Angela was te oud voor de ''Avro'' zei men.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:44 schreef Urquhart het volgende:
Angela is en blijft gewoon Wie is de Mol?
Karel doet het best leuk, maar kan gewoon niet tippen aan Angela.
Nee, idd! "Heb je dan helemaal niks van de groep/het spel begrepen, als je er zo vreselijk naast zit?"quote:Op zondag 26 maart 2006 13:53 schreef Eveli het volgende:
Liever Angela inderdaad. Vooral als er kandidaten het spel moeten verlaten vind ik Karel niet prettig.
Dat klopt dan doet die Karel maar vreemdquote:Op zondag 26 maart 2006 13:53 schreef Eveli het volgende:
Liever Angela inderdaad. Vooral als er kandidaten het spel moeten verlaten vind ik Karel niet prettig.
Dat zei Richard volgens mij zelfquote:Op zondag 26 maart 2006 14:02 schreef Urnie het volgende:
[..]
Nee, idd! "Heb je dan helemaal niks van de groep/het spel begrepen, als je er zo vreselijk naast zit?"
Zoiets zei hij tegen Richard, toch?
Ja klopt.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:02 schreef Urnie het volgende:
[..]
Nee, idd! "Heb je dan helemaal niks van de groep/het spel begrepen, als je er zo vreselijk naast zit?"
Ik vind het juist leuk dat ie dat doet.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:02 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ik zeg nog Liz,quote:Op zondag 26 maart 2006 14:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar TheVulture zei al met dat hoogtevrees. Het is idd erg verdacht![]()
Dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 26 maart 2006 14:37 schreef sbientje het volgende:
dat van die hoogtevrees was mij idd ook al opgevallen.. maar ja, die brug was ook wel een stuk enger dan dat kabelbaantje![]()
Is dat het gemiddele ofzo van de pronoquote:Op zondag 26 maart 2006 14:39 schreef BVO het volgende:
Molverdenking:
1. Milouska.
2. Peggy.
3. Mary-Lou.
-----------------------
4. Frédérique.
5. Liz.
6. Roderick.
7. Toine.
Snap ik ook niet helemaal.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
Wat ik niet snap hè, hoe kunnen mensen in hemels naam Liz of Roderick verdenken? Waar baseer je dat op?
Toen Karel zei dat er 2 gescheiden van de groep moesten voor een opdracht zei Liz meteen ''ja ik ga''.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
Wat ik niet snap hè, hoe kunnen mensen in hemels naam Liz of Roderick verdenken? Waar baseer je dat op?
Omdat ik denk dat de rest niet de mol is.....quote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
Niet iedereen heeft elkaar gezien op met helm denk ik.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:07 schreef Urnie het volgende:
[..]
misschien een aanwijzing...maar dat valt de overige kandidaten toch ook op zou je zeggen....
Ach, misschien hadden ze maar 5 groene helmen.
Oh! Ja, dat kan natuurlijk ook nog!quote:Op zondag 26 maart 2006 15:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft elkaar gezien op met helm denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |