En als je telefoon nou op de vensterbank staatquote:
Heel hard op een fluitje blazen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kent ze wel, de mensen die je als je net na het eten en een lange dag werk op bank hangt je bellen om je een verzekering, een investeringsplan, een energieleverancier, etc etc te verkopen.
Hoe zouden deze mensen bestraft moeten worden?
En dat is voor de medewerker ook leuk. Ik heb zelf een paar weekjes dat werk gedaan in de vakantiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:27 schreef Annemiek78 het volgende:
Die mensen doen dit ook maar voor het salaris wat het hun iedere maand oplevert.
Wel lachen.... Ze zo lang mogelijk aan de praat houden en terug vragen stellen. Echt zo van:
Hoe lang doe je dit werk nou? Vind je dit nou leuk om te doen? Verdient dit nou nog goed?
Gewoon net zo hard terug rellen.
Er zit een verschil tussen nuttig eerzaam werk doen en stoephoer van de commercie zijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:27 schreef Annemiek78 het volgende:
Die mensen doen dit ook maar voor het salaris wat het hun iedere maand oplevert.
Dit is NIET grappig. Hier mag je niet mee spotten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:18 schreef iDex het volgende:
ze een trauma aanpraten.
als ze bellen en vragen of je tijd hebt. dan zeg je. nou nee sorry mijn moeder is net een uur geleden overleden, dus u belt niet gelegen. en dan voelen ze zich schuldig
Iemand opbellen een uur nadat zijn moeder is overleden is ook NIET grappigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:52 schreef Knip het volgende:
[..]
Dit is NIET grappig. Hier mag je niet mee spotten.![]()
Ik moest lachenquote:Op zondag 26 maart 2006 11:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Iemand opbellen een uur nadat zijn moeder is overleden is ook NIET grappig![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |