nee,,, dan had ie nog enigszins recht van spreken, maar niet eens dusquote:
check het topic ff. Zo veel posts staan er nog niet in.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:41 schreef Croupouque het volgende:
Wie weet zat je wel in een stiltecoupé, daarin staat aangegeven dat je niet mag bellen.
ramptoerist.. maar 't is meestal wel amusant jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:44 schreef woeshie het volgende:
Je mag altijd in mijn coupé komen zitten hoor !
Ik luister graag mee als mensen aan het telefoneren zijn hehe![]()
vooral als ze ruzie hebben![]()
Ik heb ooit iets meer dan een uur een redelijk privé gesprek letterlijk kunnen meeluisteren. Het gesprek werd afgesloten met de opmerking: "Oh, ik rij nu station Dordt binnen. Ik zie je over twee minuten bij de hoofdingang"quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:45 schreef PLAE@ het volgende:
Je liep vast asociaal hard in dat ding te schreeuwen.
Mensen praten gewoon harder dan ze doorhebben aan de telefoon.
Kijk eens naar de tijdstippen waarop die reacties zijn gepost, wijsneus.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:43 schreef Argento het volgende:
[..]
check het topic ff. Zo veel posts staan er nog niet in.
Ik heb een keer een gesprek kunnen volgen van een meisje die één of andere SOA had opgelopen, en met haar exvriendje aan het overleggen was van wie ze dat opgelopen zou kunnen hebbenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:51 schreef Evil_Jur het volgende:
Eventjes een telefoontje stoor ik me niet aan, maar mensen die gezellig nutteloos gaan zitten kletsen alsof er niemand anders in de trein zit gooi ik ook het liefst door het raam.
Twee of drie weken geleden zat er een jongen achter me te bellen: "Hee schatje, heb je al een beetje zin in vanavond? Ik heb de spulletjes bij me. Is de rode tijd alweer voorbij? Als je je best doet zit er misschien wel iets extra's voor je in vanavond. Ik heb net gebeld met de anderen, zij komen iets later."quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb een keer een gesprek kunnen volgen van een meisje die één of andere SOA had opgelopen, en met haar exvriendje aan het overleggen was van wie ze dat opgelopen zou kunnen hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |