Hamers jatten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:29 schreef Ereinion het volgende:
Ik kwam er net achter wat het nadeel is van het hebben van een zwaard dat 5000 goud waard is. Hem repareren kostte 2500![]()
![]()
Ik ben er uit gekomen door de moeilijkheidsgraad tijdelijk flink omlaag te schroeven... anders had ik daar nu nog vast gezeten.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:04 schreef HAL9000S het volgende:
[..]![]()
![]()
Die Trolls... Ik zit daar ook vast momenteel
Koop repair hammers en repareer ze zelfquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:29 schreef Ereinion het volgende:
Ik kwam er net achter wat het nadeel is van het hebben van een zwaard dat 5000 goud waard is. Hem repareren kostte 2500![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik ben er uit gekomen door de moeilijkheidsgraad tijdelijk flink omlaag te schroeven... anders had ik daar nu nog vast gezeten.
Yup, bij gameplay geloof ik. Via een schuiver en niet van dat gare easy, medium, hard systeem.quote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:36 schreef Mister_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weet iemand hoe ik aan een shock spell kan komen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gratis paard:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand waar ik als thief een open easy/very easy lock spell kan krijgen? Lijkt me wel handig![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:14 schreef Xrenity het volgende:
Als je net bij Jauffre bent geweest kun je de kerk ernaast in. Krijg je een gratis paard van die monnik
Weet iemand waar ik als thief een open easy/very easy lock spell kan krijgen? Lijkt me wel handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:15 schreef Retuobak het volgende:Hmm daar ben ik nog niet geweest dan geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen maar eens opzoeken![]()
![]()
Alchemy shops?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:11 schreef Retuobak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]hmm daar ben ik nog niet denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk wel ff in de stad waar ik nu ben of ze hem verkopen, ben ook in de stad bij de mages guild gegaan
Net ff een mine gevonden, ikke checken, zit vol met traps
en vol met Bandits, allemaal ff gekilled, heb ik een ring gevondenen een broek(dacht ik, iets met fatigue zat erop) van 330gold.
Ben ik klaar met killen, wil ik er uit gaan, komt er ineens weer 1 thuis van stelen ofzo
was vet
ben al vanaf 3 uur vanmiddag bezig, in het zelfde dorpje
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Heilige poep!!! Kijk hoeveel fokkin' mod's er nu al zijn!!Morgen maar even doorspitten wat er allemaal bij zit....
edit: oeps die zijn dus van Morrowind![]()
deze zijn dus van Oblivion
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor![]()
Allemaal morrowind mods joh, duurt nog tijden voordat er toffe Oblivion mods zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:31 schreef -skippybal- het volgende:
Heilige poep!!! Kijk hoeveel fokkin' mod's er nu al zijn!!Morgen maar even doorspitten wat er allemaal bij zit....
![]()
Nee hoor. Ik zie een mod die je alle ogen kan laten kiezen, en ik zie er ook één die fasttravel disabled. Misschien dat ik die wel erop doe. Fasttravel is volgens mij ook een optie die erin is gedaan op verzoek van Microsoft. Kan het ook fout hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En dat zijn allemaal cheatmods, saaie zooi die je game enkel verpest dus
Met fasttravel mis je ook erg veel caves, dungeons, mooie omgevingen en natuurlijk die prachtige tochtjes door de bush heen
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor![]()
Ja, en wanneer je tussen de ene en de andere kant van de map moet reizen enkel voor 1 quest moet je zeker een uur gaan uittrekken?
Ik vind het een must-have feature voor de game.![]()
Nee, dan ga je eerst een quest doen die op helft zit. Of je doet iets anders. Of.......quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:40 schreef Retuobak het volgende:
Ja, en wanneer je tussen de ene en de andere kant van de map moet reizen enkel voor 1 quest moet je zeker een uur gaan uittrekken?
Ik vind het een must-have feature voor de game.![]()
Iedereen z'n manier van spelen, maar ik vindt het nu nog te leuk om te gaan lopen/rijden. Misschien na vele uren dat ik fasttravel gebruikt.
Hoe vind je nu bijvoorbeeld de Oblivion gates??LastFM
Intussen is dit spel al een stuk of 8 keer bij mij gecrashed, hoop dat ze snel een stabiliteitspatch uitbrengen. Ook heb ik soms last van framedrops, maar alleen als er veel spells gecast worden
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Heb je toevallig een Creative geluidskaart?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:55 schreef Maanvis het volgende:
Intussen is dit spel al een stuk of 8 keer bij mij gecrashed, hoop dat ze snel een stabiliteitspatch uitbrengen. Ook heb ik soms last van framedrops, maar alleen als er veel spells gecast worden![]()
Ik vind hem ook wel goed, net als de mogelijkheid om overal en op elk moment te saven.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:40 schreef Retuobak het volgende:
Ik vind het een must-have feature voor de game.
Ik heb tot nu toe een keer gebruik gemaakt van fasttravel. Om wat gestolen goederen te verkopen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: