sterker nog, het antwoord is allang gegeven.quote:Op zondag 9 april 2006 14:50 schreef pkwarts het volgende:
Ja, na 1 keer zagen we je vraag wel hoor. Ook de 2e keer. Zelfs de 3e keer, en guess what, ook de vierde keer. Zodra iemand het weet zegt hij het wel. Mail anders gewoon Sony even.
ik vind het te simpel en de onimusha "feel" is zeg maar wegquote:Op zondag 9 april 2006 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo, ben vandaag ook eindelijk begonnen met Onimusha 4. Van wat ik tot nu toe gespeeld heb vind ik 4 leuker dan 3 (die ik overigens nog lang niet uitheb). Ten eerste vind ik het level up systeem leuk (RPG elementen zijn altijd wel tof) en ten tweede lijkt het wat makkelijker te spelen vanwege oa een roteerbare camera en het combosysteem.
ik iets van 5 maar het is puur button bashen onderhand, en nu moet ik AI gaan meeslepen, en die pruters kosten me alleen maar potionsquote:Op zondag 9 april 2006 23:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ook alleen nog maar Chapter 1 gespeeld he en simpelere games vind ik prima
Ik heb een aantal uurtjes in deel 3 zitten en vind het wel leuk, maar erg simpel. Misschien dat daar later nog verandering in komt.quote:Op maandag 10 april 2006 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
OnimushaGodver, ik had veel eerder aan die serie moeten beginnen
Vind zowel 3 als 4 erg tof (kan nog niet zeggen welke ik beter vind) en zal ook zeker proberen ze uit te spelen (wat volgens mij wel moet lukken)
Ik vind dat eerlijk gezegd wel fijn. Tis namelijk niet heel erg makkelijk vind ik maar ik kom er wel gewoon doorheenquote:Op maandag 10 april 2006 17:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb een aantal uurtjes in deel 3 zitten en vind het wel leuk, maar erg simpel. Misschien dat daar later nog verandering in komt.
Ik begin me steeds meer te ergeren aan simpele games, daarom ben ik ook bang dat Kingdom Hearts te simpel is.quote:Op maandag 10 april 2006 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind dat eerlijk gezegd wel fijn. Tis namelijk niet heel erg makkelijk vind ik maar ik kom er wel gewoon doorheen
Heb 4 liggen hier maar moet hem nog aanraken..... zal voorlopig wel niet gebeurenquote:Op maandag 10 april 2006 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vind zowel 3 als 4 erg tof (kan nog niet zeggen welke ik beter vind) en zal ook zeker proberen ze uit te spelen (wat volgens mij wel moet lukken)
quote:Op maandag 10 april 2006 18:22 schreef SocialDisorder het volgende:
Wat een verschrikkelijk grafspel is dat Tomb Raider.....
Het speelt OK, niet supergoed, niet mega-kut. De graphics zijn redelijk. Het verhaal is zo mager als de middel van Lara. Maar toch blijf je spelen........ strange shit.
Ik vind 3 de beste van alle 4quote:Op maandag 10 april 2006 17:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS1 memory card kopenquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:50 schreef buzzer het volgende:
Even een Noob vraagje: is er een truc om PS1 spellen toch op te slaan op de geheugenkaart ?
Prof mode is moeilijk. Erg moeilijk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:22 schreef Mr.G het volgende:
Resident Evil 4 klaar in 20 uur, separate ways ook klaar in 5 uur.
Wat een super aankoop... voor de mensen die hem nog niet hebben, halen!
Is de professional mode frustrerend moeilijk of krijg je God of War achtige taferelen?
quote:Your order for Dragon Quest: The Journey Of The Cursed King has been posted.
Please note PLAY MAIL ORDER will show on your statement.
Please allow 3-5 days delivery.
Please check the following order information:
heheh voor 42 euro neem ik em wel een weekje laterquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
neem dan toch wel aan dattie morgen binnen komt![]()
nou moet ik verplicht heel de dag Katamari spelen![]()
Jammer genoeg: neen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:50 schreef buzzer het volgende:
Even een Noob vraagje: is er een truc om PS1 spellen toch op te slaan op de geheugenkaart ?
ik heb zowel de PS2 als de Cuuube versie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 08:22 schreef Mr.G het volgende:
Resident Evil 4 klaar in 20 uur, separate ways ook klaar in 5 uur.
Wat een super aankoop... voor de mensen die hem nog niet hebben, halen!
Is de professional mode frustrerend moeilijk of krijg je God of War achtige taferelen?
Zijn de PS2 extra's de aankoop nog waard? Ik weet namelijk niet zeker of ik dit spel wel dubbel wil hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:05 schreef Smots het volgende:
[..]
ik heb zowel de PS2 als de Cuuube versie.
Erg tof dat de PS2 prog. scan en 16 bij 9 ondersteunt, maar ik vind het wel jammer dat de Cuuube-versie er desondanks nog steeds mooier uitziet.
Voor mij waren vooral de 16 bij 9 optie en progressive scan reden dat ik 'm wilde hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:25 schreef NutKees het volgende:
[..]
Zijn de PS2 extra's de aankoop nog waard? Ik weet namelijk niet zeker of ik dit spel wel dubbel wil hebben.
Nicequote:Op dinsdag 11 april 2006 16:07 schreef torn_Machina het volgende:
DQ 8 binnen!Net even langs de lokale free record shop gereden. Tot mijn verbazing kreeg ik er ook nog een gratis strategy guide bij van Piggy Back t.w.v 15 euro.
![]()
Boer met kiespijn postquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NicePiggy Back guides heersen!
Yupquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |