lijkt me sterk als je over de 25.000 euro verdientquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:59 schreef Bobby18 het volgende:
Zit weer eens boven den grens, moet hard werken voor mijn centjes, regelrecht 56 euro van mij ingepikt(voormalig 54 euro nu 108 nog wat), kreeg een voorlopige toeslag van 33, nog wat euro, moet ik nu weer terug betalen, en iedereen zou hetzelfde toch gaan betalen? Ook ik heb moeite om mijn hoofd boven water te houden al s WERKENDE ZELFSTANDIGE ONDERNEMER.... stelletje klootzakken, kunt beter op je luie gat zitten in dit fucking kutland.
Kut student, je komt er nog wel achter straks in het "echte" leven voor wie je aan het werk bent, je weet nog niet beter.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:00 schreef Aurelium het volgende:
We zijn je allemaal dankbaar dat je werkt
Ik weet nu ook al voor wie ik straks aan het werk ga en nee, ik ben er niet blij mee.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:09 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Kut student, je komt er nog wel achter straks in het "echte" leven voor wie je aan het werk bent, je weet nog niet beter.
Sommige mensen kunnen gewoon niet met geld omgaan....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:06 schreef MLF het volgende:
[..]
lijkt me sterk als je over de 25.000 euro verdient
Ja, een dikkere hypotheek, meer wegenbelasting en het lidmaatschap van de golfclub moet ook betaald worden he.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:08 schreef SHE het volgende:
En erg grappig dat mensen denken dat als je boven de 25 K zit, dat je dan ruim leeft. Men vergeet denk ik dat onze lasten ook velen malen hoger zijn.
klopt, daar is het gratisquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:48 schreef teamlead het volgende:
man., zeik niet zo... als jij voorheen 54,- betaalde en nu 108 moet je misschien eens kijken naar je aanvullende verzekering. Gezondheidszorg kost nu eenmaal geld, of je dat nu leuk vindt of niet. Tis fucking Cuba niet hier!
en nee.. ik krijg ook die zorgaalmoes niet van ome Gerrit...
Klopt, want die hebben geen zorgquote:
quote:
Gelukkig kennen ze daar geen armoede enzo..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:21 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Eerst denken voor je blaat
http://www.cubalinda.com/(...)hConditionInCUBA.asp
Euh nee, wat dacht je van de kosten die je voor je bedrijf maakt, oetlul...daar vreten losers zoals jij van.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:27 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ja, een dikkere hypotheek, meer wegenbelasting en het lidmaatschap van de golfclub moet ook betaald worden he.
Als je meer vaste lasten hebt dan krijg je voor dat geld toch ook meer
Is dat zo? Niet elke ondernemer is per definitie miljonair hoor...het is wel duidelijk dat jij nog nooit ondernemer bent geweest.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:30 schreef Poit- het volgende:
Doe je toch iets niet goed als zelfstandig ondernemer hoor![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Euh nee, wat dacht je van de kosten die je voor je bedrijf maakt, oetlul...daar vreten losers zoals jij van.
Plus het feit dat ik meer belasting moet betalen dan jij, omdat ik harder werk
quote:Golfen heb ik al in geen jaren meer gedaan, want dat is helaas niet meer haalbaar.
quote:Wat een nitwits hier ook af en toe![]()
Of je maakt gewoon gebruik van de wet en voert zoveel mogelijk op op de kosten van je bedrijf, zodat je nauwelijks belasting hoeft te betalen en dan verdien je die 25.000 easy per jaar! Anders trouwens ook, maar als het niet lukt dan doe je serieus iets verkeerd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Euh nee, wat dacht je van de kosten die je voor je bedrijf maakt, oetlul...daar vreten losers zoals jij van.
Golfen heb ik al in geen jaren meer gedaan, want dat is helaas niet meer haalbaar.
Wat een nitwits hier ook af en toe![]()
Dat zijn toch gewoon je bedrijfskosten, jij had het over 25K inkomen, dus wat jij persoonlijk overhoud. Maar je bedoelt dus blijkbaar 25K omzet ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Weet jij hoe hard ik werk ? Nee ? Hou je bek dan.quote:Plus het feit dat ik meer belasting moet betalen dan jij, omdat ik harder werk
zorg heeft meerdere betekenissenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:21 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Eerst denken voor je blaat
http://www.cubalinda.com/(...)hConditionInCUBA.asp
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:27 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon je bedrijfskosten, jij had het over 25K inkomen, dus wat jij persoonlijk overhoud. Maar je bedoelt dus blijkbaar 25K omzet ?
[..]
Weet jij hoe hard ik werk ? Nee ? Hou je bek dan.
Pffquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:09 schreef Bobby18 het volgende:
[..]
Kut student, je komt er nog wel achter straks in het "echte" leven voor wie je aan het werk bent, je weet nog niet beter.
Lol, wat betaalde je ook alweer voor je appartement per maand ? Ga ergens anders huilebalken. En nee, ik krijg ook geen zorgtoeslag. En daar ben ik blij mee, dat betekent namelijk dat ik goed verdien. Ga een keer een jaar thuiszitten met een uitkering, kijken of je het dan nog zo'n vetpot vindt. Muts.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Golfen heb ik al in geen jaren meer gedaan, want dat is helaas niet meer haalbaar.
Wat een nitwits hier ook af en toe![]()
Same here.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:16 schreef MLF het volgende:
ik moet ook 62 euro meer betalen, ik baal ook
Absoluut mee eensquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:08 schreef SHE het volgende:
Zelfde hier , ik ga er zo vreselijk op achteruit .
En erg grappig dat mensen denken dat als je boven de 25 K zit, dat je dan ruim leeft. Men vergeet denk ik dat onze lasten ook velen malen hoger zijn. Dus per saldo heeft een uitkeringstrekker het EN breder EN rustiger. Die draaien geen 60 uur in de week om alsnog kaal geplukt te worden.
Ongezien de tyfus voor dit hoerige stinkland ...nog een paar maandjes op de tandjes bijten en dan mogen ze het houden !
en driewerf!
Dat de prijzen omhoog gaan vind ik opzich niet zo erg. Maar dat voordeel van de staat (minder kosten voor hen) wil ik wel graag terug zien in een belastingverlagingquote:Op zondag 26 maart 2006 03:49 schreef marcb1974 het volgende:
Ik betaal ruim 50 euro per maand meer. Dat eigen risico deel of hoe heet het krijg ik standaard ook niet terug. En oh, de prijzen gaan nog wel omhoog hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |