mij niet denk ik.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:21 schreef Argento het volgende:
Ik vind juist dat kaalheid mij wel staat.
fotoboek doet het niet.quote:
staan toch geen foto'squote:
ik vind het helemaal niet leuk, je deelt uiteindelijk toch genen met die mensen weet jequote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:35 schreef TranceAction het volgende:
Ik heb al een topic geopend over lelijke mensen in het algemeen, maar helaas is die gesloten.
Topics over lelijke mensen![]()
Ik denk dat ik er weer eens een ga openen.
Dat vind ik er al helemaal niet mooi uitzien, kaal met een petje. Dan zou ik nog eerder doen alsof het heel mooi is en er een pak bij aantrekken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:34 schreef Lanvin het volgende:
haha helemaal waar,,, ik weet nog wel dat ik jaartje geleden mn hoofd helemaal kaal geschoren hebheb iedere dag met petje opgelopen
![]()
Nou, als je echt wil weten of je knap of lelijk bent, aangezien jij graag beoordeeld over het uiterlijkvan iemand anders.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:51 schreef McCarthy het volgende:
Een goeie test om te zien of je echt knap bent is dus of je er met kaalgeschoren hoofd ook nog een beetje representatief uit ziet.
Het is niet erger dan dat topic van TranceActionquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:11 schreef buzzer het volgende:
Ik vind dit een uitermate beledigend topic voor mensen die onvrijwillig kaal zijn....ik hoop echt dat TS nooit een chemo hoeft te ondergaan, dan gaat TS namelijk wel een beetje anders piepen.
het intereseert mij geen ene fuck of jullie dat vindenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:48 schreef Lammie het volgende:
[..]
Nou, als je echt wil weten of je knap of lelijk bent, aangezien jij graag beoordeeld over het uiterlijkvan iemand anders.
En jezelf waarschijnlijk verschikkelijk knap vind, willen wij jou graag een eerlijke beoordeling geven hier op Fok.
Dus plaats een foto van jezelf hier op fok, en wij zullen testen of jij knap of lelijk bent
met of zonder haar!
Je test toch graag hé.
Bij mij ook. Een in de week de tondeuse er over en millimeteren die handel. Ik ben zelf kalend. Ik ben begin 30, maar rond mijn 22e begon dat al, erfelijk bepaald. Ik heb er nooit een probleem van gemaakt. Vanaf het begin gewoon eens in de week de tondeuse er overheen. Beter dan krampachtig proberen je kaalheid te verbergen. Het hoort gewoon bij mij.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:21 schreef Argento het volgende:
Ik vind juist dat kaalheid mij wel staat.
Nee, maar op mijn topic zit wel een slotjequote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:12 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Het is niet erger dan dat topic van TranceAction
en die chemo heeft er niks mee te maken
Kom op McCarthy, laat eens zien hoe je eruit ziet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:13 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het intereseert mij geen ene fuck of jullie dat vinden
Ik ben toch wel heeel benieuwd hoe die mc carty eruit zietquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:25 schreef Koewam het volgende:
Ja, McCarty!
Paul McCartney .quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:32 schreef Lammie het volgende:
[..]
Ik ben toch wel heeel benieuwd hoe die mc carty eruit ziet
Zou die op Paul mc Carty lijken.
Of vind die de naam gewoon mooi.
Boe-hoe-hoe.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:11 schreef buzzer het volgende:
Ik vind dit een uitermate beledigend topic voor mensen die onvrijwillig kaal zijn....ik hoop echt dat TS nooit een chemo hoeft te ondergaan, dan gaat TS namelijk wel een beetje anders piepen.
Ik niet, het zal wel weer zo'n corpsbal zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:32 schreef Lammie het volgende:
[..]
Ik ben toch wel heeel benieuwd hoe die mc carty eruit ziet
Senator Joseph McCarthey was een felle communistenbasher. Ik denk eerlijk gezegd niet dat TS een Beatles-idolaat is, maar ik kan het fout hebbenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Paul McCartney .
In het eerste artikel over de Beatles werd hij als McArtrey vermeld. Blijkbaar is het erg moeilijk te onthouden.
McCarthy is een heksenjager uit de jaren '50 in de VS.
Ik gok bij de user McCarthy op een (ras breder wordende) scheiding boven een hoornen brilletje.
ja je ziet er heerlijk uitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:08 schreef B_BOY het volgende:
kort haar staat bij mij wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |