Maar dus wel dom en dik?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:28 schreef renz0r het volgende:
Ben geen Breezer!!!
*Cola flesjes op eet*
Aha 'bodemdrift'! Eindelijk kan ik een naam plakken op dat verschijnsel!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:27 schreef LudoSanders het volgende:
Bodemdrift noemt men dat. Komt me zeer bekend voor, ookal begint het je op den duur tegen te staan.
Dan moet je Red Band zijn. Als je voor pret bent.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dan moet je Red Band zijn. Als je voor pret bent.![]()
helaas zijn die in NL alleen in kleine zakjes te krijgen en niet in grote zakkenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Honger-krijg-topic.
Ja, en? Dat proef je er echt niet meer aanquote:Op zondag 26 maart 2006 15:01 schreef faberic het volgende:
in die kikkertjes zitten trouwens koeiendarmen
groetjes,
faberic
en landbouwproducten worden trouwens verbouwd met mestquote:Op zondag 26 maart 2006 15:01 schreef faberic het volgende:
groetjes,
faberic
klopt die dingen smaken nergens naar.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:09 schreef Yildiz het volgende:
'T is in ieder geval beter dan Red Band, koop je zo'n zakje met 20 kleuren snoepjes, smaken ze allemaal haast hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hi
Wat is er mis met verse frambozen, of verse aardbeien, denk ik soms.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:57 schreef Circuitbreaker het volgende:
Op kantoor doen de Haribo bananen het erg goed, vooral in de Makro verpakking (grote plastic bak vol) , net zoals de aardbeien.
Vroeger weleens van dergelijke verpakkingen zoute rijen gekocht en dan in 1 dag leegeten![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 22:24 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ongelofelijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar als ze zo'n ronde doos neemt, dan zitten er van die ranzige smurfen in
voor de rest wel![]()
De prijs en het feit dat aardbeien bijvoorbeeld zelden naar aardbei smaken.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat is er mis met verse frambozen, of verse aardbeien, denk ik soms.
Bijna, Dove caramelquote:Op zondag 26 maart 2006 16:20 schreef Nega het volgende:
Jij was toch ook verslaafd aan die Cote Dor chocola? Vreetzak.
Matige grap.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:01 schreef faberic het volgende:
groetjes,
faberic
ja, die worden ;s nachts geproduceerd door de kabouters, oftewel: wat een bullshitquote:Op zondag 26 maart 2006 15:01 schreef faberic het volgende:
groetjes,
faberic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |