quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Een spel van zo'n matige film kan alleen maar zeer slecht zijn.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Probeer je nu een discussie op gang te helpen ?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:42 schreef __Saviour__ het volgende:
je kan toch never nooit niet op basis van een tralier bepalen of een game vet isquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:01 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Heb de reclame ook gezien.. Maar ik ben nog niet overtuigd, of het een mooie game is.. Vind de trailer daarvoor een beetje matig..
Ik gooi wat uit en laat ze happen. Te makkelijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
Probeer je nu een discussie op gang te helpen ?
Dat kan je zeker wel.. Als het een goede trailers tenminste ok.. Maar aan de hand van de beelden, of dit nou filmpjes zijn of beelden van de gameplay zelf, kan een heleboel zeggen over het spel.. Rukke graphics/ 1st of 3th person, etc.. Maar ieder zo zijn of haar mening daarover..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:37 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
je kan toch never nooit niet op basis van een tralier bepalen of een game vet is![]()
IK heb hem ook al enkele dagen en ik vind het tot nu toe niet saai. Als je gta-achtige spellen leuk vind en de mafia leuk vind dan zal je dit spel bijna zeker weten leuk vinden.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Kut spel.
Gaat snel vervelen steeds van hetzelfde
Heb hem al wat dagen via kopietje
Maar het is steeds van hetzelfde.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:57 schreef thedude0 het volgende:
[..]
IK heb hem ook al enkele dagen en ik vind het tot nu toe niet saai. Als je gta-achtige spellen leuk vind en de mafia leuk vind dan zal je dit spel bijna zeker weten leuk vinden.
Super Mario Bros is een hippe gamequote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar het is steeds van hetzelfde.
Super Mario Bros is nog beter
quote:
Och de film is zeker wel game waardig. Het is alleen de vraag of de game ook film waardig was.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:35 schreef PsyCha het volgende:
Dat ze daar een game van gemaakt hebben.![]()
Eensch.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:42 schreef __Saviour__ het volgende:
ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Super Mario Bros is dan ook superquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar het is steeds van hetzelfde.
Super Mario Bros is nog beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |