quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:14 schreef k_man het volgende:Eens eventjes samenvatten wie er wat verprutste:
Aflevering 1Opdracht 1: vragen beantwoorden. Twee kandidaten gaven een fout antwoord, maar beiden zijn inmiddels uit het spel.
Opdracht 2: de spoorbrug. Mary-Lou en Milouska aarzelen heel lang om de brug over te gaan. Milouska lijkt persé als laatste te willen. Daardoor moet ze met memory als eerste beginnen en verliest meteen 1.000d. Peggy mist een kans op 2.000, maar later haalt ze wel jokers binnen en draait een foto van zichzelf om, zodat ze er later makkelijk uitgespeeld kan worden. Toine laat op het eind geld liggen, maar haalde daarvoor wel 2.000 binnen. Conclusie: vooral Milouska heeft dingen fout gedaan, zonder iets goed te doen.
Aflevering 2
Opdracht 1: vlot bouwen. De opdracht gaat goed. Milouska begint de opdracht wel met te vertellen hoe het vlot volgens haar (nogal vreemd) gebouwd moet worden en stuntelt later met het bouwen.
Opdracht 2: Amsterdam. Frederique komt door vragen goed beantwoorden in de kuil terecht, een positie met veel invloed op het verloop van het spel. Peggy en Toine komen bij de RAI waar ze geen geld mee mogen nemen. Als Milouska en Richard daar later komen is het geld weg. Milouska en Richard stuntelen nogal, Mary-Lou raakt Chris kwijt. Milouska brengt alleen geld naar de bank, of heeft ze daar ook wat weggehaald?
Aflevering 3
Opdracht 1: foto's herkennen. Mary-Lou, Peggy en Milouska hebben het fout.
Opdracht 2: tango. Vooral Richard, Milouska en Peggy gaan voor het foute koppel.
Dus voorlopig houd ik het op óf Peggy óf Milouska.
Ik weet het niet Milouska is denk ik niet zo dom als ze overkomt. Ik heb haar in de prono redelijk geloof ik in plaats 4 staan, maar of ze de mol is?
De dagboeken, worden die op basis van de uitgezonden aflevering gemaakt dus na afloop? Dat gevoel krijg ik er wel van, m.n. het stukje van Richard over de eekhoorn vind ik typisch.
Het mollendagboek wijst voor mij nog steeds naar een van de dansers.
Maar nog altjd kan ik er mijn vinger niet op leggen.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij