quote:Op zondag 2 april 2006 23:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een rustgevende factor![]()
.
ik zie dat inderdaad ook bij veel jongere homo's alleen niet bij van die pisnichtenquote:Op zondag 2 april 2006 23:38 schreef paultjuhhh het volgende:
De homo's die ik ken zijn altijd heel rustig en raken nooit gestresst enzo vond ik wel opvallend
Prostitutie heeft niet in alle culturen een negatieve connotatie (bijv. de Japanse geisha's hadden een hoge status)quote:Op zondag 2 april 2006 23:31 schreef MrBean het volgende:
[..]
Wat een anticlimax.
Romantisch verhaal over halfgoden en opeens dat er tussendoor.
Je kent er veel?quote:Op maandag 3 april 2006 19:00 schreef Originele_Naam het volgende:
effe vraagje:
waarom hebben veel homo's zo'n hoge homo stem???
Hm, apart, want het aantal dat ik ken hebben eigenlijk geen van alle zo'n stem. Misschien heeft SCH wel een antwoordquote:Op maandag 3 april 2006 19:03 schreef Originele_Naam het volgende:
Jah redelijk, zo'n 15 homo's. En zeker de helft of meer heeft zo'n hoge homo stem
Beste Originele_Naam,quote:Op maandag 3 april 2006 19:00 schreef Originele_Naam het volgende:
effe vraagje:
waarom hebben veel homo's zo'n hoge homo stem???
* SCH is baritonquote:Op maandag 3 april 2006 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm, apart, want het aantal dat ik ken hebben eigenlijk geen van alle zo'n stem. Misschien heeft SCH wel een antwoord.
Ik bedoel niet alleen een hoge stem, maar ook zo'n stem waaraan je bij iemand gelijk weet dat hij homo is? Of hebben jullie dat nooit opgemerktquote:Op maandag 3 april 2006 19:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Beste Originele_Naam,
Ik vraag me eerlijk gezegd af of dat waar is of dat het toeval is dat jij toevallig wat meer homo's kent met een hoge stem, ik heb die indruk eigenlijk niet zo en als het zo is dan lijkt me het toeval
groet SCHomo
Gekkiequote:Op zondag 2 april 2006 23:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom zijn homo's altijd zo releaxed ?
Nee lieverd, ik was het net aan het nalopen, brokje ongeduld van mequote:Op maandag 3 april 2006 19:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
SCHtje negeert mn vraag?
Ah, omdat je die al eerder had gequotequote:Op maandag 3 april 2006 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee lieverd, ik was het net aan het nalopen, brokje ongeduld van me![]()
Oh zeker, veel homo's herken ik aan de stem of de manier van praten of het taalgebruik, is vaak een beetje subcultuur, ik herken ook veel boeren of voetbalsupporters of brommerliefhebbers aan hun manier van praten.quote:Op maandag 3 april 2006 19:11 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik bedoel niet alleen een hoge stem, maar ook zo'n stem waaraan je bij iemand gelijk weet dat hij homo is? Of hebben jullie dat nooit opgemerkt
Lief CDP-tje,quote:Op zondag 2 april 2006 21:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Denk jij dat homo's automatisch meer aanleg hebben voor zelfspot en sarcasme? En zoja waarom.
Ik merk namelijk dat homo's die ik ontmoet toch wel heel erg veel van die 2 zaken gebruik maken.
kus CDP-tje
Nou jullie, ik heb er zelf geen last van maar ik kan het wel als het moet, ik denk inderdaad dat het voor een gedeelte express is en voor een gedeelte onbewust en voor een gedeelte gewoon gewoon.quote:Op maandag 3 april 2006 19:14 schreef Originele_Naam het volgende:
Jah das waar, maar jullie doen dus dit beetje expres
Ervaringquote:Op maandag 3 april 2006 19:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Lief CDP-tje,
Daar zit wel wat in ja. Het heeft aan de ene kant te maken denk ik met het opene, het wat makkelijker praten over alles en vooral seksualiteit en relaties en gevoelens en elkaar daar ook lekker een beetje in afzeiken. Mijn collega's staan soms versteld wat mijn homo-collega M. en ik allemaal tegen elkaar zeggen.
Het heeft wellicht ook te maken met de route die veel homo's afleggen. Die hele comin-out moet je niet onderschatten, dat is een gevoelige en heftige fase die homo's kwetsbaar maakt maar ze uiteindelijk ook ziets kan geven van: jullie kunnen me wat, ik doe lekker waar ik zin heb.
Niet zelden zit er ook veel verdriet en een zekere vorm van leed tussen de regels door.
Uw eigen huispsycholoog,
SCH
quote:Op maandag 3 april 2006 19:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Tof antwoord SCH-tje!
Nee, mijn vriend en ik hebben wel eens overwogen om in een huiskamerboot met schemerlamp, bankstel, katten en pantoffels mee te varenquote:Op maandag 3 april 2006 19:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik zou heel graag op grote voet leven, spreekwoordelijk gezien.
Heb jij ooit wel eens op een boot gestaan tijdens de Gay Parade?
Lieve zoalshetis,quote:Op maandag 3 april 2006 19:44 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb op de valreep nog wel een vraag waar ik net aan moest denken toen ik een bericht van piet las.
hoe zit het met slaan in een homorelatie?
het zit in onze genen gebakken dat je een vrouw niet slaat als man. maar het zit ook in onze genen gebakken dat je een man slaat als hij te ver gaat. is de rolverdeling dan echt mannetje- 'vrouwtje'. of wordt er nog wel eens wat mannenstrijd gevoerd?
Bij lesbische stellen komt het procentueel gezien vaker voor als bij hetero stellen.Alleen rust hier een gigantisch taboe op, wat de laatste jaren iets is doorbroken.quote:Op maandag 3 april 2006 19:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Lieve zoalshetis,
Niks valreep - we gaan gewoon voor deel 4
Volgens mij verschillen liefdesrelaties niet zoveel van elkaar en dus wordt er ook in homorelaties geslagen en fysiek en psychisch mishandeld net als in heterorelaties, ook heteromannen worden door hun vrouwen mishandeld maar dat is een groot taboe.
In Amsterdam is zelfs een speciale politieagent aangesteld die het geweld in homoseksuele relaties coordineert, het komt ook bij lesbische stellen nogal eens voor en het schijnt moeilijker en ingewikkelder te zijn om aangifte te doen.
kus SCHomo
Dat staat mij ook bij, ik kon alleen even dit vindenquote:Op maandag 3 april 2006 19:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Bij lesbische stellen komt het procentueel gezien vaker voor als bij hetero stellen.Alleen rust hier een gigantisch taboe op, wat de laatste jaren iets is doorbroken.
Ik heb even geen bron als die per sé wilt hebben ga ik even op zoek.
Ik heb het in mijn omgeving een aantal keer gehoord (geen directe omgeving), toevallig vorige week nog.
quote:Geweld in mannenrelaties
20-4-2004 - De Schorerstichting en de Universiteit van Utrecht doorbreken een taboe met een onderzoek naar aard, dynamiek en gevolgen van geweld in mannenrelaties.
Het probleem wordt gebagatelliseerd, niet serieus genomen of domweg ontkend: geweld in mannenrelaties. Het taboe werd doorbroken met een onderzoek in samenwerking met de Universiteit van Utrecht.
Het geweld was meestal vrij ernstig geweest; naast blauwe plekken, kneuzingen en ontwrichtingen kwamen ook steekwonden, een kapot geschopte knie en ander ernstig letsel voor. De psychische klachten waren echter veel groter. Het zwijgen van de omgeving, het niet serieus genomen worden en de angst om niet geloofd te worden, versterken allen de gevolgen van het geweld dat de mannen hebben meegemaakt. Dit leidde bijvoorbeeld tot angstklachten, depressieve gevoelens, verlies van eigenwaarde, concentratieproblemen, slaapproblemen en gedachten over zelfdoding. Mishandelde mannen zoeken hulp bij professionals (zowel politie als psychische hulpverleners) of bij familie, vrienden of kennissen. Schaamte en angst vormen daarbij toch een drempel. Er werd meestal ook geen aangifte gedaan bij de politie.
baal jij ervan dat je eten met mes en vork eet? ipv stokjes of je handen?quote:Op maandag 3 april 2006 21:36 schreef Ayaxola het volgende:
Owja, wat ik me nog afvroeg:
Balen jullie er wel eens van dat jullie homo/lesbisch zijn? Je bent het gewoon, en daar kun je verder weinig aan doen, maar als je bijv. weer denigrerende opmerkingen hoort, baal je er dan niet eens van?
Bedankt![]()
Op zich is het niet eens zo een domme vraag. Als je, jezelf niet hebt geaccepteert kun je er idd wel van balen.quote:Op maandag 3 april 2006 21:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
baal jij ervan dat je eten met mes en vork eet? ipv stokjes of je handen?
hoe kan je je zelf niet accepteren?quote:Op maandag 3 april 2006 21:59 schreef NanKing het volgende:
[..]
Op zich is het niet eens zo een domme vraag. Als je, jezelf niet hebt geaccepteert kun je er idd wel van balen.
Maar nee, ik baal er niet van.
Ik denk dat je, je hier in nog flinkt vergist. Ik durf zelfs te zeggen dat het gross van de mensheid zichzelf niet accepteert om wat voor rede dan ook.quote:Op maandag 3 april 2006 22:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe kan je je zelf niet accepteren?
dat is dus elke dag gekookte wortels eten terwijl je alleen al van de lucht moet kotsen..
Seksualiteit is een fijn gevoel, dus als je dat gevoel erkent en, wel, bezigt zo nu en dan, kun je er moeilijk van balen. Je moet begrijpen dat gevoelens de 'ik-perspectief' (meestal) volledig beïnvloeden. Dus baal je enkel en alleen van diegenen die denigrerende opmerkingen maken.quote:Op maandag 3 april 2006 21:36 schreef Ayaxola het volgende:
Balen jullie er wel eens van dat jullie homo/lesbisch zijn? Je bent het gewoon, en daar kun je verder weinig aan doen, maar als je bijv. weer denigrerende opmerkingen hoort, baal je er dan niet eens van?
Bedankt![]()
Beste Ayaxola,quote:Op maandag 3 april 2006 21:36 schreef Ayaxola het volgende:
Bedankt![]()
Er zijn ook genoeg mensen die zelfmoord plegen omdat ze zichzelf niet accepteren, dus dat kan zeker wel.quote:Op maandag 3 april 2006 22:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoe kan je je zelf niet accepteren?
dat is dus elke dag gekookte wortels eten terwijl je alleen al van de lucht moet kotsen..
En het heeft niet perse met sexualiteit te maken. Er is ook nog verschil tussen een homofiel en een homosexueel.quote:Op maandag 3 april 2006 22:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Seksualiteit is een fijn gevoel, dus als je dat gevoel erkent en, wel, bezigt zo nu en dan, kun je er moeilijk van balen. Je moet begrijpen dat gevoelens de 'ik-perspectief' (meestal) volledig beïnvloeden. Dus baal je enkel en alleen van diegenen die denigrerende opmerkingen maken.
3. Dat ze allemaal hun was in een wasserij laten doenquote:Op woensdag 5 april 2006 15:48 schreef wonderer het volgende:
Wat is de meest rare opmerking/vooroordeel dat je ooit hebt gehoord mbt homo's?
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
3. Dat ze allemaal hun was in een wasserij laten doen
2.Dat alle homo's elkaar aardig vinden1. "Zolang ze maar niet aan me zitten" - bij voorkeur uitgesproken door een a-seksuele stinkboer met puisten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |