zo duur zijn die toch niet?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:32 schreef WinkelKar het volgende:
grrrr, Tieft me dat ding van het bureau af, istie meteen kapotToch maar gaan kijken voor zo'n kameleon ding dan
![]()
nee maar alleen het idee al dat ik nu telkens moet opstaan vanuit mn bed om dat ding aan/uit te zetten, en 34 zenders verder duwen op de tv zelf, om mtv er maar op te krijgenquote:
Neeee, de horror...zelf bewegen...dat moet toch niet mogen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:34 schreef WinkelKar het volgende:
[..]
nee maar alleen het idee al dat ik nu telkens moet opstaan vanuit mn bed om dat ding aan/uit te zetten, en 34 zenders verder duwen op de tv zelf, om mtv er maar op te krijgen![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:19 schreef flugeltje het volgende:
Kameleon ding?
Wat moet ik mezelf daarbij voorstellen?
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=remote+URCquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:19 schreef flugeltje het volgende:
Kameleon ding?
programmeren kan niet zonder ABquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:04 schreef Ingrate het volgende:
zet je een tijdklok op je tv en programeer je mtv op 1
Denk dat de TS zo'n afstandsbediening bedoeld die je door middel van een code in kunt stellen voor een specifiek merk. Een universele afstandsbediening dus.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:19 schreef flugeltje het volgende:
Kameleon ding?
Als klein kind wilde ik daar altijd de straat mee op met kinderen uit de straat om tv's van mensen uit te zettenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:26 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=remote+URC
Ze verkopen ze bij de hema iig.
lolquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:27 schreef faberic het volgende:
[..]
Als klein kind wilde ik daar altijd de straat mee op met kinderen uit de straat om tv's van mensen uit te zetten
Bij voorkeur een telescoop steelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:33 schreef Lod het volgende:
Je kunt ook een bezemsteel gebruiken
Of lopen
Een echte Kameloen is iets meer dan een Universele Afstandsbediening, namelijk met een toucscreen met knoppen die alleen 'aan' staan als je ze ook daadwerkelijk kan gebruiken, macro-functies om met één toetsdruk verschillende apparaten aan te zetten, enzovoorts. Die universele afstandsbedieningen van de blokker of aldi, die inderdaad erg goedkoop zijn, zijn in feite gewoon een paar afstandsbiedeiningen samengestopt in één behuizing.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Denk dat de TS zo'n afstandsbediening bedoeld die je door middel van een code in kunt stellen voor een specifiek merk. Een universele afstandsbediening dus.
thnxquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:26 schreef KlaPMonGooL het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=remote+URC
Ze verkopen ze bij de hema iig.
Overleden zelfsquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:17 schreef MLF het volgende:
[..]
thnx
wou ik net vragen
die van mij is ook beetje overleden
alleen knopje 1 en 20 doen het nog, verder moet ik de + en - gebruiken
|
Forum Opties | |