quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:44 schreef PatjeDoN het volgende:
[afbeelding]
nou vraag ik jullie, is dat interresant om te weten of niet?![]()
(k ga eerst even een duidelijkere uploaden, sorry)
je hebt het nummer van een kneusquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:48 schreef PatjeDoN het volgende:
ja, tis een ontiegelijke kneus![]()
maar goed, daarom staat hij in mijn telefoonboek ook als KNEUSJE
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:49 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
je hebt het nummer van een kneus![]()
Lijkt mij dat je geen ruimte meer hebt voor kneusjes als al je vrienden erin moeten!
Je misbruikt een geestelijk gehandicaptequote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:50 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
![]()
nee, maar hij geeft mij altijd CD-RW's enzo![]()
Blijkbaar vond jij het interresant genoeg om het ons te melden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:44 schreef PatjeDoN het volgende:
[afbeelding]
nou vraag ik jullie, is dat interresant om te weten of niet?![]()
ik wil meer postsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Blijkbaar vond jij het interresant genoeg om het ons te melden.![]()
quote:
met een punker/gothic/altoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:23 schreef tonks het volgende:
PatjeDon jij bent nog een veel grotere mongool, jij hebt iets met een gothic. DUSSSS
Open hem zelf zou ik zeggenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:26 schreef B-Fifty-Two het volgende:
waar is het eerste adoreer hier gangster_gerben topic ?
Hoeveel klappen kan je krijgen totdat je huiltquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:31 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
hoe offtopic kan een 4jaar oudere zijn![]()
Moa het is pas erg dat hij populariteit wil winnen door 1 of andere vage kneus voor lul te zetten.quote:
net zoveel als de gemiddelde andere met dezelfde sport als mijquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Hoeveel klappen kan je krijgen totdat je huilt
Ow god nu gaan we het krijgenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:35 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
net zoveel als de gemiddelde andere met dezelfde sport als mij![]()
Awww poekiepoekiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:35 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
Als ikquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:35 schreef PatjeDoN het volgende:
[..]
FOK! Knokploeg staat paraatquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:37 schreef tonks het volgende:
[..]
Awww poekiepoekiehij doet alsof hij op een vechtsport zit
aww lief!
Dat ja..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:32 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Moa het is pas erg dat hij populariteit wil winnen door 1 of andere vage kneus voor lul te zetten.
Jij bent zeker het type:quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:42 schreef PatjeDoN het volgende:
![]()
![]()
![]()
jullie zijn zeker het type: mijn-vrienden-worden-in-elkaar-geslagen-door-iemand-anders-die-met-een-groep-is,-maar-wij-doen-niks-om-te-voorkomen-dat-we-allemaal-klappen-krijgen..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:42 schreef PatjeDoN het volgende:
![]()
![]()
![]()
jullie zijn zeker het type: mijn-vrienden-worden-in-elkaar-geslagen-door-iemand-anders-die-met-een-groep-is,-maar-wij-doen-niks-om-te-voorkomen-dat-we-allemaal-klappen-krijgen..![]()
![]()
Kom danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:42 schreef PatjeDoN het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |