En als je telefoon nou op de vensterbank staatquote:
Heel hard op een fluitje blazen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kent ze wel, de mensen die je als je net na het eten en een lange dag werk op bank hangt je bellen om je een verzekering, een investeringsplan, een energieleverancier, etc etc te verkopen.
Hoe zouden deze mensen bestraft moeten worden?
En dat is voor de medewerker ook leuk. Ik heb zelf een paar weekjes dat werk gedaan in de vakantiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:27 schreef Annemiek78 het volgende:
Die mensen doen dit ook maar voor het salaris wat het hun iedere maand oplevert.
Wel lachen.... Ze zo lang mogelijk aan de praat houden en terug vragen stellen. Echt zo van:
Hoe lang doe je dit werk nou? Vind je dit nou leuk om te doen? Verdient dit nou nog goed?
Gewoon net zo hard terug rellen.
Er zit een verschil tussen nuttig eerzaam werk doen en stoephoer van de commercie zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:27 schreef Annemiek78 het volgende:
Die mensen doen dit ook maar voor het salaris wat het hun iedere maand oplevert.
Dit is NIET grappig. Hier mag je niet mee spotten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:18 schreef iDex het volgende:
ze een trauma aanpraten.
als ze bellen en vragen of je tijd hebt. dan zeg je. nou nee sorry mijn moeder is net een uur geleden overleden, dus u belt niet gelegen. en dan voelen ze zich schuldig
Iemand opbellen een uur nadat zijn moeder is overleden is ook NIET grappigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:52 schreef Knip het volgende:
[..]
Dit is NIET grappig. Hier mag je niet mee spotten.![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 26 maart 2006 11:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Iemand opbellen een uur nadat zijn moeder is overleden is ook NIET grappig![]()
![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 01:10 schreef the_witch het volgende:
Die mensen mag mogen niet eens naar de WC, dat is bijna straf genoeg.
Nee, dat moet zelfs, want dan is de kans op verkoop veel groter. Als je veel gesprekken hebt die korter dan een minuut duren krijg je zelfs op je flikkerquote:Op zondag 26 maart 2006 12:22 schreef B-Fifty-Two het volgende:
moet je niet doen , dat vinden ze geweldig omdat hoe langer hun praten / je aan de foon hebben hoe minder werk ze doen moeten. en ze krijgen gewoon doorbetaalt
heb ik geen last van, soms 15 min ouwehoeren, soms een sec.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee, dat moet zelfs, want dan is de kans op verkoop veel groter. Als je veel gesprekken hebt die korter dan een minuut duren krijg je zelfs op je flikker
Te lang is ook weer niet goed natuurlijk..
Whhahaquote:Op zondag 26 maart 2006 14:44 schreef Slappertje het volgende:
Altijd leuk:
Zeggen dat je slechthorend bent en ze herhaaldelijk blijven vragen om harder te praten. Met een beetje geluk heb je dan een gillende telefoonmuts aan de lijn die flink voor lul staat bij z'n collega's. Na enige tijd afmaken met; Nou kan je gillen wat je wilt, maar die troep van je koop ik toch niet![]()
Dan moet je ze eerst vragen of ze een momentje hebben, dan kijken hoe lang ze blijven w88quote:Op zondag 26 maart 2006 14:53 schreef Gebs het volgende:
...
Gebs: Zet telefoon op tafel neer gaat zelf weer verder met eten op de bak voor de TV![]()
Ik werk inmiddels gelukkig ook al zowat een jaar niet meer bij zo'n kindercrèche die die domme acties door de strotten van sbs volk moet douwen.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:11 schreef Boeman het volgende:
[..]
heb ik geen last van, soms 15 min ouwehoeren, soms een sec.
hier wordt dat alles niet zo bijgehouden, en ook wij mogen betaald naar de wc![]()
Je moet toch wat hè, om voor jezelf te verantwoorden dat je een van de meest verachtelijke sneue kantoorbaantjes hebt die er bestaan.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:25 schreef Hugster het volgende:
Ik doe het al jaren voor UPC, Tele 2, Pretium Telecom, Versatel, KPN flexibel en subsidies
ik vind het heerlijk om mensen lastig te vallen
Hij zijn gewoon handige baantjes om naast je studie te doen.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet toch wat hè, om voor jezelf te verantwoorden dat je een van de meest verachtelijke sneue kantoorbaantjes hebt die er bestaan.![]()
ja idd, maargoed, over een maand stop ik er ook meequote:Op zondag 26 maart 2006 17:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij zijn gewoon handige baantjes om naast je studie te doen.
Bij veel callcenters kan je per week of 2 weken je planning doorgeven, en je hebt de mogelijkheid om ook avond shifts te draaien.
Zo kan je het altijd wel om je studie heen bouwen, en kiezen een hoop mensen voor zo'n baantje.
Als je dit fulltime doet ben je eeen fucking mislukte pauper. De fulltimers die je er ziet zitten zijn ook echt Tokkies![]()
Oppassen met oversteken, jongquote:Op zondag 26 maart 2006 23:30 schreef zwelgje81 het volgende:
Als ik van die domme geintjes uitgehaald krijg zet ik ze juist op de lijst om teruggebeld te wordenjuist leuk als me collega's ook bellen
Vorige week voor elkaar gekregen om een bepaald bedrijf waar we iemand nodig hadden 32 x op 1 dag te bellentelkens als er werd opgegooid weer op de lijst zetten om terug te bellen
![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Helemaal niets, wij hebben ook een outbound call centre hier en DAMN wat werken daar veel bloedmooie studentes.. ik zou er bijna 's avonds voor gaan werken.
.
quote:Op maandag 27 maart 2006 10:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Over hun lippenstift pissen.
Hun tampons in jeukpoeder stoppen.
uh-huh... "werken" hè?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Helemaal niets, wij hebben ook een outbound call centre hier en DAMN wat werken daar veel bloedmooie studentes.. ik zou er bijna 's avonds voor gaan werken.
.
Nou.. Gebaseerd op wat ik gezien heb van collega's bij HW, en wat ik gezien heb bij de marine blijf ik liever aan walquote:
das een goeie!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:18 schreef iDex het volgende:
ze een trauma aanpraten.
als ze bellen en vragen of je tijd hebt. dan zeg je. nou nee sorry mijn moeder is net een uur geleden overleden, dus u belt niet gelegen. en dan voelen ze zich schuldig
You aint seen nothing yetquote:Op maandag 27 maart 2006 10:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou.. Gebaseerd op wat ik gezien heb van collega's bij HW, en wat ik gezien heb bij de marine blijf ik liever aan wal.
quote:Op maandag 27 maart 2006 11:04 schreef EsDe het volgende:
Moet ik me aangesproken voelen?![]()
Iemand interesse in UPC Digitale Telefonie/Televisie en/of Kabelinternet?![]()
Ik voel de noodzaak van een klantbezoekjequote:
Be my guestquote:Op maandag 27 maart 2006 11:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik voel de noodzaak van een klantbezoekje.
Dat werkt voor nieuw gezeik. Helaas werkt dat niet voor bedrijven waar je al klant bent, want tja.. Die bellen gewoon in het kader van 'klantgerichtheid' of wat voor kutsmoes dan ook.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:27 schreef Incolumis het volgende:
je kunt ook gewoon naar www.infofilter.nl gaan en jezelf uitschrijven, scheelt zo'n 90% van de telefoontjes
Of KPN er gewoon uitflikkeren, zoals ik heb gedaanquote:Op maandag 27 maart 2006 11:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Een geheim nummer nemen doet ook wonderen trouwens.
Heb ik ook niet! Mijn nummer mag vrij rondlopen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |