Thanksquote:
verhaal over kippenquote:![]()
![]()
Soort van deal ja....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Terwijl jullie al een deal hadden? Wat een lul![]()
Ook een plan jaquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
das minder.... dan maar de SS versie halen en die gixxer in orde maken he
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:01 schreef Roderick2085 het volgende:
trouwens nog een grappig nieuwtje....
morgen zouden hier in almere 35 nieuwe winkels opengaan (ze zijn bezig met een nieuw stadshart enzo)
komen ze er dus gister achter dat de balkons van de huizen erboven niet goed gemaakt zijn![]()
winkels mogen dus niet open morgen![]()
bij ons moest iedereen per se komen werken, omdat het wel een heel druk kon worden (wij zitten net om de hoek van die nieuwe straat die open zou gaan), staan we daar morgen met 6 man in de winkel
ohja.... die vent die er verantwoordelijk voor was schijnt een dag voor ze erachter kwamen al zichzelf om het leven gebracht te hebben stond in de krant![]()
het kan in almere
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:43 schreef RB het volgende:
Voor de bedgangers
Laatste post via deze kabel![]()
Laters allemaal en trusten
Daar was ik al.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:10 schreef stinkie het volgende:
Zit ik net een beetje te googelen!
aangezien de meeste toch niet buiten de MC komen
Jij ben dan ook de enige niet wereldvreemde hierquote:
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:12 schreef stinkie het volgende:
[..]
Jij ben dan ook de enige niet wereldvreemde hier
Mijn god, dat ik hier ooit nog eens bifi opmerkingen van jou te horen kreeg
Denk je ergens veilig te zijn
ik ook. met het account van mijn exquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:13 schreef ondeugend het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik deed al lurken in november 1999 joh.
Triest wel !
Het is zelfs zo dat ik RB vertellen deed van dit leuke forum en hij meteen deed registreren.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik ook. met het account van mijn ex![]()
ik heb het heel lang vol gehouden zonder registratie. Inmiddels ben ik wel weer een accountje of wat verderquote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het is zelfs zo dat ik RB vertellen deed van dit leuke forum en hij meteen deed registreren.
Ik pas jaren later toen ik me niet meer in kon houden ...
diequote:
quote:
Uuhmquote:
zondag zondag zondag zondag zondagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:42 schreef kratjuh het volgende:
Hallo, ben ik weer!
Volgend weekend meeting zie ik? Scheveningen ?
Zaterdags of zondags .. ? Ik heb zaterdagavond een verjaardag dus zondag komt denk ik slecht uit ...![]()
Dat eerste had ik kunnen weten, en de tweede hint kwam ook al niet over.quote:
quote:
Cool, veel plezier.quote:
Zat aan de maximale beeldmaat qua pixels,maar dan krijg je zo eenwazig plaatje.quote:
Deze foto is niet zo geschikt als avatar, maar even drie varianten op hetzelfde beeldje -->quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:11 schreef richardgie het volgende:
Zat aan de maximale beeldmaat qua pixels,maar dan krijg je zo eenwazig plaatje.
Fotoboek is ook eindelijk bijgewerkt.
Mijn vriendin mocht in natura betalen zei die man.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:12 schreef Faithy het volgende:
Kreeg ik tijdens de les van die schat het aanbod om nog eens die 6 lessen voor 150 euro te mogen doen![]()
![]()
Ik was er gister al, inclusief vraag voor jouquote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:48 schreef Worldbeater het volgende:
Waar blijft weekendposter Hicham trouwens?![]()
richardgie met icon, nou breekt m'n klompquote:
Dan heb je het ergste nog niet gezien,er zitten ook foto's in m'n fotoboek.Moet eigenlijk alleen nog een paar geschikte foto's zoeken,maar weet nu wel hoe het werktquote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:07 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Wat een mooi weertje zeg, jammer dat ik nu pas mijn bed uit kom rollen
Dacht dat het de hele dag zou regenen, heeft echter alleen in de ochtend geregend
(voor zover ik bij bewustzijn was)
[..]
Ik was er gister al, inclusief vraag voor jou
[..]
richardgie met icon, nou breekt m'n klomp![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |