heb je hier een bron bij? want dit spel heeft echt veel potentie dus ik hoop dat het ook echt wat wordt.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:31 schreef Wessiej het volgende:
Ja, vele bladen en sommige users hebben een preview versie binnen gekregen en loven die allemaal de hemel in.
Schijnt echt alles verbeterd te zijn sinds de demo.
Alleen de graphics lieten nog te wensen over begreep ik, maar goed, ik ben ook echt een uberzeikerd op graphics gebied.quote:Op woensdag 28 juni 2006 11:46 schreef Wessiej het volgende:
Ik las het in het Xbox Magazine, de user -=Hellfire-= hier op Fok! heeft in het 360 topic gezegt dat alle ergenissen eruit waren, en dat alles nu lekker rijdt.
Ga alvast maar sparen dan.quote:Op woensdag 28 juni 2006 12:00 schreef CittaR het volgende:
ok, want als dit spel goed is ga ik namelijk de 360 halen.
hahahahaquote:Op woensdag 28 juni 2006 17:57 schreef CittaR het volgende:
dan wordt het idd wat lastiger ja.
Bij een zaak als Nedgame heb je hem voor 60 Euro. Webshops als GC-Shop kunnen wel eens op 50 zitten als 'ie uitkomt. Moet dus mogelijkheden bieden, je moet alleen ff kijken of je online kunt bestellen als je 14 bent. Anders je ouders vriendelijk aankijkenquote:Op woensdag 28 juni 2006 20:38 schreef Daniel-1992 het volgende:
ik kijk nog wel is de prijs van test drive echt 70 euro![]()
100 euro per maand voor alleen foldersquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:53 schreef Framed het volgende:
Zoek werk.. folders/kranten lopen, in de kassen werken, voor je moeder klusjes doen. Ik verdien zo'n 100 euro in de maand alleen maar door folders lopen, en soms werk ik ook nog in de kas. Ben 15 jaar. Plus zakgeld is dat 2 games in de maand:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |