nee,,, dan had ie nog enigszins recht van spreken, maar niet eens dusquote:
check het topic ff. Zo veel posts staan er nog niet in.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:41 schreef Croupouque het volgende:
Wie weet zat je wel in een stiltecoupé, daarin staat aangegeven dat je niet mag bellen.
ramptoerist.. maar 't is meestal wel amusant jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:44 schreef woeshie het volgende:
Je mag altijd in mijn coupé komen zitten hoor !
Ik luister graag mee als mensen aan het telefoneren zijn hehe![]()
vooral als ze ruzie hebben![]()
Ik heb ooit iets meer dan een uur een redelijk privé gesprek letterlijk kunnen meeluisteren. Het gesprek werd afgesloten met de opmerking: "Oh, ik rij nu station Dordt binnen. Ik zie je over twee minuten bij de hoofdingang"quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:45 schreef PLAE@ het volgende:
Je liep vast asociaal hard in dat ding te schreeuwen.
Mensen praten gewoon harder dan ze doorhebben aan de telefoon.
Kijk eens naar de tijdstippen waarop die reacties zijn gepost, wijsneus.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:43 schreef Argento het volgende:
[..]
check het topic ff. Zo veel posts staan er nog niet in.
Ik heb een keer een gesprek kunnen volgen van een meisje die één of andere SOA had opgelopen, en met haar exvriendje aan het overleggen was van wie ze dat opgelopen zou kunnen hebbenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:51 schreef Evil_Jur het volgende:
Eventjes een telefoontje stoor ik me niet aan, maar mensen die gezellig nutteloos gaan zitten kletsen alsof er niemand anders in de trein zit gooi ik ook het liefst door het raam.
Twee of drie weken geleden zat er een jongen achter me te bellen: "Hee schatje, heb je al een beetje zin in vanavond? Ik heb de spulletjes bij me. Is de rode tijd alweer voorbij? Als je je best doet zit er misschien wel iets extra's voor je in vanavond. Ik heb net gebeld met de anderen, zij komen iets later."quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb een keer een gesprek kunnen volgen van een meisje die één of andere SOA had opgelopen, en met haar exvriendje aan het overleggen was van wie ze dat opgelopen zou kunnen hebben
Ja daag, dan heb ik er weer last vanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat die ouwe gek lekker met de auto gaat als dat hem stoort.
Maar waarom gaan sommige ervan uit dat hij zich in zo'n dergelijk gedeelte bevond? Waarschijnlijk is dat gewoon een zuurpruim geweest die weer eens wat te zeuren moest hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:28 schreef SevenWonders het volgende:
Er zijn gedeeltes in de trein (voorheen stilte coupe's) waar een duidelijke sticker aan de zijkant geplakt zit dat je daar niet mag bellen, omdat inderaad andere reizigers daar overlast van (kunnen) hebben. Denk dat je dat moet respecteren, want niet iedereen wil altijd maar uitgebreid meesluisteren. Dat je die sticker niet gezien hebt is een tweede en daar had je medereiziger je op moeten wijzen ipv je nu aan te spreken.
ow?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:40 schreef Yildiz het volgende:
Je hebt van die dingen, die je op je mobiele telefoon plakt, en daarmee horen degenen om jou heen niet waar jij het over hebt, en jij hoort hun niet.
Doe even sociaal, en schaf zoiets aan, al heb ik geen idee waar je dat moet kopen.
Inderdaad. Van die mensen (net als TS) die omdat ze niks te doen hebben mensen gaan zitten bellen. Wtf, ga een boek lezen ofzo, maar van dat domme geouwehoer...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:51 schreef Evil_Jur het volgende:
Eventjes een telefoontje stoor ik me niet aan, maar mensen die gezellig nutteloos gaan zitten kletsen alsof er niemand anders in de trein zit gooi ik ook het liefst door het raam.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:02 schreef buzzer het volgende:
EN ik vind het ook een belachelijke veronderstelling dat je altijd en overal maar bereikbaar zou moeten zijn.
Ah, daar had nog niemand aan gedacht.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:22 schreef Baklap het volgende:
Misschien was het een stiltecoupé
Baklap is nog niet helemaal wakkerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:22 schreef Baklap het volgende:
Misschien was het een stiltecoupé
zo ben ik ook hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent een van de weinige volgens mij die mijn mening ook deelt. Ik snap dat ook niet waarom je tegenwoordig altijd maar bereikbaar moet zijn. Een GSM heb ik alleen voor noodgevallen als ik langs de weg sta oid maar bel er eigenlijk zelde mee, heb hem ook altijd uitstaan. Ze bellen maar terug als het dringend is.
Praten in een andere taal moet sowieso verboden worden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:32 schreef faberic het volgende:
Ik vind het schijtirritant als mensen in de trein bellen en zo hard praten. Vooral als het in een andere taal is. Dus het is wel een beetje terecht.
dat is ook verboden, nou ja, op werk danquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:39 schreef L.Mo het volgende:
[..]
Praten in een andere taal moet sowieso verboden worden.
Zelfde bij mij. Soms heb ik gewoon geen zin om met een bepaald iemand te praten. Dan zie ik zijn/haar naam in het display staan en neem ik niet. Ook als ik bijvoorbeeld in een winkel loop en de telefoon gaat dan druk het weg. Als ik zin heb bel ik daarna wel weer terug. Ik vind het een beetje a-sociaal om in een winkel, trein e.d. uitgebreid te bellen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:36 schreef MLF het volgende:
[..]
ik hoor wel van mensen: je neemt niet op, je hebt toch een gsm om bereikbaar te zijn????????????
NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat is niet zo
ik wil niet altijd bereikbaar zijn
Lekker handig, gebeurd wat in de trein, geen conducteur in de buurt ofzo en je wil de alarmlijn bellen...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:02 schreef buzzer het volgende:
het wordt tijd dat er standaard stoorzenders voor GSm worden ingebouwd in het openbaar vervoer. De gesprekken die in de bus/trein worden gevoerd zijn altijd van een dermate geluidsvolume dat andere passagiers er last van hebben. EN ik vind het ook een belachelijke veronderstelling dat je altijd en overal maar bereikbaar zou moeten zijn.
xDquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:54 schreef Beach het volgende:
Zat je misschien in een stiltecoupé?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |