SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gegaan.
Krijg helemaal GEEN paard, terwijl dat werd verteld hier
weet niet wat moet doen, of mainquest, of gewoon rondlopen..
moet voor 1 iemand 6 wijn halen, en had een plantje gevonden, dus moest ik naar een Alchemist
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:18 schreef Retuobak het volgende:haha bedankt dus !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Het was ook te verwachten dat het niet het meest bugvrije product zou worden gezien de grootte en complexiteit van de wereld (en Bethesda's reputatiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:30 schreef Mister_T het volgende:
Net eerste crash gehad (360 versie)
mja ik nog geen..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:30 schreef Mister_T het volgende:
Net eerste crash gehad (360 versie)
Autosave feature is dan wel makkelijk, laatste save was maar 10 sec ervoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:32 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het was ook te verwachten dat het niet het meest bugvrije product zou worden gezien de grootte en complexiteit van de wereld (en Bethesda's reputatie)
beetje late reactie, maar ik heb de xbox360 gehad van mijn schoonouders gehad en er waren ook nog geen spellen uit die me echt boeide en om dan 65 euro uit te geven voor iets wat niet echt leuk is.. maar nu eindelijk oblivion..quote:
hehe goed geregeld man, met die schoonoudersquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:00 schreef cynnie het volgende:
[..]
beetje late reactie, maar ik heb de xbox360 gehad van mijn schoonouders gehad en er waren ook nog geen spellen uit die me echt boeide en om dan 65 euro uit te geven voor iets wat niet echt leuk is.. maar nu eindelijk oblivion..dus ik ga nu druk spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door MMaRsu op 25-03-2006 07:26:46 ]welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |