik met het opene, het wat makkelijker praten over alles en vooral seksualiteit en relaties en gevoelens en elkaar daar ook lekker een beetje in afzeiken. Mijn collega's staan soms versteld wat mijn homo-collega M. en ik allemaal tegen elkaar zeggen.

Het heeft wellicht ook te maken met de route die veel homo's afleggen. Die hele comin-out moet je niet onderschatten, dat is een gevoelige en heftige fase die homo's kwetsbaar maakt maar ze uiteindelijk ook ziets kan geven van: jullie kunnen me wat, ik doe lekker waar ik zin heb.

Niet zelden zit er ook veel verdriet en een zekere vorm van leed tussen de regels door.

Uw eigen huispsycholoog,

SCH
Ervaring
  maandag 3 april 2006 @ 19:21:19 #273
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36617056
Tof antwoord SCH-tje!
pi_36617099
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tof antwoord SCH-tje!

wat een grote SCHoenmaat heb jij. Leef je als homo soms op te grote voet?
  maandag 3 april 2006 @ 19:27:15 #275
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36617222
Ik zou heel graag op grote voet leven, spreekwoordelijk gezien.
Heb jij ooit wel eens op een boot gestaan tijdens de Gay Parade?
pi_36617281
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zou heel graag op grote voet leven, spreekwoordelijk gezien.
Heb jij ooit wel eens op een boot gestaan tijdens de Gay Parade?
Nee, mijn vriend en ik hebben wel eens overwogen om in een huiskamerboot met schemerlamp, bankstel, katten en pantoffels mee te varen
  maandag 3 april 2006 @ 19:30:27 #277
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36617324
Ik wel
pi_36617477
lief CDP-tje,

klopt het dat jonge homo's soms opzoek zijn naar een vaderfiguur?

groetjes,

( )
dag
  maandag 3 april 2006 @ 19:37:34 #279
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36617566
Hai Peet-skeet.

Ik heb er zelf weinig tot geen ervaring mee. Wel is het zo dat oudere mannen zich vaak aangetrokken voelen tot jongere jongens, en de jongeren daar ge- of misbruik van maken.

Groetjes.
  maandag 3 april 2006 @ 19:44:01 #280
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36617812
ik heb op de valreep nog wel een vraag waar ik net aan moest denken toen ik een bericht van piet las.

hoe zit het met slaan in een homorelatie?

het zit in onze genen gebakken dat je een vrouw niet slaat als man. maar het zit ook in onze genen gebakken dat je een man slaat als hij te ver gaat. is de rolverdeling dan echt mannetje- 'vrouwtje'. of wordt er nog wel eens wat mannenstrijd gevoerd?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_36617912
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:44 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb op de valreep nog wel een vraag waar ik net aan moest denken toen ik een bericht van piet las.

hoe zit het met slaan in een homorelatie?

het zit in onze genen gebakken dat je een vrouw niet slaat als man. maar het zit ook in onze genen gebakken dat je een man slaat als hij te ver gaat. is de rolverdeling dan echt mannetje- 'vrouwtje'. of wordt er nog wel eens wat mannenstrijd gevoerd?
Lieve zoalshetis,

Niks valreep - we gaan gewoon voor deel 4

Volgens mij verschillen liefdesrelaties niet zoveel van elkaar en dus wordt er ook in homorelaties geslagen en fysiek en psychisch mishandeld net als in heterorelaties, ook heteromannen worden door hun vrouwen mishandeld maar dat is een groot taboe.

In Amsterdam is zelfs een speciale politieagent aangesteld die het geweld in homoseksuele relaties coordineert, het komt ook bij lesbische stellen nogal eens voor en het schijnt moeilijker en ingewikkelder te zijn om aangifte te doen.

kus SCHomo
pi_36618146
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Lieve zoalshetis,

Niks valreep - we gaan gewoon voor deel 4

Volgens mij verschillen liefdesrelaties niet zoveel van elkaar en dus wordt er ook in homorelaties geslagen en fysiek en psychisch mishandeld net als in heterorelaties, ook heteromannen worden door hun vrouwen mishandeld maar dat is een groot taboe.

In Amsterdam is zelfs een speciale politieagent aangesteld die het geweld in homoseksuele relaties coordineert, het komt ook bij lesbische stellen nogal eens voor en het schijnt moeilijker en ingewikkelder te zijn om aangifte te doen.

kus SCHomo
Bij lesbische stellen komt het procentueel gezien vaker voor als bij hetero stellen.Alleen rust hier een gigantisch taboe op, wat de laatste jaren iets is doorbroken.
Ik heb even geen bron als die per sé wilt hebben ga ik even op zoek.

Ik heb het in mijn omgeving een aantal keer gehoord (geen directe omgeving), toevallig vorige week nog.
ijs_beer fan!
pi_36618221
quote:
Op maandag 3 april 2006 19:54 schreef NanKing het volgende:

[..]

Bij lesbische stellen komt het procentueel gezien vaker voor als bij hetero stellen.Alleen rust hier een gigantisch taboe op, wat de laatste jaren iets is doorbroken.
Ik heb even geen bron als die per sé wilt hebben ga ik even op zoek.

Ik heb het in mijn omgeving een aantal keer gehoord (geen directe omgeving), toevallig vorige week nog.
Dat staat mij ook bij, ik kon alleen even dit vinden
quote:
Geweld in mannenrelaties
20-4-2004 - De Schorerstichting en de Universiteit van Utrecht doorbreken een taboe met een onderzoek naar aard, dynamiek en gevolgen van geweld in mannenrelaties.

Het probleem wordt gebagatelliseerd, niet serieus genomen of domweg ontkend: geweld in mannenrelaties. Het taboe werd doorbroken met een onderzoek in samenwerking met de Universiteit van Utrecht.

Het geweld was meestal vrij ernstig geweest; naast blauwe plekken, kneuzingen en ontwrichtingen kwamen ook steekwonden, een kapot geschopte knie en ander ernstig letsel voor. De psychische klachten waren echter veel groter. Het zwijgen van de omgeving, het niet serieus genomen worden en de angst om niet geloofd te worden, versterken allen de gevolgen van het geweld dat de mannen hebben meegemaakt. Dit leidde bijvoorbeeld tot angstklachten, depressieve gevoelens, verlies van eigenwaarde, concentratieproblemen, slaapproblemen en gedachten over zelfdoding. Mishandelde mannen zoeken hulp bij professionals (zowel politie als psychische hulpverleners) of bij familie, vrienden of kennissen. Schaamte en angst vormen daarbij toch een drempel. Er werd meestal ook geen aangifte gedaan bij de politie.
pi_36622336
Owja, wat ik me nog afvroeg:

Balen jullie er wel eens van dat jullie homo/lesbisch zijn? Je bent het gewoon, en daar kun je verder weinig aan doen, maar als je bijv. weer denigrerende opmerkingen hoort, baal je er dan niet eens van?

Bedankt
  maandag 3 april 2006 @ 21:58:13 #286
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36623297
quote:
Op maandag 3 april 2006 21:36 schreef Ayaxola het volgende:

Balen jullie er wel eens van dat jullie homo/lesbisch zijn? Je bent het gewoon, en daar kun je verder weinig aan doen, maar als je bijv. weer denigrerende opmerkingen hoort, baal je er dan niet eens van?

Bedankt
baal jij ervan dat je eten met mes en vork eet? ipv stokjes of je handen?
pi_36623359
quote:
Op maandag 3 april 2006 21:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

baal jij ervan dat je eten met mes en vork eet? ipv stokjes of je handen?
Op zich is het niet eens zo een domme vraag. Als je, jezelf niet hebt geaccepteert kun je er idd wel van balen.
Maar nee, ik baal er niet van.
ijs_beer fan!
  maandag 3 april 2006 @ 22:00:39 #288
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_36623401
quote:
Op maandag 3 april 2006 21:59 schreef NanKing het volgende:

[..]

Op zich is het niet eens zo een domme vraag. Als je, jezelf niet hebt geaccepteert kun je er idd wel van balen.
Maar nee, ik baal er niet van.
hoe kan je je zelf niet accepteren?

dat is dus elke dag gekookte wortels eten terwijl je alleen al van de lucht moet kotsen..
pi_36623430
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat is dus elke dag gekookte wortels eten terwijl je alleen al van de lucht moet kotsen..
Ik denk dat je, je hier in nog flinkt vergist. Ik durf zelfs te zeggen dat het gross van de mensheid zichzelf niet accepteert om wat voor rede dan ook.
ijs_beer fan!
pi_36625031
quote:

Bedankt
Seksualiteit is een fijn gevoel, dus als je dat gevoel erkent en, wel, bezigt zo nu en dan, kun je er moeilijk van balen. Je moet begrijpen dat gevoelens de 'ik-perspectief' (meestal) volledig beïnvloeden. Dus baal je enkel en alleen van diegenen die denigrerende opmerkingen maken.
  dinsdag 4 april 2006 @ 21:05:25 #291
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_36653452
Beste NanKing,

Is het grootste deel van de lesbische vrouwen echt zo feministisch? En hebben de meetse tommies (dat was het toch?) kort haar en "mannelijke" kleding aan?

Groet,
Erik
Hoogachtend,
Erik.
pi_36657720
quote:

Bedankt
Beste Ayaxola,

Geen enkele vraag is dom en zoalshetis bedoelt dat dus niet zo verkeerd.
Ik baal er nooit van en hoor dan ook eigenlijk zelden denigrerende opmerkingen of ik ben er horende doof voor. Ik ben redelijk gelukkig en homoseksualiteit is voor mij inmiddels zo volstrekt normaal en onderdeel van mijn leven en dat van mijn omgeving, is echt een gegeven.

kus SCHomo
pi_36672033
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:00 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg mensen die zelfmoord plegen omdat ze zichzelf niet accepteren, dus dat kan zeker wel.
quote:
Op maandag 3 april 2006 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Seksualiteit is een fijn gevoel, dus als je dat gevoel erkent en, wel, bezigt zo nu en dan, kun je er moeilijk van balen. Je moet begrijpen dat gevoelens de 'ik-perspectief' (meestal) volledig beïnvloeden. Dus baal je enkel en alleen van diegenen die denigrerende opmerkingen maken.
En het heeft niet perse met sexualiteit te maken. Er is ook nog verschil tussen een homofiel en een homosexueel.
pi_36672084
Edit
pi_36673272

Zijn zij het ook?
pi_36673784
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:22 schreef buachaille het volgende:
[afbeelding]
Zijn zij het ook?
Vast wel
  woensdag 5 april 2006 @ 15:48:21 #297
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_36676817
Wat is de meest rare opmerking/vooroordeel dat je ooit hebt gehoord mbt homo's?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_36684793
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:48 schreef wonderer het volgende:
Wat is de meest rare opmerking/vooroordeel dat je ooit hebt gehoord mbt homo's?
3. Dat ze allemaal hun was in een wasserij laten doen
2.Dat alle homo's elkaar aardig vinden

1. "Zolang ze maar niet aan me zitten" - bij voorkeur uitgesproken door een a-seksuele stinkboer met puisten
pi_36685031
quote:
Op woensdag 5 april 2006 19:35 schreef SCH het volgende:

[..]

3. Dat ze allemaal hun was in een wasserij laten doen
2.Dat alle homo's elkaar aardig vinden

1. "Zolang ze maar niet aan me zitten" - bij voorkeur uitgesproken door een a-seksuele stinkboer met puisten

"Je bent toch geen homo, hè?"
pi_36817823
Is het een beetje doodgebloed hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')