Dat verbaast me dan niet!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:46 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook dezelfde op mijn verjaardag gekregen.
da's naambellen: 06-belhoer!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:48 schreef Snakey het volgende:
Ik vond het al zo raar toen ik laatst je broertje belde en zijn voicemail kreeg; dit is de voicemail van, 06123hoerr!![]()
nee en 't is ook geen photoshopquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:51 schreef imago het volgende:
Die heb je zelf in elkaar geknipt en geplakt hè?
dat outsourcen van die slingers was dus toch geen goed ideequote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee en 't is ook geen photoshop
het is gewoon een dyslectische Taiwanees geweest, als je het mij vraagt![]()
ik heb ook prepay, ik kreeg een lolliequote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:16 schreef koenimex het volgende:
Zeker alleen bij abonnementhouders?. Ik heb prepaid, en heb m niet gehad.
ik heb ook prepay maar kreeg helemaal niks. zal wel niet vaak genoeg opwaarderen.quote:
ligt het niet aan, ik heb al jaaaaaren T Mobile, 2 weken terug was ik jarig en kreeg ook niksquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:19 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
ik heb ook prepay maar kreeg helemaal niks. zal wel niet vaak genoeg opwaarderen.
Waarschijnlijk heeft het broertje van de TS een megapakket voor 500 euro per maand afgesloten ofzoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:21 schreef muzas het volgende:
Ik krijg helemaal niets bij me verjaardag.. zit al 2,5 jaar bij T-hoerrbile![]()
Ik weet dat ie een abonnement heeft, maar welk of hoeveel hij uitgeeft???quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:29 schreef Zero2Nine het volgende:
Waarschijnlijk heeft het broertje van de TS een megapakket voor 500 euro per maand afgesloten ofzodan kan er volgens die schrapers nog net een slingertje vanaf
ik als T-Mobile beller had anders graag ook zo'n Hoerr! slinger gehadquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik weet dat ie een abonnement heeft, maar welk of hoeveel hij uitgeeft???
Maar dit is niet nieuw ofzo: Ben gaf vroeger ook al vlaggetjes weg en ik heb zelf bij Orange ook wel eens cadeautjes gekregen. Overigens gaat dit niet over het wel/niet cadeautjes krijgen, meer over de enorm domme fout
Opblaas hoeren zijn ook veel te duur om zomaar naar de klanten te sturenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:48 schreef lesley het volgende:
die opblaas hoera heb ii ook gehad, die klopte gelukkig wel haha
Misschien is het onderdeel van een "bel-slet-pakket"quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik weet dat ie een abonnement heeft, maar welk of hoeveel hij uitgeeft???
Maar dit is niet nieuw ofzo: Ben gaf vroeger ook al vlaggetjes weg en ik heb zelf bij Orange ook wel eens cadeautjes gekregen. Overigens gaat dit niet over het wel/niet cadeautjes krijgen, meer over de enorm domme fout
Met je verjaardagquote:
Poster? Het is een slinger hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:06 schreef Rapaille het volgende:
Ik heb vandaag dezelfde poster binnen gekregen (maandag) jarig maar heb nog niet gekeken.
Ja vorig jaar ik ook.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:03 schreef Tiemie het volgende:
Ik kreeg zo'n opblaasbaar ding van T-mobile, die wel goed gespelt was trouwens.
Ja die jaquote:Op zondag 26 maart 2006 18:04 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ja vorig jaar ik ook.(deze: http://i2.tinypic.com/sblgds.jpg )
Het jaar daarvoor was het een vlag.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:12 schreef Neptun3 het volgende:
Ja, die pressies ken ik ook. Paar jaar nu bij T-mobile en elk jaar trouw een kadootje.
Op de foto 2 jaren van de 3, vorig jaar een opblaas "Hoera" (met de A) en het jaar daarvoor een zak ballonnen. Kan me niet herinneren wat het jaar daarvoor was.
Opvallend is wel dat T-mobile tot dit jaar in ieder geval iets had met blazen.....
[afbeelding]
Ik ook, maar ja helaas hebben ze die dan denk ik niet meer als ik jarig ben.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:46 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
ik als T-Mobile beller had anders graag ook zo'n Hoerr! slinger gehad
Je weet het niet hoorquote:Op zondag 26 maart 2006 23:16 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja helaas hebben ze die dan denk ik niet meer als ik jarig ben.
m'n broertje kreeg te horen dat het inderdaad bij een klein aantal klanten fout was gegaan, duizendmaal excuses blablabla... en voor het "ongemak" krijgt ie twee gratis bioscoopkaartjesquote:
Dat is niet grappig, ik moest niet lachenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:48 schreef Snakey het volgende:
Ik vond het al zo raar toen ik laatst je broertje belde en zijn voicemail kreeg; dit is de voicemail van, 06123hoerr!![]()
quote:
Beter! Een hoerrslinger + 2 biscoopkaartjes... T-Mobile rules!quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
m'n broertje kreeg te horen dat het inderdaad bij een klein aantal klanten fout was gegaan, duizendmaal excuses blablabla... en voor het "ongemak" krijgt ie twee gratis bioscoopkaartjes![]()
Ja! Die bioscoopkaartjes vind ik ook leukquote:Op maandag 3 april 2006 00:24 schreef nlboy het volgende:
[..]
Beter! Een hoerrslinger + 2 biscoopkaartjes... T-Mobile rules!![]()
Je kan niet zeggen dat T-Mobile geen humor heeftquote:
Ik gebruik anders ook Photoshop om mijn plaatjes te resizen. Is daar wat mis mee dan?quote:Op maandag 9 juli 2007 00:14 schreef CySt het volgende:
Jammer dat hij wel gefotoshopt is.
[afbeelding]
Overigens was dit ook eens op TV. Ik geloof bij die 2 viswijven die huizen schoonmaken. Hadden van die studenten een vlag van T-Mobile zo gevouwen dat de "a" wegviel..
So what? Misschien hebben ze Photoshop wel gebruikt om het plaatje te verkleinen, doe ik ook altijd met mijn foto's voordat ik ze op internet plaats. Dom om dat meteen aan te nemen dat het ook bewerkt is.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:14 schreef CySt het volgende:
Jammer dat hij wel gefotoshopt is.
[afbeelding]
Overigens was dit ook eens op TV. Ik geloof bij die 2 viswijven die huizen schoonmaken. Hadden van die studenten een vlag van T-Mobile zo gevouwen dat de "a" wegviel..
Natuurlijk is dat mogelijk, maar deze grap is al langer bekend. Kijk ook in de vouw van de rechter R, deze is precies hetzelfde als de linker. Een beetje naïef om er maar vanuit te gaan dat het wel echt móet zijn.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
So what? Misschien hebben ze Photoshop wel gebruikt om het plaatje te verkleinen, doe ik ook altijd met mijn foto's voordat ik ze op internet plaats. Dom om dat meteen aan te nemen dat het ook bewerkt is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |