Ja, maar je kan dan ook geen pluspunten krijgen voor je ranglijst...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:25 schreef Ayaxola het volgende:
Als je nu zou beginnen sta je al hoger als mensen die vorige week al mee deden en minpunten scoorden![]()
Owja, ok, kun je daar veel punten nog mee halen aan het eind?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar je kan dan ook geen pluspunten krijgen voor je ranglijst...
Daar kun je elke week 20 punten mee verdienen, als je het goed hebt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:38 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Owja, ok, kun je daar veel punten nog mee halen aan het eind?
Klopt, het was laat hequote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee hoor, daar moest je elke week de verwachte finale invullen, + de verwachte afvaller en krukken. Je hebt toen een keer in het begin een Top 13 gemaakt.
Die had 'm als eerste ingevuld.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:36 schreef Ayaxola het volgende:
Trouwens wel grappig dat alwaysthebest bovenaan staat![]()
Dit is pas ronde 2quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:58 schreef sbientje het volgende:
ik doe ook nog meeheb al wel 2 ronden gemist maar dat mag de pret niet drukken
![]()
Ik heb ronde 1 ook gemist, dus ik ga de competitie graag met je aanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:58 schreef sbientje het volgende:
ik doe ook nog meeheb al wel 2 ronden gemist maar dat mag de pret niet drukken
![]()
Komende afvaller: Roderick.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:29 schreef BVO het volgende:
Komende afvaller: Liz.
Uiteindelijke winnaar: Toine.
Uiteindelijke verliezer: Frédérique.
De Mol: Peggy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |