quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:55 schreef Vassili_Z het volgende:
Battlefield ala real life:
http://www.youtube.com/watch?v=j1BeJpI0YpU
Ik heb me rot gelachen![]()
ik zet hem ook nog wel ff op het BoF topic. met jouw credits natuurlijkquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:55 schreef Vassili_Z het volgende:
Battlefield ala real life:
http://www.youtube.com/watch?v=j1BeJpI0YpU
Ik heb me rot gelachen![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:24 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ik zet hem ook nog wel ff op het BoF topic. met jouw credits natuurlijk![]()
-edit- gedaanHet Grote BF2 BoF topic: Beter een volle server dan een lege
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:29 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
![]()
Denk dat dit videofilmpje van voor de patch is, gezien de sniper die altijd mist![]()
ik heb me niet ingeschrevenquote:Op maandag 1 mei 2006 17:47 schreef Terroser het volgende:
moest hier veder
Red battlefield 2
http://www.bf2.se/petition/
voor een ele lange discussie kijk hier:
http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=70378
er hebben al zo 6208 mensen ingeschreven
gevolgen:nair, meer gespawnrape en het zorgt toch al weer voor een slechtere pub ervaring .
want de helt gaat al niet in squads, langzamere gameplay.
wordt saaier. want een maal uitgeroeid of je nergens zorgen te maken.
squad jumpen is echt wel handig & soms noodzakelijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:38 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ik heb me niet ingeschrevenwat een heibel om zoiets kleins, dat squad-jumpen lekker boeien ik gebruik het toch niet...
Is squad jumpen hetzelfde als spawnen op je squad, of is het iets anders?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:19 schreef staticdata het volgende:
[..]
squad jumpen is echt wel handig & soms noodzakelijk.
ja maar dan meer, een squad joinen om er te kunnen spawnen...dus, zoeken naar een squad, die je alleen maar voor de spawn joined, en dan weer veranderen als je er bent.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:21 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Is squad jumpen hetzelfde als spawnen op je squad, of is het iets anders?
oow dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:45 schreef Timis.ro het volgende:
[..]
ja maar dan meer, een squad joinen om er te kunnen spawnen...dus, zoeken naar een squad, die je alleen maar voor de spawn joined, en dan weer veranderen als je er bent.![]()
stel, dan is er dus 1 iemand over, word squadleader, meld het in chat, en iedereen joined de aquad en leaved hem weer, zo kun je 31 mannetjes die eerst niet meer konden spawnen, nu weer in het veld zijn...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:46 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
oow dat doe ik ook altijdtis gewoon slim gebruik maken van de mogelijkheden toch? En het komt ten goede aan de actie.
Al kan ik me wel voorstellen hoe lame dat zal zijn in wars waar ze het ter perfectie hebben gemaakt.
Dat kan sowieso al niet als alle vlaggen al veroverd zijn door de vijand.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
stel, dan is er dus 1 iemand over, word squadleader, meld het in chat, en iedereen joined de aquad en leaved hem weer, zo kun je 31 mannetjes die eerst niet meer konden spawnen, nu weer in het veld zijn...
De sniper mist nog steeds verschrikkelijk veelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:29 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
![]()
Denk dat dit videofilmpje van voor de patch is, gezien de sniper die altijd mist![]()
Dit zijn de vereisten om BF2 te kunnen spelen, hoe zit het met jouw DVD Drive?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:32 schreef Yildiz het volgende:
Nee, ik krijg helemaal niets.
De DVD-speler blijft rare geluiden maken, en ik kan de inhoud niet zien.
Ik zal er wel mee terug moeten, heb ik het idee.
Klopt maar welke videokaart heb je dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:49 schreef Yildiz het volgende:
16 speed DVD drive, verder alles goed.
Alleen, die videokaarten, wat is dat voor gezeik, dat staat nergens op de verpakking?
Dit icoontje zie je dan wel?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:49 schreef Yildiz het volgende:
16 speed DVD drive, verder alles goed.
Alleen, die videokaarten, wat is dat voor gezeik, dat staat nergens op de verpakking? Alleen dat je 128MB moet hebben, dat heb ik. 256MB nVidia 6200
Edit: die dus. nVidia GForce 6200 AGP-slot
Maar, ik zie niet eens het autorun menu., de DVD gaat niet eens normaal afspelen, dat ligt dan toch aan de DVD
Ga hier eens naartoe en kies Battlefield 2 (PC)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:58 schreef Yildiz het volgende:
Nope, dat bedoel ik dus. Dat zie ik niet.
Nou, ik heb het weer eens geprobeerd, en nu kreeg ik dan na een heeeeele lange tijd eindelijk een menuutje. Normaal staat dat er met 3 tellen. Maargoed, ik ga eens installeren.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:02 schreef Chou het volgende:
[..]
Ga hier eens naartoe en kies Battlefield 2 (PC)
En klik dan op CAN YOU RUN IT?
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Succes en see you online somedayquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nou, ik heb het weer eens geprobeerd, en nu kreeg ik dan na een heeeeele lange tijd eindelijk een menuutje. Normaal staat dat er met 3 tellen. Maargoed, ik ga eens installeren.
Thanks voor de hulp.
doormij ik ben net Sergeant major welke rank ben jijquote:Op maandag 5 februari 2007 21:43 schreef IJsmuts het volgende:
Ik heb een vraag, wordt er nog BF2 gespeeld hier![]()
ik heb mn post ge-edit, ik speel geen BF2 meerquote:Op maandag 5 februari 2007 21:44 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
doormij ik ben net Sergeant major welke rank ben jij
HoMo!!!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb mn post ge-edit, ik speel geen BF2 meerlaatste keer dat ik heb aangelogd was ik admiraal-sergeant
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |