quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:18 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien dat de komers () zo lief willen zijn om de link naar dit topic
in haar/zijn sig te plaatsen? Vriendelijk dank![]()
Uiteraard.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:52 schreef moemoe het volgende:
Litso, wil je deel 4 en 5 er ook bij gooien in de op?![]()
Ach, dan weet ik tenminste zeker dat het góed gebeurtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:54 schreef remlof het volgende:
[..]
moet je ze ook vooral zelf openen
tvbier trouwens
dat zijn de voorborrelaarsquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:56 schreef Gizmore het volgende:
Wat moet dat vlaggetje achter iemand zn naam hierboven eigenlijk voorstellen? Heb ik gemist denk ik
Das een borrelglas, voor de mensen die om 16:00 al komen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:56 schreef Gizmore het volgende:
Wat moet dat vlaggetje achter iemand zn naam hierboven eigenlijk voorstellen? Heb ik gemist denk ik
Als je komt voorborrelenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:56 schreef Gizmore het volgende:
Ik eis dat de voorborrel op 6april wordt gehouden!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Das een borrelglas, voor de mensen die om 16:00 al komen.
Die hoef je er bij mij niet voor te zetten. Ik ben arm dus dat doen we maar even nietquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Das een borrelglas, voor de mensen die om 16:00 al komen.
Ik hooop dat we nog uitgaan, meteen na het eten weggaan is voor saaie mensenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 20:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Die hoef je er bij mij niet voor te zetten. Ik ben arm dus dat doen we maar even nietZeker niet als we (?) daarna nog uitgaan ofzo
Ik vind het een vlaggetje. Punt.
En terecht.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:00 schreef Maikuuul het volgende:
Ik had eerst een sponsor topic geopend, maar niemand wilde me steunen met het geld wat ik hiervan kreeg kon ik wel komen
echt wel, ik ga door tot de eerste trein!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik hooop dat we nog uitgaan, meteen na het eten weggaan is voor saaie mensen![]()
Ligt er bij mij aan wát we gaan doen want anders neem ik de laatste trein. Ff zoeken hoe laat die gaatquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
echt wel, ik ga door tot de eerste trein!
Ik vier de volgende dag mijn verjaardag. Bij mijn ouders.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
echt wel, ik ga door tot de eerste trein!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |